5 Reacties
2 dagen geleden
Zelfde probleem hier! Ik had AH bio kunstvoeding, hier spuugde hij echt heel veel van. Ik herkende dit ook bij m’n dochter, maar had goeie hoop.. en nu sinds een paar dagen krijgt hij Hipp en geeft hij af en toe een mondje terug.
Ook ziet z’n ontlasting er beter uit.. eerst donker groen en nu word het lichter groen en gaat het richting de mosterd kleur.
2 dagen geleden
Ons zoontje had ook kruidvat voeding en spuugde ontzettend veel. Na de voeding en of slaapjes of uren later.
Op advies van cb overgestapt op extra care en maakte het niet beter.
Besloten om over te stappen op nutrilon en ons zoontje spuugde direct al minder.
En nu heel sporadisch nog maar eens een mondje terug. Dus bij ons zoontje heeft de overstap wel verschil gemaakt.
2 dagen geleden
Reactie op ACSB
Heeft hij geen te korte tongriem? Dit had mijn dochtertje.
Verder kan zij ...
Ik heb geen idee, hoe check ik dit?
één dag geleden
Waarom wil je geen johannesbroodpitmeel? Ben even nieuwsgierig. Mijn meiden krijgen een mix van Etos extra care (zelfde als nutrelon omneo) en Etos anti reflux voeding. Heeft lang geduurd voor we de juiste mix / hoeveelheid hadden maar nu spugen ze nauwelijks meer. 1 schep Anti reflux en 4 scheppen extra care. Maar dit is wel onder begeleiding van de kinderarts geweest vanwege vroeggeboorte en reflux. Volgens mij zit hier ook al johannesbroodpitmeel in verwerkt. Dit was voor ons het enige dat hielp tegen het spugen. Succes, echt vervelend als een baby zoveel spuugt