333 Reacties
10 maanden geleden
Pffff vandaag eerste controle sinds de bloeding voor de kerst. Tot gisteren had ik rust en vertrouwen en ineens kwam daar gisteren een omslag en kwamen er allerlei doemscenario’s. En vandaag voel ik aan mijn hele lijf dat ik nerveus ben. Dat het maar snel tijd is en goed nieuws.
10 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Pffff vandaag eerste controle sinds de bloeding voor de kerst. Tot gisteren ...
Oohw wat spannend! Begrijp dat je nerveus bent. Ik had dat ook dinsdag voor de termijn echo, maar geen bloeding ofzo gehad. Dus kan me indenken dat het nu even naar je hoofd stijgt. Hoe laar mag je heen?
10 maanden geleden
Reactie op Aapie32
Oohw wat spannend! Begrijp dat je nerveus bent. Ik had dat ook dinsdag voor ...
1 uur, vanwege de bloedingen ben ik 75% ziekgemeld om mijn rust te pakken en ben ik blij om voor de afleiding. Maar ben dalijk om half 11 wel weer blij dat ik weer kan uitloggen
10 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
1 uur, vanwege de bloedingen ben ik 75% ziekgemeld om mijn rust te pakken e ...
Begrijpelijk. Is het wel weer rustig met de bloeding(en) nu? Laat je even weten hoe het afgelopen is?
Ik ben net gebeld door de vk met de uitslag van de Nipt, helemaal goed🙌🏻
10 maanden geleden
Reactie op Aapie32
Begrijpelijk. Is het wel weer rustig met de bloeding(en) nu? Laat je even w ...
Hier was de echo goed, alles is nagekeken en was prima en kind was flink beweeglijk.
Goed dat je NIPT goed terug was, die had ik ook binnen 1 week goed terug geeft veel rust
10 maanden geleden
Maandag de 13 weken echo gehad. Alles was goed en alleen maar positieve opmerkingen van de echoscopiste.
Gisteren de NIPT terug gekregen, daaruit kwam ook niets naar voren.
Een goede week dus
10 maanden geleden
Reactie op Bunnylover1993
Maandag de 13 weken echo gehad. Alles was goed en alleen maar positieve opm ...
Wat fijn! Echt weer even een mijlpaal in je zwangerschap 😊
Ik laat vanmiddag bloed prikken en over twee weken is de 13-wekenecho.
10 maanden geleden
Reactie op Bunnylover1993
Maandag de 13 weken echo gehad. Alles was goed en alleen maar positieve opm ...
Wat een goed nieuws!
Donderdag heb ik zelf de 13 weken echo, heb veel zin om de kleine weer te zien maar heb ook wel gezonde spanning ofzo😅
Afgelopen zaterdag de uitslag terug gekregen van de NIPT en deze was gelukkig helemaal goed 🤗
10 maanden geleden
NIPT was hier ook goed 🥳🎉 Volgende week 13-wekenecho.
Hoe is het met jullie? Ik merk dat ik weer heel bezorgd ben, terwijl ik daar geen goede reden voor heb. Herkennen jullie dat?
10 maanden geleden
Reactie op sunshine2121212121
NIPT was hier ook goed 🥳🎉 Volgende week 13-wekenecho.
Hoe is het met ju ...
Ik werd ook net gebeld! Mijne was ook goed 😍
Ik herken je gevoel hoor! Ik heb maandag 13 weken echo, zou ik eigenlijk gisteren hebben maar ze hadden hem verplaatst. Merk ook dat ik idd toch wel bang ben…
10 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik werd ook net gebeld! Mijne was ook goed 😍
Ik herken je gevoel hoor! Ik ...
Wat fijn, zo’n goede uitslag! 🎉🤩
Wel balen dat die echo dan verplaatst is… Nog even wat langer wachten dus.
Die angst/bezorgdheid zal er ergens ook wel bijhoren, misschien iets meer bij ons na zo’n traject. Maar lastig is het wel. Hoe gaan jullie daarmee om? Ik probeer mezelf echt maar een beperkte tijd op een dag te geven waarin ik mag piekeren. Dat maakt het in ieder geval overzichtelijk. En verder deel ik elk positief bericht met onze naaste familie 🥰
10 maanden geleden
Reactie op sunshine2121212121
Wat fijn, zo’n goede uitslag! 🎉🤩
Wel balen dat die echo dan verplaatst i ...
Hmm ja, probeer toch een beetje met beide benen op de grond te blijven door mezelf te blijven vertellen dat zolang er niks mis ís, er ook geen reden is tot paniek… en soms helpt het en soms niet 🫣