54 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op kayleiighhx
Hee hee ik wou nog even reageren op je topic. Ik word vanavond op eigen ver ...
Succes!! Wij zijn zondag aan de beurt, 39+1 ballon plaatsen en maandag inleiden als het kan..
Spannend!! Ook hier bloeddruk nog redelijk oke maar liever een beetje voor zijn dan dadelijk veel te hoog..
4 maanden geleden
Reactie op veeriekie
Dankjewel voor je reactie! Heeeeel veel succes vanavond he!
Ik word oprecht net gebeld door het ziekenhuis het is verplaatst naar zondag. Het is te druk 😵💫
4 maanden geleden
Reactie op Momtobe082024
Succes!! Wij zijn zondag aan de beurt, 39+1 ballon plaatsen en maandag inle ...
Jij ook succes! Word net gebeld dat het te druk is en het verplaatst is naar zondag echt balen.
4 maanden geleden
Reactie op kayleiighhx
Jij ook succes! Word net gebeld dat het te druk is en het verplaatst is naa ...
Ohneeee😔😔 dat is zo niet fijn!!!
Je kijkt er toch naar uit dat het gaat gebeuren en dan wordt je gebeld.. hopelijk kan zondag wel doorgaan voor je!
4 maanden geleden
Ik ken ook verschillende mensen die op eigen verzoek zijn ingeleid (39/40 weken) omdat ze er geen trek meer in hadden vanwege ongemakken z
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ik ken ook verschillende mensen die op eigen verzoek zijn ingeleid (39/40 w ...
Ik vind het zo raar dat dit per vk en ziekenhuis zo verschillend is! Je zou toch verwachten dat hier landelijke richtlijnen voor zijn… Hier willen ze het absoluut niet doen en inleiden ivm grote baby ook niet terwijl dit in andere ziekenhuizen juist met klem wordt geadviseerd. Heel gek dat verschil….
4 maanden geleden
Er hoeft niet altijd een medische reden te zijn.
Ik heb gevraagd met 37 weken in te leiden (reden is een eerdere stilgeboorte)
Dit was geen probleem, want de gynaecoloog begrijp de aanleiding.
Nu mag ik zelf bepalen wanneer ik ingeleid wordt, maandag afspraak om datum te bepalen.
Ik hoop voor het eind van volgende week bevallen te zijn zodat de inleiding niet nodig is.
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Ik vind het zo raar dat dit per vk en ziekenhuis zo verschillend is! Je zou ...
Klopt ik vind het ook raar dat het er maar vanaf hangt wie je treft wat er wordt geadviseerd.
4 maanden geleden
Reactie op kayleiighhx
Ik word oprecht net gebeld door het ziekenhuis het is verplaatst naar zonda ...
Hoelaat mag jij je melden vandaag?? Hier om 13u ballon en morgen ochtend om 7u weer daar zijn voor inleiding. Succes🍀🥰
4 maanden geleden
Reactie op Momtobe082024
Hoelaat mag jij je melden vandaag?? Hier om 13u ballon en morgen ochtend om ...
Ik pas vanavond om 19:30. Ik moet blijven omdat de baby niet is ingedaald.. ben benieuwd hoelang het gaat duren allemaal. Jij ook succes 🍀🫶🏻
4 maanden geleden
Reactie op faith2023
Er hoeft niet altijd een medische reden te zijn.
Ik heb gevraagd met 37 we ...
Hey. Ik lees je berichtje, wij hebben ook een stilgeboorte gehad.. daardoor vooral psychisch ook erg pittige zwangerschap!
Wat goed dat je dat gevraagd hebt, hoeveel weken ben je nu? En met 37 weken mag je ingeleid worden?
Ik heb afgelopen week gesprek gehad met gynaecoloog en ze zei tegen mij dat als ik dat wil vanaf 39 weken ingeleid mag worden.
Dit overviel me ook wel weer. Want lijkt me heerlijk om eindelijk m'n kindje in de armen te houden.. andere kant wil ik liever dat het voor de tijd natuurlijk gebeurt.
Zo lastig, weet nu niet meer wat ik wil en waar ik goed aan doe voor de baby..
4 maanden geleden
Reactie op kayleiighhx
Ik pas vanavond om 19:30. Ik moet blijven omdat de baby niet is ingedaald.. ...
Omg hier ligt de kleine in stuit!!!
Nu keuze tussen versie of geplande keizersnede😬🙈
4 maanden geleden
Reactie op Bo-tje
Hey. Ik lees je berichtje, wij hebben ook een stilgeboorte gehad.. daardoor ...
Ook hier mentaal een pittige zwangerschap. Fysiek amper tot geen klachten.
Ik ben nu 38 weken. Morgen een afspraak bij de gynaecoloog om komende week een inleiding te plannen.
In het begin van de zwangerschap al besproken met de gynaecoloog. Ze gaf akkoord om met 37 weken in te leiden.
Nu ik zover ben twijfel ik, dus nog even afgewacht. Maar zodra ik wil kan ik direct afspraak maken voor de inleiding. Heel fijn hoe ze meedenken.
Ik wil het liefst natuurlijk bevallen, dus zonder inleiding.
Ik wil morgen ook vragen om te strippen, als dit gaat.
Hopelijk komt het dan vanzelf op gang zonder inleiding.
4 maanden geleden
Reactie op faith2023
Ook hier mentaal een pittige zwangerschap. Fysiek amper tot geen klachten.
...
Ah ja dat snap ik.. als het eenmaal zo ver is kom je toch in twijfel en wil je het liefst natuurlijke bevalling. Veel succes, benieuwd of je eventueel al gestript kan worden/ en of het iets doet!
Ik ben nu 38,3. Woensdag afspraak bij gynaecoloog. Kijken hoe ik er dan in sta.
4 maanden geleden
Reactie op Bo-tje
Ah ja dat snap ik.. als het eenmaal zo ver is kom je toch in twijfel en wil ...
Vandaag een ctg gehad i.v.m. minder bewegingen.
Merk dat ik nu best hoog zit. Maak me toch zorgen.
Zwangerschaps gaat verder prima, Zou zo nog best een aantal weken door kunnen.
Maar toch de angst van het kwijtraken speelt een rol.
Morgen nog een ctg en inleiding plannen. Na vandaag wil ik niet lang meer wachten. Liefst dinsdag al. We gaan het zien morgen.
Jij veel succes woensdag bij de gynaecoloog.
4 maanden geleden
Reactie op Momtobe082024
Omg hier ligt de kleine in stuit!!!
Nu keuze tussen versie of geplande kei ...
O jeetje! Waar heb je voor gekozen ?
4 maanden geleden
Reactie op kayleiighhx
O jeetje! Waar heb je voor gekozen ?
Zal een geplande (of spoed keizersnede) worden als de bevalling eerder vanzelf begint. Stuitbevalling zien we niet zitten en versie gaat zeer waarschijnlijk niet helpen omdat hij in de laatste week nog vanzelf gedraaid is..en heeft nog plek genoeg in de buik.
Hoe is het met jou ??
4 maanden geleden
Ik wordt vandaag ingeleid. Al betwijfel ik of ze het zo kunnen noemen want hele nacht al krampen en gister de slijmprop verloren. Dus gok dat ze zo doorkunnen. Mag over 30min bellen of er plek is. Succes voor degene die vandaag ook ingeleid worden! We kunnen dit😁
4 maanden geleden
Reactie op Momtobe082024
Zal een geplande (of spoed keizersnede) worden als de bevalling eerder vanz ...
Begrijp ik. Wat gek dat de kleine opeens besloot anders te gaan liggen! Hier gisteren ballon gehad! 1,5 flinke krampen gehad met beetjes bloedverlies. Ze zijn net geweest heb een krappe 3cm en de baarmoedermond was nog niet plat dus daar heb tabletten voor gehad 🤞🏻🍀