83 Reacties

3 maanden geleden

Clearblue test doen

3 maanden geleden

Wanneer ben je bevallen, heb je al een menstruatie gehad? Hoelang heb je gevloeid na de bevalling? Ik weet dat hcg her zwangerschapshormoon lang nog in je lichaam zit. Na mijn miskraam 2 jaar terug teste ik na 12 weken nog steeds positief terwijl ik echt niet zwanger was. Dat was nog donkerder dan het streepje dat jij heb. Alleen als je testen nu oplopen en ook duidelijk oplopen zou het een nieuwe zwangerschap kunnen zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Wanneer ben je bevallen, heb je al een menstruatie gehad? Hoelang heb je ge ...
Ik ben 8 weken geleden bevallen, en nog geen menstruatie gehad. Heb 4-5 dagen maar gevloeid

3 maanden geleden

Ik was ook na 8 weken weer zwanger de vorige keer, je bent erg vruchtbaar na je bevalling. Heb je nog een test gedaan? Ik zou van de Kruidvat 2 voor €5 halen.

3 maanden geleden

Reactie op ChristelvAc

Ik was ook na 8 weken weer zwanger de vorige keer, je bent erg vruchtbaar n ...
Nee geen test meer gedaan, ga morgen ochtend weer test doen en bloedprikken

3 maanden geleden

Ik denk ook zwanger. Bij mijn eerste kwam er per direct een knallend streepje tevoorschijn en bij mijn tweede binnen 5 min een steeds duidelijkere streep. Je bent hartstikke vruchtbaar 🥰

3 maanden geleden

1 week na je bevalling? 🫡🤡

3 maanden geleden

Reactie op Wallflower

1 week na je bevalling? 🫡🤡
?

3 maanden geleden

De test is wel positief m.i. maar testen binnen twee maanden na je bevalling kan een vals positieve uitslag geven, want het zwangerschapshormoon is dan nog niet helemaal bij je verdwenen. Ik zou over paar dagen nog eens testen. Als t streepje dan sneller/duidelijker zichtbaar is weet jr genoeg…

3 maanden geleden

En ik zou de afspraak voor spiraalplaatsing verzetten

3 maanden geleden

Totdat je duidelijkheid hebt

3 maanden geleden

Na een week?!!! Voelde je daar goed bij?

3 maanden geleden

Reactie op misspiggie

En ik zou de afspraak voor spiraalplaatsing verzetten
Blijkbaar mag het ook pas met 12 weken dus kan pas over 4 weken

3 maanden geleden

Reactie op Isaaq

Na een week?!!! Voelde je daar goed bij?
Geen pijn, was niet uitgescheurd en geen bloedingen meer… na m’n eerste zwangerschap deden we het na 8 weken pas. Zo zie je maar elk herstel is anders

3 maanden geleden

Een week na de bevalling? Je bent nog aan het bloeden en hechtingen is veel gebeurd daar?!

3 maanden geleden

Blijkbaar mag het ook pas met 12 weken dus kan pas over 4 weken
Ik mag het met 8 weken plaatsen

3 maanden geleden

Ik zie de streep en heb dit ook gehad. Mijn oudste kinderen schelen 11 maanden. Gefeliciteerd?

3 maanden geleden

Geen idee of er een streep is of niet maar jeminee ik bewonder wel dat je zo snel alweer seks kon hebben! Ik ging van de week een stukje fietsen (na 3 weken) en stapte maar heel snel weer af van het zadel.. duurt nog even voordat er iemand bij in de buurt mag xD

3 maanden geleden

Dit lijkt mij zeker een positieve test. Wauw ik moet er niet aan denken zo snel al… Maar gefeliciteerd! 😊

3 maanden geleden

Reactie op kaout123

Een week na de bevalling? Je bent nog aan het bloeden en hechtingen is veel ...
Niet iedereen heeft hechtingen na een bevalling …