13 Reacties

één maand geleden

Ik volg even, zit met hetzelfde😊

één maand geleden

Hooii, wat is de reden datje 4 uur tussen de voedingen doet? Is 3 uur niet gebruikelijk? Wij geven namenlijk ook toevallig 150 cc om de 3uur en, zelfs dat red tie soms niet.. Hij kan al na 2,5 uur komen met honger

één maand geleden

Mijn meid is 5 kilo en krijgt nog 7 flessen op een dag. De ene keer wilt ze na 2 uur, de andere keer na 4uur. Ik geef gewoon wat ze nodig heeft. Een paar keer naar 6 flessen gegaan, maar dan drinkt ze te weinig op een dag. Ik probeer het later weer een keer en gaat t dan wel goed, dan is t goed. Zo niet, toch weer terug naar 7 flessen. Wat is de reden dat je je er druk om maakt dat je 5 flessen moet geven? Als de baby het nog goed doet op 6 flessen zou ik lekker de baby volgen. Je merkt vanzelf wanneer ze er wel aan toe zijn.

één maand geleden

Reactie op Xlis

Mijn meid is 5 kilo en krijgt nog 7 flessen op een dag. De ene keer wilt ze ...
Precies dit. Hier sluit ik me volledig bij aan! Soms moeten we gewoon luisteren naar hun wensen en begeertes❤️ En hoe het hoort en moet achterwegen laten.. ik heb dat echt achter me gelaten. Als wij trek hebben gaan we het ook niet uitrekken tot een bepaalde tijd. Je moet dan natuurlijk niet overdreven en bijv. Om het uur voeden maar wanneer die om eten vraagt zou ik het gewoon geven. Hij moet immer nog veel groeien😊

één maand geleden

Reactie op Oummouss

Hooii, wat is de reden datje 4 uur tussen de voedingen doet? Is 3 uur niet ...
Als ik het op de 3 uur geef gedurende de dag, dan kom ik op meer flessen uit dan 5.

één maand geleden

Reactie op Xlis

Mijn meid is 5 kilo en krijgt nog 7 flessen op een dag. De ene keer wilt ze ...
Heb je zeker gelijk in! Maar “moet” ik dan 6 flessen wel 150 aanbieden of 120?

één maand geleden

Reactie op Oummouss

Precies dit. Hier sluit ik me volledig bij aan! Soms moeten we gewoon luist ...
Klopt hoor, maar ben bang dat ik “overvoed”! Hij spuugt namelijk al meer. En een extra fles is zeker niet erg, maar daarom vraag ik me af of ik dan bijvoorbeeld terug moet naar 120 en dan een extra fles of 150 en “tijd rekken”.

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Klopt hoor, maar ben bang dat ik “overvoed”! Hij spuugt namelijk al meer. E ...
Ik snap je ik dacht ook zo! Ik zou gewoon geven wattie vraagt maar met mate. Volg je moeder gevoel. Je gaat vanzelf zien wanneer die vol zit en wanneer niet. Succes❤️ En misschien moetje toch om de drie uur maar wel 150 cc dat doe ik ook

één maand geleden

Ik doe borstvoeding op verzoek en hou de tijden er tussen niet eens bij. Soms na twee uur wil ze alweer een sinds pas na 4/5uur. Ik zou me er niet al te druk om maken en iets vaker iets minder geven bijvoorbeeld :)

één maand geleden

Mijn baby is 13 weken en drinkt 6x 120 en laat er net 2,5-3u tussen, nooit langer! Honger is honger, waarom zou je rekken. En anders 6x150? Ik denk altijd, wij zelf hebben toch ook niet strak om de 4u dorst/honger. Als wij dorst hebben drinken we ook gewoon😋

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Klopt hoor, maar ben bang dat ik “overvoed”! Hij spuugt namelijk al meer. E ...
Als je kindje wat meer spuugt en hij is tevreden na 120cc, zou ik zelf om de drie uur 120cc doen dus 6 flessen. Als ze te veel binnen krijgen dan het maagje groot is, gaan ze ook spugen. En anders evt afwisselen, bijv bij ochtend voeding en avond voeding wel 150 en de andere 120, of hoe het ook precies fijn voor jullie uitkomt… ☺️

één maand geleden

Lekker met je kindje mee bewegen! Je gaat zelf toch ook niet een uur wachten?

één maand geleden

Wij hebben die 150 echt opgebouwd. Dus eerst toen wij merkten dat hij soms de middag dutje langer sliep. Dus 11 uur fles naar 150... Toen de avond fles. Want daar zat opeens soms ook 3.5 uur tussen . Ochtend fles blijft bij hem nog steeds 120, krijg er niet meer in. Die ene nacht fles ook. Die gaan we eerst proberen af te bouwen en hopelijk word de ochtend dan ook 150. Maar ik kijk er niet om of het 5 of 6zijn. soms drinkt hij zijn flesjes hele dag niet volledig op en dan worden het ook nog wel eens 7 flesjes 🤷‍♀️. Soms zelfs 2x 150 en 3x120 en dan zou die 'te weinig' krijgen. Elke dag is anders. Maar als hij veel terug spuugt en blijft spugen zou ik weer minderen.