333 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Aapie32
Hoe is het met iedereen dames?
Vandaag hebben we de termijnecho gehad met 9+6w.
Alles zag er heel goed uit en de kleine is heel beweeglijk.
We zijn helemaal blij!
Hoe is het met jou? Heb je na je eerste echo, al een 2e gehad?
één jaar geleden
Reactie op Bunnylover1993
Alles zag er heel goed ui ...
Gefeliciteerd! Hier gaat 't goed wel, de misselijkheid en vermoeidheid lijkt wat minder te worden maar de duizeligheid blijft wel veel aanwezig. Vandaag maar eens bellen of ik dat moet afwachten tot bloedonderzoek volgende week of dat ze daar eerder naar willen kijken. Verder hebben we 2 januari de volgende echo, maar dat duurt me nog zoo lang 🤣
één jaar geleden
Reactie op Aapie32
Gefeliciteerd! Hier gaat 't goed wel, de misselijkheid en vermoeidheid lijk ...
Wat vervelend dat je zo duizelig bent. Hopelijk trekt dat snel weg.
Ik ben vooral flink misselijk en erg moe. Maar daar valt wel mee te leven.
Wachten duurt altijd lang. Het is zo bijzonder om je kleintje te zien. Gelukkig is 7 januari ook al snel. Zeker met de feestdagen er allemaal tussen.
één jaar geleden
Gisteren denk ik de 4e echo gehad bij de VK. En de volgende echo staat over 2 weken weer gepland. Vind het wel prettig om lekker vaak te mogen kijken
10 maanden geleden
Vandaag afsluitend gesprek gehad op het ziekenhuis en hierbij overgedragen aan eerstelijns bij de verloskundige. Had niet verwacht dat de ontlading in de auto daarna zou komen en ook nog in de vorm van tranen
10 maanden geleden
Reactie op Bunnylover1993
Alles zag er heel goed ui ...
Wat fijn! Gefeliciteerd!
10 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Vandaag afsluitend gesprek gehad op het ziekenhuis en hierbij overgedragen ...
Fijn dat het nu afgerond is in het ziekenhuis. Er is veel gebeurd en daar horen emoties bij. Jullie moeten dat ook een plekje geven. Vanaf nu lekker naar de verloskundige! Leuk dat je over 2 weken weer een echo hebt!
10 maanden geleden
Wij hadden vreemde weken. We hebben alweer 3 echo’s achter de rug! Eerst met 10 weken vorige week. Kindje was helemaal in orde maar er zat een rare vochtophoping naast de baarmoeder. Zou ook een tweede vrucht zal kunnen zijn. Vandaag nog een keer controle of het kleiner werd, maar dat werd het niet en toen door naar de gynaecoloog. Die zei dat het een bloeduitstorting is geweest en verklaard de bloedingen die ik heb gehad. We krijgen nog extra controle maar gelukkig is het helemaal niks erg. En de kleine was ondertussen een koprol aan het doen in de buik!
10 maanden geleden
Vanavond opgenomen in het ziekenhuis voor een nachtje observatie. Spontane bloeding gehad op het werk. Meteen de gedachte dat het een miskraam was dus VK gebeld meteen daarheen gereden voor een echo. Kloppend hartje en een goed bewegend kindje, doorgestuurd naar zkh om na te gaan waar de bloeding vandaan komt. Zkh weer goede echo maar bloeding komt uit de baarmoeder, ze weten niet of de oorzaak mijn myomen zijn of toch de start van een miskraam. Lekkere klap in je gezicht op de dag dat je het hebt gezegd want je durfde te vertrouwen
10 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Vanavond opgenomen in het ziekenhuis voor een nachtje observatie. Spontane ...
Jeetje zeg!
Wat een situatie.
Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat alles goed blijft.
10 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Vanavond opgenomen in het ziekenhuis voor een nachtje observatie. Spontane ...
Wat een nare gebeurtenis! Ik duim ook voor jullie 🍀
10 maanden geleden
Dank jullie wel allemaal. Ik ben zojuist ontslagen uit het ziekenhuis, met een goed kloppend hartje. Bloeden was aan het verminderen en ik heb voor de zekerheid progesteron tot 16 weken gekregen. Nu rustig aan
10 maanden geleden
Reactie op Antk
Vanaf wanneer mochten jullie de progesteron afbouwen?
Ik vanaf week 7 en v ...
Bij mij zeiden ze destijds dat ik mocht stoppen na de vitaliteitsexho in het ziekenhuis, maar de echoscopiste zei toen ook dat ze goed snapte als ik dat nog niet durfde. Ze gaf toen de tip als je dat gaat doen doe dan rustig afbouwen. En ik had ook nog best wel wat progesteron die ik 2x daags moest gebruiken, heb toen nog meer dan 1 week 2x daags en daarna 1x daags tot de progesteron op was
10 maanden geleden
Reactie op Antk
Vanaf wanneer mochten jullie de progesteron afbouwen?
Ik vanaf week 7 en v ...
Ik mocht ook vanaf week 7 stoppen, vond het erg spannend maar het schijnt dat met 7 weken de placenta overneemt.
Volgens mijn arts is het niet wetenschappelijk bewezen dat langer gebruik beter is…
Bij mij is het gelukkig goed gegaan nadat ik stopte.