83 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat je test gewoon nog rest hcg was en dat je nu je menstruatie heb. Het kan tot heel lang duren voordat je weer ongesteld ben en voordat het hcg uit je lichaam is.

3 maanden geleden

Ik heb vanochtend een hele erge bloeding gekregen…
Ik was de vorige keer ook na 8 weken zwanger en wist het pas toen ik al 9 weken was omdat ik ook 2 bloedingen heb gehad van 4 dagen waarvan ik dacht mijn menstruatie. Was een hematoom van de vorige bevalling nog.. ik wil je niet bang maken hoor maar zou miss even afspraak maken met de huisarts. 🍀😘

3 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Ik denk dat je test gewoon nog rest hcg was en dat je nu je menstruatie heb ...
Volgens mij moet dit na 3 weken al volledig uit je lichaam zijn. Aangezien ze 8 weken geleden bevallen is denk ik niet dat ze daarom positief test 🙈 als ik uitga van de 3 weken dan natuurlijk

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Volgens mij moet dit na 3 weken al volledig uit je lichaam zijn. Aangezien ...
Dat klopt niet helemaal, ik teste na mijn miskraam 2 jaar terug na 12 weken nog steeds positief. Ondanks dat ik schoon was dus geen rest placenta niks. Dus er gelijk van uitgaande dat het een nieuwe zwangerschap is en bestempelen als een miskraam vind ik best groot. 🫣 dit bedoel ik niet aanvallend.

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Oh 😔 heb je al contact gehad met de huisarts? Wellicht misschien een mis ...
Huisarts gaf aan te wachten. Ook omdat ik positief testte, tis nog te vroeg voor een echo, dus moet opnieuw bloedprikken

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Volgens mij moet dit na 3 weken al volledig uit je lichaam zijn. Aangezien ...
Huisarts gaf ook aan idd dat het hcg hormoon van m’n vorige zwangerschap al uit m’n lichaam is

3 maanden geleden

Reactie op ChristelvAc

Ik was de vorige keer ook na 8 weken zwanger en wist het pas toen ik al 9 w ...
Jeetje wat heftig! Alles veder wel goed gegaan?

3 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Dat klopt niet helemaal, ik teste na mijn miskraam 2 jaar terug na 12 weken ...
Maar je weet helemaal niet hoe of wat bij mij? Vind het ook erg kwetsend dat je zoiets zegt. Jou verhaal is niet mijn verhaal… laat dat duidelijk zijn

3 maanden geleden

Jeetje wat heftig! Alles veder wel goed gegaan?
Yess! Nu een gezond 2e zoontje bij me liggen die 11 maandjes scheelt met z’n broer. Geboren 04-08! Hematoom was niks ergs aan, opgehoopt bloed wat er nog zat. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je 🍀

3 maanden geleden

Reactie op ChristelvAc

Yess! Nu een gezond 2e zoontje bij me liggen die 11 maandjes scheelt met z’ ...
Super fijn om te horen!

3 maanden geleden

Maar je weet helemaal niet hoe of wat bij mij? Vind het ook erg kwetsend da ...
Zo, nog last van je hormonen? Ik zou haar bericht even opnieuw lezen want hoe jij het oppakt, zo staat het er helemaal niet.

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Zo, nog last van je hormonen? Ik zou haar bericht even opnieuw lezen want h ...
Zij bedoelt het juist beschermend naar jou toe. Dat ze niet wil dat jij onnodig bang gemaakt wordt dat je momenteel een miskraam kan hebben - omdat jouw bloedverlies op vanalles kan duiden. Dus erg netjes vind ik deze reactie niet.

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Zij bedoelt het juist beschermend naar jou toe. Dat ze niet wil dat jij onn ...
Dankjewel, dit is precies hoe ik het bedoel maar ool waar ik bang voor was dat het niet goed opgevat wordt helaas.. ik bedoelde helemaal niks kwaads..

3 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Dat klopt niet helemaal, ik teste na mijn miskraam 2 jaar terug na 12 weken ...
Dat zou kunnen inderdaad. Mij is verteld dat dit hormoon binnen 3 weken uit je lichaam is. Met de positieve zwangerschap test en menstruatie die nog niet geweest is zou het zomaar een miskraam kunnen zijn. Zo heb ik het ook beschreven 🙈 wil het zeker niet meteen bestempelen daarmee en zo was het ook niet bedoeld.

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Zo, nog last van je hormonen? Ik zou haar bericht even opnieuw lezen want h ...
Sorry? Het kwam nogal naar over.. alsof alles hetzelfde is als haar verhaal zeg maar.. ik snap haar punt maar tis niet echt netjes hoe het benoemd wordt. En vind jou opmerking ook erg raar en overdreven

3 maanden geleden

Sorry? Het kwam nogal naar over.. alsof alles hetzelfde is als haar verhaal ...
OK.

3 maanden geleden

Reactie op Charis91

Dat zou kunnen inderdaad. Mij is verteld dat dit hormoon binnen 3 weken uit ...
Ik snap je reactie! Mensen reageren gelijk alsof ze het allemaal heel goed weten. En tis ook best kwetsend als iemand het zo benoemd alsof het niet kan. Zij weet helemaal niet hoeveel hoe en wat… maar goed die discussie kunnen we denk ik beter niet aangaan😅 dankjewel in ieder geval voor het meedenken, daar heb ik tenminste wat aan🤍 ik wacht m’n uitslagen af en laat het dan weten

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

OK.
😭🤣

3 maanden geleden

Voor iedereen hier!!! Ik vroeg in mijn post of het eventueel een indrooglijn kon zijn of zwangerschap. Ik vroeg niet om meningen. Vervolgens geef ik aan dat ik een bloeding kreeg en krijg ik opnieuw rare opmerkingen. Ik vertel ook maar mijn verhaal, en ik vroeg om mee te kijken. Blijkbaar kan dat niet in deze maatschappij meer?🥸 maar goed! Ik ga niet meer in discussie met mensen. Voor de mensen die normaal konden reageren Dankjrwel voor het meedenken

3 maanden geleden

Gesloten op verzoek van ts