Ha lieve lezer,
Ik merk dat er veel topics zijn met onderwerpen waar ik mij slecht aan kan relateren.. veel zwangeren dames die via natuurlijke weg of al eerdere zwangerschap hebben gehad en zich bekommeren om heel andere zaken dan ik.
Wij hebben na ruim 6 jaar incl meerdere icsi trajecten voor het allereerst een positieve test gehad en zelfs al een kloppend hartje gezien op de echo met 7,5 week, toch heb ik moeite met blij te zijn en te accepteren dat we nu toch echt zwanger zijn. Ik kan dan ook niet wachten op de 2e echo op 2 januari aanstaande en merk bij mezelf continu behoefte aan bevestiging, de angst na al die jaren neemt het compleet over. Ik weet dat deze gevoelens legitiem zijn maar merk daardoor ook slecht aansluiting bij anderen die zich druk maken over wel/niet zonnebanken of in mijn ogen andere onzinnigheden. Voel mij daardoor slecht begrepen.
Ik wil heel graag die roze wolk ervaren, tegelijkertijd accepteer ik dat deze wellicht grijs zal blijven. Ik schrijf dit van me af en hoop dat als er iemand is met dezelfde worsteling dat diegene weet: je bent niet alleen. Liefs en bedankt voor het lezen.