333 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Née so far niet, geen idee hoe dat in de toekomst is als t aanhoudt 🤷🏼‍♀️ ...
Ik hoop zo voor je dat het wat afzakt Kellaaa. Hopelijk dat het na het eerste trimester wat zakt🤞🏻ik heb sinds deze week echt veel last van misselijkheid, maar dit zal niets zijn in vergelijking met wat jij doormaakt

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Ik hoop zo voor je dat het wat afzakt Kellaaa. Hopelijk dat het na het eers ...
Voel me sinds vanmiddag alweer terug bij af, vind het zó erg. Het maakt me echt intens verdrietig… Ik wil zo graag blij zijn met de ontwikkelingen in m’n buik maar word alleen maar depressiever zo. Tuurlijk ben ik blij maar ik vind het zo oneerlijk dat ik me zo moet voelen. Vreselijke misselijkheid, ongekende vermoeidheid, alleen maar overgeven… ik kan alleen maar plat op de bank liggen. Vanmorgen ging het echt wel wat beter en kon ik gelukkig even douchen enzo. Morgen naar de vk dus wel fijn om dan nu alvast even haren te wassen enzo maar zie ook enorm op tegen die afspraak omdat ik me zo slecht voel 😢 Voel amper gezonde spanning voor morgen ook, ben alleen maar bezig met de huidige momenten overleven. Sorry hoor, moest even ‘zeiken’. Vind het gewoon zo erg dat ik na zó’n tering kut traject, nu dit ook heb. Ik stond voor m’n gevoel al 10-0 achter in m’n energie en ik weet nu echt niet meer waar ik het vandaan moet halen. Hopelijk is het idd alleen het eerste trimester maar ik ben 7+3 dus dat duurt nog een eeuwigheid en wat als het dan tot week 20 duurt? Dat is bij veel vrouwen met HG het geval… ik kan nu al niet meer 😭

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Voel me sinds vanmiddag alweer terug bij af, vind het zó erg. Het maakt me ...
Ach lieverd, wat vind ik dit kut voor je! Geen sorry, we zijn hier voor elkaar, of je nou kan genieten of niet. Soms is het even nodig om van je af te praten. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Niet kunnen genieten na al zo'n intens traject en dat ook nog eens alleen. Heb je wel mensen in je omgeving die je kunnen bijstaan?

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Ach lieverd, wat vind ik dit kut voor je! Geen sorry, we zijn hier voor elk ...
Gelukkig wel, anders lag ik al helemaal half vergaan in een hoekje 😅 Ik kan niet zelf m’n boodschappen doen of m’n huishouden dus elke dag komt er iemand even iets doen. Vind mezelf van eten voorzien al een hele uitdaging maar goed, beter voor m’n spieren om wel af en toe van die bank af te komen!

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Gelukkig wel, anders lag ik al helemaal half vergaan in een hoekje 😅 Ik ka ...
Ah kijk, dat is fijn! Ook een beetje aanspraak voor het geval dat fijn is iig. Jaa kan me voorstellen dat dat wel prettig is, even van de bank af. Ik lig zelf momenteel ook veel op de bank. De vermoeidheid is echt intens hier. Val met regelmaat overdag 1,5 a 2 uur in slaap op de bank om vervolgens rond 9 uur/half 10 naar bed te gaan. Had vanmiddag zelf even een moment van het niet meer weten. Was eindelijk veel minder vermoeid en de weg omhoog en nu met de zwangerschap voelt het alsof ik weer terug bij af ben. Maar tegelijkertijd wil ik er ook niet teveel aan toegeven en er doorheen gaan, maar ook dat voelt niet altijd even goed🤷‍♀️ Blijft lastig om ten alle tijde positief te zijn. Nu hoeft dat ook niet natuurlijk, maar je wil ook graag genieten en voelt je kut als dat niet altijd lukt

één jaar geleden

Ach jeetje, Kellaaa, wat naar om te lezen allemaal, zeg! Hoe was het vandaag bij de verloskundige? Ik hoop dat het elke dag ietsjes beter met je gaat. Je verdient het om er in ieder geval op bepaalde momenten van te genieten. Ik heb vorige week de vitaliteitsecho gehad en dat zag er goed uit, gelukkig. Het was mooi om het hartje te zien kloppen 😊 Na m’n laatste berichtje hier ging het mentaal wat slechter met me en daarna vond ik het lichamelijk zwaar (wat Aapie en Loes ook al schreven: misselijkheid en vermoeidheid). Volgende week heb ik de eerste afspraak met de verloskundige. Ik ben benieuwd! Hebben jullie al een 10-wekenecho gepland staan?

één jaar geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ach jeetje, Kellaaa, wat naar om te lezen allemaal, zeg! Hoe was het vandaa ...
Wat fijn dat je vitaliteitsecho goed was! Stelt toch gerust he? Die misselijkheid en vermoeidheid kan best zwaar zijn idd, heb er afgelopen week ook erg veel moeite mee gehad. Begint sinds gisteren weer iets beter te worden, in de ochtend iig. Wij hebben donderdag de eerste afspraak gehad bij de vk, vooral heel veel informatie gehad😊 Wij hebben op 2 januari de termijnecho, met precies 11 weken

één jaar geleden

Hai meiden, Het mentale stukje herken ik meteen, ik voel me ook zo vreselijk. Gisteren de echo en iedereen was in een jubelstemming. Natuurlijk vond ik het fijn om even te koekeloeren daarbinnen maar pfff ik heb het er gewoon wel echt zwaar mee allemaal. De echo was in elk geval helemaal goed, keurig de goede grote en volgens het systeem ben ik 1 dagje verder. Dat betekent dat ik ben uitgerekend op m’n verjaardag haha maaaaar ze passen het in het systeem voor nu niet aan omdat het met IUI zo nauwkeurig ligt. Mijn volgende echo is ook op 2 januari! Verder gaat het hier zwaar kut, over een half uurtje brengt m’n vader mij weer naar t zkh voor opname… 😢

één jaar geleden

Reactie op sunshine2121212121

Ach jeetje, Kellaaa, wat naar om te lezen allemaal, zeg! Hoe was het vandaa ...
Super fijn dat je echo goed was 🤍🤍

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Hai meiden, Het mentale stukje herken ik meteen, ik voel me ook zo vreseli ...
Ach jemig, ik heb met je te doen Kellaaa! Wat een k*tsituatie bevind je je in. Superfijn dat je je kleintje gezien hebt iig en dat alles goed gaat. Maar ook supernaar dat je er niet van kan genieten vanwege de hele situatie 😔 Hopen dat hij of zij iets langer of korter blijft zitten🤣 ik ben zelf 2,5 weken na m'n verjaardag uitgerekend, dus goede hoop dat er wat tijd tussen zit😆 Dikke knuffel voor jou, hou vol🩷

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Ach jemig, ik heb met je te doen Kellaaa! Wat een k*tsituatie bevind je je ...
Oh ik vind het niet zo erg hoor! Heb nooit zoveel met m’n eigen verjaardag dus vind het wel een leuk cadeautje 😊

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Oh ik vind het niet zo erg hoor! Heb nooit zoveel met m’n eigen verjaardag ...
Oh kijk, dat scheelt dan🤣 ik ben altijd een week jarig in plaats van een dag haha, dat zegt genoeg denk ik😋

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Oh kijk, dat scheelt dan🤣 ik ben altijd een week jarig in plaats van een d ...
Oja, dat probeer ik echt te vermijden 🫣

één jaar geleden

Lieve meiden, helaas is het slecht nieuws. Het hartje is gestopt en ook duidelijk niet gegroeid. We moeten nu wachten op de miskraam. We zijn intens verdrietig. Thnx voor jullie lieve woorden afgelopen tijd en dit forum is erg fijn maar nu verdwijn ik even. Dikke knuffel en zover lukt geniet!

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Lieve meiden, helaas is het slecht nieuws. Het hartje is gestopt en ook dui ...
Wat een vreselijk bericht… heel veel liefs en sterkte 🤍

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Ach Loes wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel liefs en sterkte de komende tijd🩷

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Jeetje, wat ontzettend verdrietig dit! Heel veel sterkte de komende tijd

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Heel verdrietig, veel sterkte 😘😘

één jaar geleden

Hoi allemaal, Ik schuif ook lekker hierheen vanaf de fertiliteitstraject club. Ik ben 30 en samen met mijn man zijn wij 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Vorig jaar november werd dan eindelijk de oorzaak gevonden, endometriose graad 4 (de zwaarste mogelijkheid). Sindsdien stonden we op de wachtlijst voor ivf, waarna we eindelijk in oktober 2023 mochten beginnen. De eerste terugplaatsing is meteen een succes. Ik ben inmiddels 9+3 weken zwanger. Met de echo van 7 weken klopte het hartje wat te traag en was het vruchtje wat te klein en kregen we de mededeling dat het erop of eronder was. Met 8 weken een nieuwe echo, waarbij alles goed was en het vruchtje zich super omhoog geknokt had. Het hartje klopte goed en het was 2.5x zo groot geworden. Alle zorgen waren weg bij de gynaecoloog. Maandag hebben we de termijn echo met 10 weken. Ik heb heel veel zin om de kleine weer te zien.

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Jeetje wat verschrikkelijk verdrietig, zeg. Heel veel sterkte