5 Reacties

2 maanden geleden

Ja dat kan wel, al spuugt mijn zoontje zijn speen uit als hij liever de borst wilt. Wij geven overigens alleen nog in bed de speen om dit te voorkomen

2 maanden geleden

Wij geven ook alleen een speentje in bed, of als ze super onrustig is. Daarnaast zet ik hem weleens in als ze heel erg gaat clusteren en alleen nog aan het sabbelen is. Zelf voel ik goed het verschil aan de borst zelf

2 maanden geleden

Ja dat kan. Maar op zich merk ik hier vaak het verschil wel. Eigenlijk bied ik altijd eerst borst aan. Als hij dan niet wil of genoeg heeft of heel erg onrustig gaat drinken en de voeding ervoor was niet zo lang geleden dan geef ik speen. Als hij slaapt haal ik de speen er na ongeveer een uur uit als die er nog niet vanzelf uitgevallen was. Dan is het gewoon voeden als hij wakker wordt.

2 maanden geleden

Mijn dochter wordt echt boos als ze wilt drinken en ik haar een speen geef🤣

2 maanden geleden

Hier is het verschil in huilen een groot verschil. En als ik de speen geef voordat ik de borst heb "aangeboden" dan heb ik een ongelooflijk kwaaie dochter. Hebben af en toe nog een miscommunicatie samen🤭 Hier is ook het goed voelbaar of ze aan de borst aan het sabbelen is of dat ze echt drinkt.