333 Reacties

één jaar geleden

Dag dames, ik ben weer thuis. 1e afspraak verloskundige zit erop en een goede eerste echo💪🏻 de gyn in het ziekenhuis zij vrijwel direct toen ze 'm in beeld had, kijk daar zie je de hartslag, mooi sterk en snel🩷 Nu helemaal gerustgesteld en lekker aan het genieten 😁 Hoe is het met de rest?

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Dag dames, ik ben weer thuis. 1e afspraak verloskundige zit erop en een goe ...
Jeej wat fijn! Gefeliciteerd 🤍

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Dag dames, ik ben weer thuis. 1e afspraak verloskundige zit erop en een goe ...
Wat mooi!! Gefeliciteerd. Hier lekker misselijk en spannend morgen de 1e echo.. onwijs zenuwachtig.

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Wat mooi!! Gefeliciteerd. Hier lekker misselijk en spannend morgen de 1e e ...
Dank je wel🩷 Jaa spannend ook voor jou! Hoe laat heb je de echo? En dan ook eindelijk weten of het er 1 of 2 zijn🤭 Had nog even aan de vk gevraagd hoe het nou precies zat met eten, omdat ik echt veel moeite heb met groente en fruit op t moment... schijnt iets heel normaals te zijn en met een week of 12 gaat dat wel over. Hoefde ik me helemaal niet druk om te maken😆 En beter om over te gaan om zwangerschapsvitamine ipv alles in 1 gewoon. De verhouding vitamines is wat anders dan bij de gewone, wat dan weer beter is voor de baby.

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Wat mooi!! Gefeliciteerd. Hier lekker misselijk en spannend morgen de 1e e ...
Succes vandaag 🤍😘

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Succes vandaag 🤍😘
Dank je wel 😊 onwijs spannend. Eerst even ochtend werken en dan idd horen of en hoeveel hartslag er is. Hoe is t nu met jou kella?

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Dank je wel 😊 onwijs spannend. Eerst even ochtend werken en dan idd horen ...
Weinig verandering… lig de hele dag op de bank, misselijk en ellendig. En daar huil ik dan weer veel om want het onderdrukt m’n hele blije gevoel! Gisteren nog contact gehad met het zkh, of het nogmaals is dat ik me ondanks de medicatie zo voel en helaas… het is normaal en dit is nu even wat het is. Hopelijk niet tot de bevalling maarja, ook daar hebben ze geen antwoord op! Dus ik hoop hard dat het rond week 12 gewoon beter gaat worden… Verder heb ik gisteren wel m’n kraamzorg kunnen regelen dus dat is een zorg minder :)

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Weinig verandering… lig de hele dag op de bank, misselijk en ellendig. En d ...
Pff jeetje wat ellendig zeg. Wees niet te streng voor jezelf en we duimen dat t rond 12w beter mag gaan!! Heb je n leuke hobby wat liggend beetje lukt of duren de dagen nu ook zo onwijs lang?

één jaar geleden

Gefeliciteerd met alle goede echo’s die ik de afgelopen dagen voorbij heb zien komen 😊 wat een opluchting hè! Voor Kellaa wel ontzettend lastig dat je zoveel last hebt. Ik hoop zo dat het gauw beter wordt! Hier met 9,5 week lijken de symptomen wat af te zwakken. Vermoeidheid is beter te handelen en ook minder misselijk. Mijn buik is wel echt al aardig opgeblazen en vind mezelf er al zwanger uit zien 🙈. Draag ook al zwangerschapsbroeken. Volgende week maandag de tweede echo waar ik wel weer een beetje zenuwen voor heb of het weer goed is. Daarna gaan we het wel verder vertellen aan vrienden waar ik naar uitkijk 🎉

één jaar geleden

Er is een vruchtje én een hartje te zien. Wel is de groei minder dan gedacht. Volgende week nog n echo om te kijken hoe t dan ervoor staat omdat we nu ook wel echt vroeg zijn. Nu zou ik dan 6w 4 dagen zijn ipv 7 wk 3 dagen dat we dachten. Hoeft niets te betekenen maar de opluchting waar we op hoopte is er nog niet. Wel heel blij dat t hartje klopt.

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Er is een vruchtje én een hartje te zien. Wel is de groei minder dan gedach ...
Ach jeetje, dat is echt zuur. Blijf duimen voor jullie, dat de week maar snel voorbij is dan☘️

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Oh jeetje dat is inderdaad even schrikken en bijstellen… hopelijk betekent het niks 🤍🤍

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Ik ga heel hard duimen voor je deze week💞

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Oei dat brengt wel weer onzekerheid zeg… sterkte en hopen op het beste

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Wat spannend! Ik heb nog niet in dit groepje geplaatst maar zag je bericht voorbij komen en wil graag mijn ervaring delen, misschien geeft het je hoop. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik door ICSI ook precies hoe ver ik zou moeten zijn. Ik had een echo op 6+6. Alles zag er goed uit, kloppend hartje en zo, maar de meting gaf 6+2 aan. Dus niet 6 dagen verschil zoals jij, maar wel 4 wat me toen best veel leek. Toch inmiddels een gezonde dochter van 15 maanden rondlopen :) die meting schijnt zo moeilijk te zijn op deze termijn en het schijnt ook zo te zijn dat ze echt van die kleine groeispurtjes maken. Gister voor ons tweede kindje een echo gehad op 7+2, maar op 6+6 gemeten, weer kleiner dan zou moeten terwijl we de termijn precies weten door ICSI. Maak me nu een stuk minder zorgen door de ervaring met de eerste. Hopelijk stelt het je gerust en heeft het bij jou net zo’n mooie afloop!

één jaar geleden

Reactie op baby22024

Wat spannend! Ik heb nog niet in dit groepje geplaatst maar zag je bericht ...
Thnx! En Wat fijn dat je dit deelt! En dat helpt ook echt. Ik hou me nu gewoon vast aan t kloppend hartje en dat we dus gewoon vroeg waren. Het kan late innesteling zijn geweest en hoeft allemaal niets te betekenen. De arts zei ook dat ze dit meetprogramma niet handig vond.. Het was vooral gevoel van opluchting waar we op hoopte dat beetje miste, maar het hartje klopt dus vertrouwen we op. Verder ook nog hoop info omdat m’n bmi hoog is (randje zk of vk) en of ik in zk blijf of vk kan. Keuze mogen we maken. Dus ik zie dit als n tussenstap die echo volgende week en maandag bellen voor info naar vk.

één jaar geleden

Gisteren een mooie echo bij 7w1d na cryo terugplaatsing. Is ook wel bijzonder toch om het hartje te zien van een kindje wat april 2019 bevrucht is en al die tijd ingevroren heeft gezeten. Nu lekker warm bij mij.

één jaar geleden

Reactie op Oceanlover

Gisteren een mooie echo bij 7w1d na cryo terugplaatsing. Is ook wel bijzond ...
Wat fijn en bijzonder hè! Beste plekje heeft ie nu gevonden.

één jaar geleden

Reactie op Oceanlover

Gisteren een mooie echo bij 7w1d na cryo terugplaatsing. Is ook wel bijzond ...
Wat super fijn 🤍

één jaar geleden

Hoe is t met jullie? Zin in een nieuwe week of toe aan kerstvakantie?