83 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op kaout123
Een week na de bevalling? Je bent nog aan het bloeden en hechtingen is veel ...
Geen bloed meer gehad hoor en geen hechtingen.. was echt een hele makkelijke en fijne bevalling…
3 maanden geleden
Reactie op judipudi
Geen idee of er een streep is of niet maar jeminee ik bewonder wel dat je z ...
Haha ja snap ik. Had ik bij m’n eerste ook hoor.. echt een verschil met nu
3 maanden geleden
Ik mag toch gewoon vragen of mensen misschien hetzelfde hebben gehad! Of da ...
Zeker mag je dat vragen. Doordat het een vrij uitzonderlijke situatie is om na een week al seks te hebben en ook nog eens meteen zwanger te lijken, vroeg ik me af of het geen grap was of een post om reacties uit te lokken.
3 maanden geleden
Ik zou als ik jou was even afwachten en kijken of de testen oplopen. Succes!
3 maanden geleden
Reactie op Wielrenster
Zeker mag je dat vragen. Doordat het een vrij uitzonderlijke situatie is om ...
??? Wat is dat nou?? Wie zou nou reacties uitlokken? Zo bijzonder is het niet hoor om snel na een bevalling al s€ks te hebben. Wat je al kan lezen we hebben er alles aan gedaan om het zo veilig mogelijk te doen. Mijn herstel is bijzonder snel en makkelijk. Geen hechtingen, na 4-5 dagen geen bloedingen meer ( ook niet meer gehad ) Vind dit maar een rare opmerking? Waarom zou iemand reacties uitlokken of als grap? Waarom zou iemand een grap maken over zwanger zijn? Is nogal kwetsbaar
3 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Hoe ben je er zelf onder nu, mocht je echt zwanger blijken? Geschrokken, bl ...
Geschrokken! Tuurlijk weet je dat er altijd een kans bestaat als je het met elkaar doet. Dit had ook over 2 jaar kunnen gebeuren als je snapt wat ik bedoel. Helaas hebben mensen een oordeel erover, terwijl men niet weet hoe of wat. We hebben het veilig gedaan en zelfs toen we dachten dat het gescheurd was een Morning after pil gekocht. Onze kindjes schelen 14 maanden, een 3e erbij is heel kortaf gezegd niet ons plan. Vind het nogal spannend en ik ga er van uit dat het een indrooglijntje is. Of dat er nog hormoon in m’n lichaam zit… vind gewoon jammer dat ik hier oprecht eerlijk over ben en mensen helaas oordelen erover… of vervelend reageren. Gelukkig niet iedereen 🍀
3 maanden geleden
Geschrokken! Tuurlijk weet je dat er altijd een kans bestaat als je het met ...
Helaas houd je dat altijd! 😔 Ookal zouden jullie er wel bewust voor gekozen hebben is dat jullie keuze en moet je schijt hebben aan wat de rest ervan vind😘
Ben benieuwd naar de test morgen 🙈 Hopelijk kun je een beetje slapen.
3 maanden geleden
Natuurlijk is ze niet in de week na de bevalling zwanger geworden, er zijn namelijk 2 weken nodig om een eitje te laten rijpen, de folliculaire fase. En dat FSH hormoon heb je niet als je zwanger bent. 🤷♀️
3 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
Natuurlijk is ze niet in de week na de bevalling zwanger geworden, er zijn ...
Ik ben onderhand 2 maanden geleden bevallen dus idd de eerste week lijkt me sterk😅 de test is ook erg licht
3 maanden geleden
Geschrokken! Tuurlijk weet je dat er altijd een kans bestaat als je het met ...
Je hebt helemaal gelijk & als je alles gedaan hebt wat het heeft kunnen voorkomen en je toch weer zwanger bent had het gewoon zo moeten zijn. Kinderen zijn een zegen van God🤍. Trek je niks aan van al die opmerkingen. Ik snap opmerkingen zoals “ik moet er niet aandenken zo snel” ook niet. Ik lees nergens dat je om hun meningen gevraagd hebt, maar enkel advies? Hoe dan ook gun ik jullie al het geluk en als je idd zwanger bent wens ik jullie heel veel geluk en succes toe! Het zal zwaar zijn, maar je krijgt er zoveel liefde voor terug
3 maanden geleden
Reactie op WeS187
Niet iedereen gelooft in God.
Dan nog zijn kinderen een zegen😘
3 maanden geleden
Reactie op faith2023
Wow jeetje 1 week na de bevalling.
Ik moet er niet aan denken 😱
Er wordt t ...
Ik vroeg niet om een mening? Of over infecties.
3 maanden geleden
Reactie op Charis91
Hoi,
Ik ben benieuwd of je vanmorgen nog een test gedaan hebt 😊
Ik heb vanochtend een hele erge bloeding gekregen…