54 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kayleiighhx

Begrijp ik. Wat gek dat de kleine opeens besloot anders te gaan liggen! Hie ...
Ahh spannend! Succes vandaag weer😊💪🍀

4 maanden geleden

Reactie op faith2023

Vandaag een ctg gehad i.v.m. minder bewegingen. Merk dat ik nu best hoog zi ...
Veeel succes 🙏🍀 ben benieuwd. hopelijk heb je snel je kindje veilig in je armen!!

4 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Veeel succes 🙏🍀 ben benieuwd. hopelijk heb je snel je kindje veilig in j ...
Dat hoop ik voor jullie allemaal!

4 maanden geleden

Reactie op Momtobe082024

Ahh spannend! Succes vandaag weer😊💪🍀
Goedemorgen hoe is het gegaan? Hier horen we vandaag meer en hopelijk morgen de keizersnede nog even afwachten..

4 maanden geleden

Zo spannend, ik wordt morgen ingeleid. En zonder medische reden. Bij mij speelt mij gemoedstoestand een rol. Vorige zwangerschap is ons zoontje stilgeboren, daarom nu de inleiding. Vindt het super spannend. Ben nog altijd natuurlijk bevallen zonder hulp,en altijd heel snel. Ben dus heel benieuwd of het nu ook zo makkelijk gast.

4 maanden geleden

Reactie op faith2023

Zo spannend, ik wordt morgen ingeleid. En zonder medische reden. Bij mij s ...
Oh ik was al zo benieuwd hoe het was afgelopen... wat super spannend zeg. Krijg je eerst een ballonnetje? Of heb je dat vandaag al gekregen? En merk je er wat van? En dan morgen de inleiding met vliezen breken en eventueel weeënopwekkers? Ik heb morgen gesprek/ controle bij gyn.. wil toch graag aangeven dat ik ergens volgende week graag ingeleid wil worden. Trek het psychisch ook niet meer.. en dan zit ik toch net iets meer richting de 40 weken. Lastig allemaal. Ik wens jou heel heel heel veel succes, zet hem op🙏🍀 hopelijk gaat alles voorspoedig! Ik denk aan je morgen!

4 maanden geleden

Reactie op faith2023

Zo spannend, ik wordt morgen ingeleid. En zonder medische reden. Bij mij s ...
Hi! Heel veel succes morgen! Mag ik vragen hoeveel tijd er zat tussen het gesprek dat je had over inleiden in het ZH en het inleiden zelf?

4 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Oh ik was al zo benieuwd hoe het was afgelopen... wat super spannend zeg. ...
Ik heb nu 2cm ontsluiting. Dus afhankelijk van de ontsluiting morgenvroeg of ik een ballonnetje krijg of dat ze de vliezen kunnen breken. Als zeceerst ballonnetje plaatsen is de verwachting dat ze smiddags de vliezen kunnen breken. We gaan het zien morgen. Heel veel succes morgen.

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Hi! Heel veel succes morgen! Mag ik vragen hoeveel tijd er zat tussen het g ...
Ik heb gisteren gesprek gehad, maar ziekenhuis had pas a.s. maandag plek. Ik heb al vanaf begin vd zwangerschap de afspraak dat ik vanaf 37 weken ingeleid kon worden op verzoek. Nu ik aangaf dat ik het mentaal niet meer volhou wordt er niet geluisterd. Ik wilde zelf tot max a.s. vrijdag. Ziekenhuis had pas maandag plek. Verloskundige ( die hebben mij samen met ziekenhuis begeleid) was het daar niet meer eens. Zij zijn gaan overleggen, maar ziekenhuis bleef volhouden dat ze niet eerder dan maandag konden Uiteindelijk ander ziekenhuis gebeld vanmiddag en daar kan ik morgenvroeg al terecht. Hele vreemde gang van zaken.

4 maanden geleden

He veeriekie, Heb je inmiddels duidelijkheid of je ingeleid kunt worden ? Ik ben nu 39 weken, en heb vanmiddag aan de vk gevraagd om ingeleid te worden. Dit omdat we al 3 kleine kindjes hebben en we hebben maar 2 opties om ze weg te brengen. Naar mijn schoonouders , die besloten om 21 juli op vakantie te gaan ( hun goed recht maar neem het ze toch wel kwalijk, gezien ik de 16e ben uitgerekend) Of een vriendin, maar zij gaat 19 juli op vakantie. Het geeft me de laatste tijd zoveel zorgen vandaar ik het besproken heb met de vk en ze heeft een verwijzing naar het ziekenhuis gestuurd, die moet ik morgen vroeg bellen om een afspraak te maken. Echt ontzettend spannend dat het nu zo dichtbij komt !

4 maanden geleden

Reactie op faith2023

Ik heb gisteren gesprek gehad, maar ziekenhuis had pas a.s. maandag plek. ...
Jeetje, heel vreemd inderdaad. Maar fijn dat je ergens anders zo snel terecht kunt. Hopelijk biedt het je veel opluchting. Veel succes morgen, liefs

4 maanden geleden

Ik heb vanmorgen controles en gesprek gehad met gynaecoloog, ben nu 38,5. Vanmorgen wel gestript, met 1 cm ontsluiting ( wel als zeer pijnlijk ervaren)... hopelijk gaat het iets doen! Zojuist weer gebeld, a.s. zaterdag om 11u melden in het zkh voor ballonnetje ( waarschijnlijk) en zondag de inleiding.. Ben 'medisch' door stilgeboorte vorig jaar, maar heb de laatste tijd dat ik het psychisch niet meer volhoudt.. Vandaar nu toch de inleiding. Zooo spannend 🙏

4 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Ik heb vanmorgen controles en gesprek gehad met gynaecoloog, ben nu 38,5. ...
Heel veel succes 🍀 Fijn dat ze meedenken. Ik ben blij dat ik het gisteren heb doorgezet. Gisterenavond is onze dochter Jikke geboren. Vond het wel een heftige bevalling. Maar dat komt ook door de termijn van 38.4. Wij zijn al lekker thuis, nu genieten. Zet hem op Bo-tje...je kunt het 💪

4 maanden geleden

Reactie op faith2023

Heel veel succes 🍀 Fijn dat ze meedenken. Ik ben blij dat ik het gisteren ...
Ahhh van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jikke💕 en fijn dat jullie al zo snel thuis zijn.... geniet er van en succes met herstel🌸