333 Reacties

3 maanden geleden

Hoe gaat het hier? Zijn jullie inmiddels bevallen? Ik ben vijf weken geleden bevallen van een prachtige zoon (hij was zes weken te vroeg geboren) en hij doet het heel goed. Ik ben zo dankbaar dat het lange traject zo’n mooi resultaat heeft opgeleverd 😊

3 maanden geleden

Reactie op sunshine2121212121

Hoe gaat het hier? Zijn jullie inmiddels bevallen? Ik ben vijf weken gelede ...
Wat leuk om te horen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon🥰 Wij hebben vanmorgen gesprek gehad en inwendig onderzoek voor inleiding. Morgenmiddag wordt er een ballonnetje geplaatst en horen we verder van hoe en wat. Baarmoedermond was al wel verstreken maar nog geen ontsluiting. Voor ons is het dus nog even afwachten maar ben blij dat het eind in zicht is! Jullie nu lekker genieten van de kleine man❤️

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Onze dochter is inmiddels ook geboren. Wat een wonder om haar na 4 jaar eindelijk in onze armen te kunnen sluiten

3 maanden geleden

Reactie op lollinga

Gefeliciteerd! Onze dochter is inmiddels ook geboren. Wat een wonder om haa ...
Heerlijk! Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Wat leuk om te horen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon🥰 Wij hebben ...
Dank je wel! Jullie sterkte en veel succes! Hopelijk mogen jullie ook snel je kindje in je armen nemen 😊

3 maanden geleden

Ahh gefeliciteerd!! En wat fijn dat alles goed gaat, ondanks dat hij zo vroeg geboren is. Ik lig hier met een piepklein meisje op m’n borst, gisteren om 12:05 geboren met 39+1! Wat bijzonder hè, ik ben ook zo dankbaar en wat is het gek dat het evengoed zo gewoon voelt dat ze er is, nu al! Ondanks de lange moeizame weg 🩷

3 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Wat leuk om te horen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon🥰 Wij hebben ...
Spannend en fijn! Het is op slot gewoon tijd, dan wil je je kleine droppie in je armen houden 🤍

3 maanden geleden

Reactie op lollinga

Gefeliciteerd! Onze dochter is inmiddels ook geboren. Wat een wonder om haa ...
Zo super super fijn!!! Gefeliciteerd 🩷

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ahh gefeliciteerd!! En wat fijn dat alles goed gaat, ondanks dat hij zo vro ...
Gefeliciteerd! Heerlijk dat je nu van je dochter kunt genieten! Inderdaad wat je zegt: het is een lang traject geweest en toch voelt het alsof het kindje er “nu al” is. Heel bijzonder

3 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Ahh gefeliciteerd!! En wat fijn dat alles goed gaat, ondanks dat hij zo vro ...
Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Ik ben afgelopen nacht bevallen van onze prachtige zoon. Liggen beide nog in het ziekenhuis maar maken het naar omstandigheden goed❤️ Uiteindelijk is de bevalling spontaan op gang gekomen en bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben toen we afspraak voor ballon hadden🤭 intense bevalling geweest maar de (grote, 4375 gram) kleine man is er iig❤️

3 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Ik ben afgelopen nacht bevalle ...
Ah wat mooi, van harte gefeliciteerd! Hopelijk valt jullie ziekenhuisverblijf mee en kunnen jullie gauw naar huis! Geniet van elkaar!

3 maanden geleden

Reactie op Aapie32

Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Ik ben afgelopen nacht bevalle ...
Onwijs gefeliciteerd! Nu mag het grote genieten beginnen 🩵