333 Reacties

één jaar geleden

Reactie op AnneNeantske

Hier zwanger na de 5e terugplaatsing via ICSI. Vrijdag de eerste echo, dan ...
Gefeliciteerd! Echt aftellen zo snel! Klinken als goede kwaaltjes Duim mee!

één jaar geleden

Reactie op Denise1310

Ik ben zwanger na icsi. Ik vond het ook heel zwaar het traject. 3 dagen gel ...
Wat fijn, gefeliciteerd!

één jaar geleden

Reactie op Rooss97

Wij zwanger na de derde IUI poging. 🤞🏻 Volgens mijn berekening ben ik nu ...
Gefeliciteerd! Spannend en hopelijk leuk cadeau op zo’n feestdag ;)

één jaar geleden

Reactie op mijnivfdagboek

Hier nu ook voor de 2e keer zwanger via ICSI. 24 november eerste echo. Span ...
Spannend en gefeliciteerd. Das vrijdag al, fijn!

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Volgens mij heb ik jouw naam wel eens gezien in de groep fertiliteitstrajec ...
Wat fijn dat je vandaag een kloppend hartje op de echo hebt gezien! Geen wonder dat je na zo’n lange tijd spanning had opgebouwd en dat die eruit moest. Hopelijk verloopt alles deze keer goed

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Volgens mij heb ik jouw naam wel eens gezien in de groep fertiliteitstrajec ...
Zo logisch ook die ontlading! Ik snap het helemaal. Het is ook allemaal niet niks na alles wat je hebt meegemaakt. Super fijn dat je een een kloppend hartje gezien hebt en een goede echo. In ieder geval gefeliciteerd ☘️ik ga ervanuit dat stukje bij beetje het vertrouwen wel komt dat het goed zit 🩷

één jaar geleden

Reactie op AnneNeantske

Snap ik, hier hetzelfde🙈 eerst zien, dan geloven is 9 van de 10 x wat er na een golf van blijdschap komt😅 laat je weten hoe de echo gegaan is?

één jaar geleden

Reactie op Margje89

Gefeliciteerd we schelen niet zoveel qua duur. Wij zijn nu in verwachting 5 ...
Oh dat is inderdaad nog wel eventjes wachten. Maar wel fijn dat het nu een positief resultaat was! Heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee?

één jaar geleden

Reactie op AnneNeantske

Wat fijn dat het nu gelukt is! En je bent dus ook al wat verder :-) Ik kan me heel goed voorstellen dat je het soms nog niet kan geloven

één jaar geleden

Reactie op Rooss97

Wij zwanger na de derde IUI poging. 🤞🏻 Volgens mijn berekening ben ik nu ...
Leuke dag om een echo te hebben! Fijn dat het nu eindelijk gelukt is! Hoe zit het met de klachten?

één jaar geleden

Reactie op mijnivfdagboek

Hier nu ook voor de 2e keer zwanger via ICSI. 24 november eerste echo. Span ...
Dat is al gauw! Wat fijn dat het nu weer gelukt is. Wordt dit dan jullie tweede kindje? Veel succes vrijdag! 🍀

één jaar geleden

Gefeliciteerd voor iedereen die na lang wachten eindelijk zwanger is. Het is ook een heel spannend proces. Ik ben voor de 3e keer zwanger met ICSI waarbij de eerste een miskraam was. Ik herken ook heel erg de teleurstellingen als er na al het harde werken maar één of enkele embryo’s overblijven. Wij hadden op een gegeven moment 13 eicellen en maar 1 in de vriezer. Ons eerste kindje is uiteindelijk geboren na de 3e ISCI behandeling en nu voor ons 2e kindje de eerste keer direct raak dus dat is wel een verrassing! De eerste echo heb ik gisteren gehad en alles was goed. Nu wat bloedverlies wat het wel weer wat onzeker maakt (had ik bij de vorige zwangerschap ook)

één jaar geleden

Reactie op Willy V

Gefeliciteerd voor iedereen die na lang wachten eindelijk zwanger is. Het i ...
Wat een mooie verrassing en fijn zo’n goede echo! Bloed is altijd spannend, miss dan fijn dat je dit nu herkent vd 1e keer. Hoop vrouwen zo bij elkaar, fijn zeg! Hoe doen jullie dat nu met wel/niet zeggen naar fam en vrienden?

één jaar geleden

Hey lieve meiden, Ik schrijf graag mee… ♡ Ik heb toevallig net een topic geopend over eigenlijk hetzelfde onderwerp, niet goed opgelet of er al 1 was 🤦🏼‍♀️ Maakt niet uit. Mijn intentie was dat als iemand het zou lezen, zij zich minder alleen voelt. Hier in elk geval de tweede zwangerschap in 2,5 jaar traject. Een jaar na mijn miskraam en vandaag 4+3. Ik zou zo graag blij willen zijn maar andere gevoelens overheersen echt. Ik vind het echt vreselijk dat ik me zo voel… 😢

één jaar geleden

@Aapie32, ik heb m’n echo ook op 7/12 ☺️

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Hey lieve meiden, Ik schrijf graag mee… ♡ Ik heb toevallig net een topic ...
Welkom en gefeliciteerd ☘️ Ik snap je gevoel zo goed. Het blij zijn is er wel maar ook een heel hoop angst. Ik heb je andere topic net even gelezen en oh wat herkenbaar en begrijpelijk. Dat is ook een beetje de reden dat ik dit topic geopend heb. Ik kan me soms zo alleen voelen in m'n angst dat ik dacht, ik ben vast niet de enige. En hoewel we het allemaal niet willen, toch is een zwangerschap na een traject net even wat anders dan een spontane zwangerschap. We komen allemaal van ver en kunnen zo misschien ook een beetje steun vinden bij elkaar🩷 Laat het maar snel 7 december zijn, dan is in ieder geval 1 mijlpaal afgevinkt😁

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Welkom en gefeliciteerd ☘️ Ik snap je gevoel zo goed. Het blij zijn is er w ...
Bedankt voor je berichtje 🤍 Ik denk inderdaad dat het net anders ligt dan een spontane zwangerschap. Het idee dat het weer mis kan gaan is onverteerbaar maar daarna ook weer terug het traject moeten… vorig jaar was dat al zó’n onwijze klap maar nu ben je weer een jaar verder, hoe groot is de klap dan? Ik ben zo chronisch moe door het traject… deze angst is echt groot en dat dan naast de angst of dit een gezonde zwangerschap is. En ik denk inderdaad dat het een natuurlijke reactie is van ons allemaal, na alles wat we hebben mee gemaakt maar het valt me ontzettend zwaar! 🤍

één jaar geleden

Hee meiden, ik ben van m’n tweede zwanger vanuit een ICSI. Nu 5 weken en ook 7/12 eerste inwendige echo

één jaar geleden

Heey meiden, wat herkenbaar allemaal die angst wat wordt afgewisseld met blijdschap. Ik heb 3 jaar geleden een bbz gehad en ben nu voor het eerst weer zwanger dmv ivf. Ik ben nu 5+3 en we hebben 1december de eerste echo. Volgens de arts zou ik dan op 6+5 moeten zitten. Ik merk dat het wachten me heel onzeker maakt. Qua symptomen heb ik last van mijn borsten en tepels, tepels zijn iets aan het veranderen, met vlagen krampjes en steekjes in mijn onderbuik, opgezette buik en afentoe vlagen van misselijkheid. Daarnaast veel plassen en erg moe.

één jaar geleden

Reactie op Sherise30

Heey meiden, wat herkenbaar allemaal die angst wat wordt afgewisseld met bl ...
Gefeliciteerd :) En tegelijk: wat een moeilijke tijd… Van de kwaaltjes word ik zo onzeker. In mijn hoofd moet je gelijk zere borsten/tepels hebben of iets van verandering. Ik merk daaraan helemaal niks. Enige verschil wat ik merk, is dat ze na Ovitrelle altijd wat voller zijn en dat is nu gebleven i.p.v. dat het anders altijd weer wegtrok. Geen pijn of iets. Verder heb ik krampjes en steekjes in m’n buik/liezen en m’n onderrug. Ook ben ik veel misselijk, zeker als ik in de weer ben. En dan het plassen, ja.. ik plas mezelf een versuffing 😅 Verder heb ik volgens ik geen kwalen. Ja, ben wel echt moe maar dat heb ik altijd als door de FSH injecties en de progesteron ovules. Het enige verschil daarin nu, is dat ik wel echt sneller naar bed wil. Ook omdat ik weet dat die regelmaat beter voor je baby’tje is.