333 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Hier gaat het allemaal goed. Lekker heerlijk rustig, planloos weekend. Vrij ...
O wat fijn dat je nu wel een plekje hebt! En goed dat je een rustig weekend hebt, kan alles ff een beetje indalen en er gebeurt genoeg in je lijf. Beetje energie sparen!

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Lief. Met zo’n grote gezellige kletsgroep word ik meer meelezen dan reageer ...
Meelezen mag ook altijd hè, je bent tot niks verplicht. Als het maar goed met je gaat! Fijn dat de kwaaltjes ook goed hun best doen, dat geeft een beetje vertrouwen ♡ Wat fijn dat jullie nog 2 Cryos hebben, hopelijk zijn ze gewoon voor nu niet nodig maar met een derde punctie achter de rug voelt dat natuurlijk wel enigszins ‘safe’.

één jaar geleden

Hier doen de kwaaltjes ook goed hun best. Denk dat ik alles kan afstrepen, op m’n borsten na! Die hebben nergens last van 😂 (ik lach maar dat maakt me evengoed onzeker omdat juist heel veel vrouwen meteen veel last hebben van hun borsten) Maar goed, loslaten. Verder ben ik oké, ik maak me zorgen maar probeer ook wel echt wat meer te genieten. Heb ook een pakje besteld, wilde ik eigenlijk echt niet doen maar ik dacht in het kader van positiviteit……

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Meiden, hoe gaat het met jullie?
Hier met vlagen last van kwaaltjes als moeheid, pijnlijke borsten, vaker plassen, krampjes en steekjes in me onderbuik met vlagen en afentoe een soort misselijk gevoel bovenin me buik. Wel merk ik dat ik behoorlijk zenuwachtig ben voor de echo vrijdag, gelukkig hebben we die om 10:00 uur. Mijn zusje vertelde mij vandeweek een positieve test gehad te hebben maar heeft helaas dit weekend een fikse bloeding gekregen welke nog niet is gestopt dus waarschijnlijk een mk, ik merk dat dat mij ook enorm onzeker maakt. Wel bericht gehad van het ziekenhuis dat ze 1 embryo hebben kunnen invriezen. Had van de 9 follikels 4 eicellen waarvan verse tp.

één jaar geleden

Reactie op Sherise30

Hier met vlagen last van kwaaltjes als moeheid, pijnlijke borsten, vaker pl ...
Oh wat vreselijk voor je zusje!! Kan me goed voorstellen dat hierdoor bij jou ook onzekerheid groeit! Hopelijk is snel vrijdag voor je.. Nog 1 cryo achter de hand… kan me voorstellen dat het evengoed een beetje als een teleurstelling voelt?

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Hier doen de kwaaltjes ook goed hun best. Denk dat ik alles kan afstrepen, ...
Heel goed die positieve fibes! Nu van genieten en die kwaaltjes doen niet af aan hoe zwanger je bent. Je hebt die streep dus is het zo!

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Heel goed die positieve fibes! Nu van genieten en die kwaaltjes doen niet a ...
Is zo hoor! Ben ook echt mega misselijk enzo dus in die zin voel ik me zeker wel zwanger ☺️

één jaar geleden

Oké, ik vindt het best spannend, want het voelt een beetje als jinxen ofzo (idioot, ik weet het😅), maar we hebben besloten vanavond onze dochter toch maar in te lichten over m'n zwangerschap. Meiske kan zich nogal snel zorgen maken en merkt dat er wat speelt 😆

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Oké, ik vindt het best spannend, want het voelt een beetje als jinxen ofzo ...
Oja snap ik wel een beetje… het gevoel van jinxen maar goed de uitkomst verandert natuurlijk niet als je het vertelt! Hoe oud is ze?

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Oja snap ik wel een beetje… het gevoel van jinxen maar goed de uitkomst ver ...
Oja 13 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Oja 13 🤦🏼‍♀️
Sorry hoor! Haha

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Sorry hoor! Haha
Hahah geen probleem🤣 13 inderdaad. Ik lig gemiddeld de afgelopen week rond half 9/9 uur al te slapen op de bank en dat is ze niet van me gewend. Het veranderd idd niets aan de uitkomst, maar wilde haar ergens toch ook behoeden voor het geval het wel misgaat. Sinds ik haar begin dit jaar heb leren kennen heeft ze het er al over dat ze zo graag een broertje of zusje wil🤭

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Hahah geen probleem🤣 13 inderdaad. Ik lig gemiddeld de afgelopen week rond ...
Ja dat snap ik! Bij mijn vorige zwangerschap, had ik het ook al vroeg aan mijn nichtje verteld. Zij was toen ruim 10 en een slimme meid. Ik ben veel bij m’n zus en dacht: dan kan ik ten minste openlijk met zus erover praten. Maar dat ging dus mis… en ze weet ook vanaf het begin dat ik in het traject zit en nu dus 2,5 jaar verder, een hoop tranen en een miskraam verder, was dat voor mij wel een reden om het nu niet te vertellen. Eerst maar eens wat goede echo’s… Zou inderdaad niet willen dat zij nu al een fobie ontwikkelt rond het hele zwanger worden! Dus ja… lastig… kan je niet nog even afwachten en een goede smoes bedenken? Ergens ook gewoon voor haar eigen bestwil 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Ja dat snap ik! Bij mijn vorige zwangerschap, had ik het ook al vroeg aan ...
Ooh ik snap je gevoel van jinxen idd. Dat maakt ook dat wij sommige dingen nu nog vermijden zoals kinderkamers kijken of nadenken hoe vertellen na goede echo. Vorige keer deden we dat wel en werd het me. Stom hè, wat je zegt veranderd de uitkomst niet maar toch.. Vooral doen waar jij je goed bij voelt!

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Ooh ik snap je gevoel van jinxen idd. Dat maakt ook dat wij sommige dingen ...
Ja, stom hè… alsof de uitkomst daar vanaf hangt 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Hahah geen probleem🤣 13 inderdaad. Ik lig gemiddeld de afgelopen week rond ...
Oh ja dat zal wel opvallen bij een 13 jarige dat je zo vroeg al in slaap valt. Ik ga ook al de hele week 9 uur naar bed door de weeks 🙈 Dat jinxen had ik ook heel erg na de eerste miskraam . Nu wij de eerste echo hebben gehad hebben we van het weekend aan de eerste verteld dat we een weer kindje verwachten. En nu vertellen we iedereen die dichtbij staan die we vanaf nu zien

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Oh wat vreselijk voor je zusje!! Kan me goed voorstellen dat hierdoor bij j ...
Ja ben echt de dagen aan het aftellen 😅 1 cryo is super fijn maar had inderdaad gehoopt op minimaal 2 dus voelt het idd een beetje als een teleurstelling

één jaar geleden

Reactie op Sherise30

Ja ben echt de dagen aan het aftellen 😅 1 cryo is super fijn maar had ind ...
Snap ik helemaal! 🤍

één jaar geleden

Spannend sherise! Die dagen kunnen zo voorbij kruipen hè, genoeg leuke afleiding met werk? Enne in het kader van jinxen kan niet, het boek ‘verlosmoeder’ besteld van djafina (ook op yt) super interessant en zelfs m’n man leest er graag in :)

één jaar geleden

Reactie op Loesb

Spannend sherise! Die dagen kunnen zo voorbij kruipen hè, genoeg leuke afle ...
Ah leuk. Dat soort tips is altijd fijn🩷