23 Reacties

vorig jaar
Ik snap je heeeelemaal! Ik heb ook behoefte aan zon 💛 alleen ik durf niet zo ver weg dus wij gaan half mei met onze dreumes naar een natuurhuisje in Limburg. Dan ben ik 34/35 weken zwanger.
Als je het aandurft, gewoon lekker naar de costa del sol (of iets dergelijks haha!)

vorig jaar
Wij gaan in april 10 dagen Curaçao. Was al geboekt voordat ik zwanger was. Heerlijk de warme zon I

vorig jaar
Wij gaan eind april tien dagen naar Javea in Spanje, daar woont mijn schoonmoeder. 😊

vorig jaar
Reactie op ~kinderwens2~
Wij gaan in april 10 dagen Curaçao. Was al geboekt voordat ik zwanger was. ...
zitten wij ook aan te denken! Niet veel echt warme plekken die veilig zijn in april ☀️

vorig jaar
Reactie op rjv1997
Vorig jaar eind mei Mallorca geweest en zulk rot weer gehad dat we nu last ...
Ooh wat balen joh! Ik heb even in mijn familie rondvraag gedaan en nou hoor ik wel veel goede verhalen over de Canarische eilanden. In april/mei kun je hier gewoon op t strand in je zwemkleding liggen ☺️. Ik weet nog niet zo goed hoe relaxed het is om lang te vliegen (naar bijv Curaçao) als je 9/10 maanden zwanger bent.

vorig jaar
Reactie op kinderwens1995
Ooh wat balen joh! Ik heb even in mijn familie rondvraag gedaan en nou hoor ...
Hoop voor jou dat je niet langer dan 9 mnd zwanger bent😜🤣.

vorig jaar
Dit klinkt allemaal echt heerlijk! Maar mogen we tzt nog wel in de zon? Ik zit me als zonaanbidder al voor te bereiden op een heel voorjaar in de schaduw 🙈 Je kunt er toch pigmentvlekken van krijgen?

vorig jaar
Vorige zwangerschap ben ik met 28 weken nog gaan vliegen, Turkije, was in september. De vlucht vond ik alleen verschrikkelijk. Ik wist mij op gegeven moment geen houding meer te geven. Buik zat in de weg etc. Ook in de zon oppassen met je buik en huid. Huid kun je pigmentvlekken krijgen.
Dus ga lekker naar de zon, zeker genieten, maar ik zou zelf niet meer zo'n lange vlucht doen met een bepaalde termijn.
Overigens vind ik Curaçao geweldig! Hoop er snel weer naar toe te gaan! Zeker een autootje huren dan kun je ook al de prachtige strandjes bezoeken.

vorig jaar
Dit klinkt allemaal echt heerlijk! Maar mogen we tzt nog wel in de zon? Ik ...
Heel goed insmeren, en evt onder parasol op de uren met hoge UV. Ook dan kleur je hoor!

vorig jaar
Reactie op ~kinderwens2~
Hoop voor jou dat je niet langer dan 9 mnd zwanger bent😜🤣.
Hahahahah ja ik weet ook niet wat ik schreef 🤣🤣🤣🤣

vorig jaar
Reactie op Popjeeeee
Houd er rekening mee dat je na een bepaald aantal weken (vaak 34-36 weken) ...
Bij veel maatschappijen heb je vanaf 28 weken al een ‘fit to fly’ verklaring nodig. Kijk goed wat er aan de hand moet zijn om deze niet te krijgen. Anders zorgen dat je voor die tijd weer terug bent 😏

vorig jaar
Wij zitten zelf te kijken om in februari/maart naar Dubai te gaan. Zon en wat te doen ook.