333 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Hoe is t met jullie? Zin in een nieuwe week of toe aan kerstvakantie?
Vandaag een slechte dag gehad met veel vermoeidheid, misselijk en erg duizelig.. nu lekker bedje in en morgen weer gezond op (hoop ik). Zin in de nieuwe week, paar leuke afspraken staan, dus gezellig😊 Hoe gaat het met jou?

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Hoe is t met jullie? Zin in een nieuwe week of toe aan kerstvakantie?
Hier helemaal klote… hou niks binnen en voel me zo ziek. Vanavond met de verloskundige gebeld en word morgen opgenomen voor een infuus. Hopelijk krijg ik daar een boost van… Hoe is t met jou? Wanneer moet jij nou een nieuwe echo?

één jaar geleden

Ah bah wat vervelend zeg Aapie! Lukt t wel goed te relaxen dan? Lekker slapen zo! Ach jeetje kella, das onwijs kut zeg. Weinig genieten zo en vooral overleven. Goed om je lichaam even te helpen herstellen met infuus, maar wat je zo hard hebt geprobeerd te voorkomen moet nu toch.. gaat er wel iemand met je mee? Dikke knuffel voor nu en morgen. Hier best oké, ik heb vooral last van middag misselijkheid, echt kokhalzend op de bank. Gelukkig nog niet overgeven maar dat misselijke gevoel is zoo intens. Dit zal maar fractie zijn van wat jij ervaart kella.. bij mij zakt t eind van de middag af gelukkig en ik moet meer kleine beetje eten over de dag heen heb ik gemerkt. Volgens m’n man wat stemmingswisselingen want tijdens kerstboom optuigen moest ik huilen, haha. As vrijdag nogmaals echo en morgen even naar de vk praktijk bellen voor afspraak intake als dit kan. Ik wil toch graag na zo’n 1.5 jaar zk nu ‘gewoon’ naar een vk.

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Hier helemaal klote… hou niks binnen en voel me zo ziek. Vanavond met de ve ...
Ach Kellaaa wat naar om te lezen! Zo niet wat je verwacht had van de start van je zwangerschap 😔 ik hoop dat je door het infuus wat opknapt! Moet je alleen vandaag blijven of hebben ze daar niets over gezegd? Heel veel sterkte iig😘

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Ah bah wat vervelend zeg Aapie! Lukt t wel goed te relaxen dan? Lekker slap ...
Jaa relaxen lukt wel hoor. De duizeligheid is vooral als ik lig. Maar ben ook verkouden en dat virus vindt het bij nogal leuk om op m'n evenwichtsorgaan te slaan. Heb ik meerdere keren gehad. Gewoon even uitzitten en goed stomen. Wat je zegt over de misselijkheid herken ik heel erg, ik heb het met name in de ochtend als ik opsta. Vanaf morgen proberen even crackers naast bed te leggen, hopen dat dat wat helpt. En meer kleine beetjes helpt hier ook heel erg idd. Snap dat je graag een gewone vk wil, succes vandaag😊

één jaar geleden

Hai meiden, Lig in t zkh nu, ben halverwege m’n opname. Althans ik mag ook blijven slapen maar wil lekker naar huis en dan moet ik me om 10 uur weer melden morgenochtend. Voor nu nog geen verandering maar dat komt hopelijk 🤍 Succes en sterkte meiden 😘

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Hai meiden, Lig in t zkh nu, ben halverwege m’n opname. Althans ik mag oo ...
Dat snap ik, je eigen bed ligt toch het lekkerste. Ik hoop dat het een beetje helpt🩷

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Hai meiden, Lig in t zkh nu, ben halverwege m’n opname. Althans ik mag oo ...
Oh fijn dat je vannacht lekker in je eigen bed slaapt. Hopelijk komt die verandering morgen!

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Jaa relaxen lukt wel hoor. De duizeligheid is vooral als ik lig. Maar ben o ...
Hè bah wat onwijs vervelend en die duizeligheid is dan gewoon enorm kut. Die crackers heb ik nu ook, ik kan ook het woord kokhalzen niet uitspreken zonder het te doen, haha. Hopelijk helpt t. Weten ze t op je werk al of lukt verbergen nog beetje? Vk gebeld, heel fijn gesprek en na kerst 1e afspraak.

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Hè bah wat onwijs vervelend en die duizeligheid is dan gewoon enorm kut. Di ...
Jaa die duizeligheid is echt heel irritant. Met name als ik buk en weer omhoog kom, en als ik lig en m'n hoofd draai.. maar goed, overleven we wel. M'n floormanager en leidinggevende weten 't wel, verder houd ik het nog even stil tot na de 2 echo op 2 januari. Lukt ook aardig 🤭 Vanavond m'n eerste hormonale situatie gehad😂 superveel zin in stamppot snijbonen, echt m'n favoriet! Vriendlief gemaakt, ik neem 3 happen, hij vraagt of het lekker is en ik in tranen neee. Werd er gewoon echt beroerd van. Daarna op de valreep nog even naar de winkel omdat ik zooo veel zin had in groene appels😅

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Hè bah wat onwijs vervelend en die duizeligheid is dan gewoon enorm kut. Di ...
Wat goed dat je een fijn gesprek hebt gehad met de vk! ♡

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Jaa die duizeligheid is echt heel irritant. Met name als ik buk en weer omh ...
Haha je bent al aardig in de ban van de hormonen 😅 Hier erg de twijfel wanneer ik het moet gaan vertellen op het werk enzo… veel weten sowieso van het traject af, moeilijk te verbergen omdat ik steeds vervangen moest worden en nu weer lange afwezigheid. Lastig lastig!

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Haha je bent al aardig in de ban van de hormonen 😅 Hier erg de twijfel wa ...
Snap ik, dat het lastig is. Je moet vooral bij jezelf blijven en kijken wat goed voelt. Ik vind het fijn dat 2 "collega's" het al wel weten, daar kan ik bij terecht als het nodig is. Maar ook vanwege opbouw van werk en er een tijdje uit geweest te zijn vanwege die depressie heb ik liever niet dat de rest het al weet. 😅 Weet dat het gros blij zal zijn voor me, maar van een paar weet ik dat niet zeker en nog geen zin in moeilijk gedoe daarover🙈 overigens weet ik dat ik dat naast me neer moet leggen en schijt aan moet hebben, en dat is ook zo. Maar zit nu nog even in m'n mooie bubbel🥰

één jaar geleden

Hoe is het vanmorgen afgelopen trouwens bij het ziekenhuis Kellaaa? Heeft het iets geholpen of merk je nog weinig verschil?

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Snap ik, dat het lastig is. Je moet vooral bij jezelf blijven en kijken wat ...
Snap ik helemaal hoor! Altijd makkelijk denken/zeggen dat je je er niets van aan moet trekken maar ik ben net zo… dus idd gewoon doen wat goed voelt ♡

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Hoe is het vanmorgen afgelopen trouwens bij het ziekenhuis Kellaaa? Heeft h ...
Ik heb gisteren dan 6 uur infuus gehad en was daarna alsnog erg misselijk en overgeven maar merkte wel ‘wat’ verschil, niet veel. Vanmorgen wederom overgegeven maar hang nu weer sinds 10 uur aan het infuus dus 3,5 uur ongeveer en moet tot een uur of 4. Ik moet zeggen dat ik nu echt een beetje begin op te leven, had net ook zowaar eten wat smaakte. Straks komt nog de verloskundige langs met verdere info, of ik morgen weer moet of niet enzo

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Ik heb gisteren dan 6 uur infuus gehad en was daarna alsnog erg misselijk e ...
Hoe is het vandaag kella? Fijn dat je iig klein beetje verschil merkte gister. Krijg je nu ook nog extra echo’s of dat verder niet?

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Snap ik, dat het lastig is. Je moet vooral bij jezelf blijven en kijken wat ...
Heerlijk die bubbel hè. En doen wat goed voelt. Ik heb t ook n collega vertelt en dat is gewoon fijn. De rest doe ik na kerst, wil toch dat m’n familie t eerder weet dat m’n werk.. dus hopelijk kan t zo.

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Hoe is het vandaag kella? Fijn dat je iig klein beetje verschil merkte gist ...
Née so far niet, geen idee hoe dat in de toekomst is als t aanhoudt 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Heerlijk die bubbel hè. En doen wat goed voelt. Ik heb t ook n collega vert ...
Dat snap ik ook. Wij hebben 2 januari de termijnecho, zodra we die gehad hebben vertel ik het ook op werk verder. We zijn dan 11 weken dus dan ook de geruststelling dat het prima is verder🤭