333 Reacties

9 maanden geleden

Afgelopen donderdag de 13 weken echo gehad 🥰 Alles was goed en zag er perfect uit 🎉 weer een hele opluchting🤗 we hebben ook na de echo het eindelijk openbaar gemaakt🩵🩷 konden niet langer onze mond houden🙈

9 maanden geleden

Reactie op Sherise30

Afgelopen donderdag de 13 weken echo gehad 🥰 Alles was goed en zag er perf ...
Wat ontzettend fijn! En wat een mooi snoetje 😍 Heerlijk om het dan eindelijk openbaar te maken, lijkt me. Hoe waren de reacties?

9 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

Wat ontzettend fijn! En wat een mooi snoetje 😍 Heerlijk om het dan eindeli ...
Ja was echt super fijn om het nieuws eindelijk te kunnen delen🥰 dichtbij staande wisten het wel al dus dat scheelde wel iets maar nu kunnen we het gewoon van de daken schreeuwen 😂🎉 Alleen maar super leuke reacties gehad gelukkig🥰 vooral ook van mensen die wisten dat we in een ivf traject zaten en 3 jaar geleden een bbz gehad hebben❤️

9 maanden geleden

Reactie op Sherise30

Prachtig nieuws 😍

9 maanden geleden

Reactie op Sherise30

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. En wat fijn dat nu iedereen het weet! Nu optimaal genieten van het goede nieuws

9 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad😊 alles zag er goed uit, de baby was flink beweeglijk en zelfs aan het duimen🥰 ook de hartslag gehoord en natuurlijk helemaal in love🩷 Hoe gaat het met jullie?

9 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Vandaag de 13 weken echo gehad😊 alles zag er goed uit, de baby was flink b ...
Wat goed! Echt een opluchting hè… Echt heel fijn voor je!! Ik had maandag m’n 13 weken echo en bij mij was ook alles goed. Baby’tje ook druk aan t afzetten, draaien en rollen!

9 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat goed! Echt een opluchting hè… Echt heel fijn voor je!! Ik had maandag ...
Jaa zo fijn 🩷 goed te horen dat het goed gaat bij je!

9 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Vandaag de 13 weken echo gehad😊 alles zag er goed uit, de baby was flink b ...
Ik had vandaag ook de 13-weken echo en ook bij mij was alles goed 🥰 Zo’n geruststelling!! En heel fijn om de kleine zo aan het bewegen te zien 😍 Super om te horen dat het bij jullie, Aapie en Kellaa ook helemaal in orde is 😊

8 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie meiden? 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ik kan wel zeggen, behoorlijk goed. Nu 20 werken zwanger en het 2e termijn doet me goed. Met de 20 weken echo was ook alles goed en sinds een week voel ik het kindje meermaals per dag schoppen en bewegen. Zo leuk! Hoe is het met jou en de rest?

8 maanden geleden

Reactie op Bunnylover1993

Ik kan wel zeggen, behoorlijk goed. Nu 20 werken zwanger en het 2e termijn ...
Fijn, Bunnylover, dat het zo goed gaat 😊 Ook leuk dat je je kindje zo regelmatig voelt. Hier gaat het wel oké. Volgende week is de 20-wekenecho en daar kijk ik wel echt naar uit. Ik begin een klein buikje te krijgen dus het wordt nu wel iets echter voor me. Maar nog steeds is het besef er nog niet helemaal. Verder ben ik nog erg moe en regelmatig misselijk (ook blijft die vieze smaak maar aanhouden ☹️), dus ik doe het heel rustig aan. Hoe is het met jou, Kellaa, na je zware start? En hoe is het met de rest?

8 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Hier goed, nu 21 weken en sinds de 20 weken echo ook elke avond wel plopjes gevoeld. Afgelopen weekend ook eindelijk wat zwangerschapskleding gekocht en eindelijk dacht ik oké niet meer alleen een te veel gegeten buikje maar herkenbaar als zwangerschapsbuikje. Dus tip voor degene die twijfelen over hun buikje, kies mooie zwangerschapskleding oprecht ineens ziet je buik er totaal anders uit.

8 maanden geleden

Hier kabbelt het… Ik kan niet geloven dat het eindelijk zover is, dat dit minimensje in me groeit en dat het goed mag komen. Ik voel nog veel onzekerheid en ben bij elke kramp je bang voor foute boel, ieder wc bezoekje is bidden op geen bloed. Helaas kamp ik ook nog steeds elke dag met misselijkheid en enorme vermoeidheid! Ik ben nu 18+4 en mijn buikje is al een aantal weken goed zichtbaar en paste al heel snel m’n gewone kleding niet meer. Waar ik me echt gezegend mee voel is dat ik haar al vanaf week 15! voel bewegen, ze is onwijs actief ook. Tegelijk maak ik me de grootste zorgen als het een paar uur te lang stil is in m’n buik… Het gaat hier niet super slecht maar had gehoopt dat het genieten inmiddels wel wat meer aanwezig was. Hier heb ik dan ook hulp bij gezocht, denk dat er gewoon nog een hoop te verwerken valt!

8 maanden geleden

Wat fijn om te lezen dat het bij jullie over t algemeen goed gaat! Hier gaat het ook goed, voel de kleine man al vanaf week 15 ongeveer lekker spartelen🥰 eergisteren de 20 weken echo gehad en deze was ook helemaal goed gelukkig. Voor mijn gevoel is er weer een mijlpaal gehaald🤗 Ik merk dat ik de laatste tijd en helemaal na afgelopen woensdag meer kan genieten, helemaal door het gespartel in mijn al flink groeiende buik🩵 Heb ook voor t eerst zwangerschapskleding gekocht dus dat is vandaag allemaal binnen gekomen 😅

8 maanden geleden

Hier gaat alles prima😁 vandaag de 20 weken echo gehad en baby is compleet goedgekeurd voor nu🥰 ik voel me sinds een week of 2 weer echt in het land der levenden, meer energie, fatsoenlijk kunnen eten en kan zelfs weer koffie verdragen sinds vandaag😎 Voel de kleine nog niet, maar placenta ligt ook aan de voorkant dus kon nog wel even duren zei de echoscopiste ☺️ maar alles is in ieder geval helemaal prima

8 maanden geleden

Vanmiddag de 20-wekenecho gehad en ook hier alles in orde 😍 Zo blij!!

8 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

Vanmiddag de 20-wekenecho gehad en ook hier alles in orde 😍 Zo blij!!
Ik had ook vanmiddag de herkansing en ook bij mij is alles goed 🩷

8 maanden geleden

Superfijn om te lezen dames! 🩷

8 maanden geleden

Super fijn dames