333 Reacties

één jaar geleden

Hoe is het hier met iedereen?

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Hoe is het hier met iedereen?
Ik zit net aan jullie te denken! Hier gaat het, veel duizelig en soort van misselijk door die medicatie maar anders misselijk dan voor deze medicatie. Kan wat makkelijker eten en ik hoef niet over te geven. Verder veeeel moe! Begint jullie buikje ook anders te ogen? Snap dat het nu nog niet de baby is hoor maar als ik naar m’n buik kijk, ziet hij er echt anders uit!

één jaar geleden

Ik ga vandaag maar even rondkijken naar kraamzorg, we zitten nogal in een lastige periode…

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Ik zit net aan jullie te denken! Hier gaat het, veel duizelig en soort va ...
Wat fijn dat de medicatie lijkt te werken! Dat is goed om te horen. Beetje tekorten aanvullen. Ik merk nog niet veel anders aan m'n buik, buitenom dat ie opgezet is door m'n darmen🤭 broeken zitten met een elastiekje vast😅 morgen de echo even afwachten en als ie goed is maar eens op zoek naar een extra broek die chill zit😊

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ga vandaag maar even rondkijken naar kraamzorg, we zitten nogal in een l ...
Is dit iets anders dan de verloskundige?😇 zal het morgen ook wel even bij de verloskundige navragen nog🤭

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Wat fijn dat de medicatie lijkt te werken! Dat is goed om te horen. Beetje ...
Oja, dat weet ik niet want loop al een week in joggingbroeken haha Hoe gaat het verder met je?

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Is dit iets anders dan de verloskundige?😇 zal het morgen ook wel even bij ...
Ja kraamzorg is degene die een week in huis komt na de bevalling, staat los van de verloskundige maar wij zitten natuurlijk midden in de vakantieperiode…

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Ik ga vandaag maar even rondkijken naar kraamzorg, we zitten nogal in een l ...
Ik heb van de VK de tip gekregen om te kijken naar zzp-ers omdat je dan minder risico hebt dat je uren worden gekort

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Ik heb van de VK de tip gekregen om te kijken naar zzp-ers omdat je dan min ...
Ja, zzp’er dacht ik ook aan. Dan weet je ook meteen wie je krijgt enzo maar het nadeel is: als zij uitvalt door een of andere reden?

één jaar geleden

Reactie op Oceanlover

Dit lees ik toevallig net op internet ja! Goed dat dit zo werkt, kan natuurlijk ook niet anders want bevallen kan je niet plannen 😂 Lees idd ook dat er extra kosten verbonden zijn aan dubbele inschrijving maar inderdaad, dat moet je dan voor lief nemen!

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Oja, dat weet ik niet want loop al een week in joggingbroeken haha Hoe ga ...
Goed wel, af en aan misselijk nu en de vermoeidheid is nog steeds volop aanwezig. Maar afgezien van dat gaat het allemaal goed eigenlijk😊 Beetje spanning voor de echo van morgen maar zal vast goed komen☘️

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Goed wel, af en aan misselijk nu en de vermoeidheid is nog steeds volop aan ...
Jaaa snap ik helemaal!! Is toch ook mega spannend ♡

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Jaaa snap ik helemaal!! Is toch ook mega spannend ♡
Jaa zal morgen een flinke ontlading zijn als de echo goed is🤭 dag kan me niet snel genoeg gaan vandaag🤣

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

Jaa zal morgen een flinke ontlading zijn als de echo goed is🤭 dag kan me n ...
Jaa snap ik! Hoe laat is je afspraak?

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Jaa snap ik! Hoe laat is je afspraak?
11:40 uur, en half 1 direct door naar de verloskundige

één jaar geleden

Reactie op Kellaaa

Dit lees ik toevallig net op internet ja! Goed dat dit zo werkt, kan natuur ...
Succes met zoeken trouwens. Heb sinds gisteravond 6 ZZP kraamverzorgenden aangeschreven, 1 heeft misschien tijd de rest nee

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Succes met zoeken trouwens. Heb sinds gisteravond 6 ZZP kraamverzorgenden a ...
Ow jeetje! Ja, dat is wel echt gedoe…

één jaar geleden

Reactie op Aapie32

11:40 uur, en half 1 direct door naar de verloskundige
Ooh zo spannend morgen Aapie! Hopelijk kun je vannacht beetje slapen. We duimen mee! Wij gaan na onze afspraak vrijdag in t zk kijken of en welke vk we willen aanmelden. Kans blijft een tweeling en gezien m’n bmi is kans groter dat ik in t zk blijf. Betreft kraamzorg nooit overnagedacht dat t zomer is.. eerst toch ff vrijdag afwachten.

één jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Succes met zoeken trouwens. Heb sinds gisteravond 6 ZZP kraamverzorgenden a ...
We zitten ook nog eens in de zomervakantie periode hè

één jaar geleden

Reactie op Oceanlover

We zitten ook nog eens in de zomervakantie periode hè
Jep speelt ook mee, ik heb gisteren er uiteindelijk wel 1 kunnen vinden. Heb er 7 benaderd en had eigenlijk niks meer verwacht en me gewoon bij een bureau ingeschreven