17 Reacties

vorig jaar

Shein🩷

vorig jaar

Kleding is lastig als je twijfelt over je lijf. Ik had er ook moeite mee na flink afgevallen te zijn. Ik ben uiteindelijk naar een fysieke winkel gegaan in België voor kleding en ben zeer tevreden over de kleding van het merk noppies. Vond die mooi accent geven.

vorig jaar

Seraphine Maternity, echt een mooi merk met goede kwaliteit en mooie jurken en broeken. Wel wat duurder maar dan heb je wel kwaliteit (wat je er ook aan af ziet). Sommige dingen kan je na de zwangerschap ook nog gewoon aan en anders verkopen op Vinted! En wat rot dat je al zo lang op bed ligt en je zo dik voelt... Lijkt me echt heel pittig. Sterkte ♥️

vorig jaar

Een mooie jumpsuit met een blazer erover? Prenatal heeft er nu een met korte mouwen in zwart en beetje roest kleur. Ik wil me die roest kleur ook gaan bestellen

vorig jaar

Thanks voor de tip! Ik zie inderdaad wel leuke dingetjes. Dit is meer mijn stijl ☺️. Ik ga wat dingetjes vertellen, nu nog hopen dat het staat🤪

vorig jaar

Ik heb nu ook een maat xl met mega borsten 🙈🤣. Ik heb een paar zwarte jurkjes gekocht. Die van Swan and the people is nu echt favoriet. Maar de rest ook wel icm een grove warme trui. Trui opknopen of onder een dun riempje ombouwen . Maar ook met ene blazer/of zo'n lange spijker vest. Kan niet wachten tot de lente/zomer want heb een heleboel (ASOS/ Ditislot.nl/ mooie lange wijde jurkjes die fantastisch uitzien met een bolle buik.. heb nu ook een broek en rok binnen van mamalicious? En hoop dat ook met een trui of een open bloesje zo half ingestopt te combineren.

vorig jaar

Dit was mijn inspiratie een beetje. Nu met panty eronder(helpt ook om alles wat 'mooier' in te stoppen ) en met een warme trui of vest nu. En mijn ultieme comfy outfit is nu . Een zwarte tuinpak van bronpix en die gestreepte lange zwangerschaps shirts van zeeman. Niet heel chique maar zit lekker en kan mijzelf buiten mee vertonen 🤣🤣

vorig jaar

Reactie op katieperrie

Seraphine Maternity, echt een mooi merk met goede kwaliteit en mooie jurken ...
Dankzij deze tip net voor een vermogen hier geshopt, wat een prachtig spul en leuke sale nu 😅

vorig jaar

Reactie op Boomklevertje

Dankzij deze tip net voor een vermogen hier geshopt, wat een prachtig spul ...
Same over here ☺️. Wa heb je allemaal gekocht?😇

vorig jaar

Reactie op Faeven

Ik heb nu ook een maat xl met mega borsten 🙈🤣. Ik heb een paar zwarte jur ...
Heb even gekeken bij Swan and the people. Dat ziet er inderdaad leuk uit mijn bijv een trui er over. Alleen omdat ik zo dik ben geworden. Die jurk zit vrij strak. Dan zie je boven de billen bij je heupen van die vetrollen😅. Dan voel ik me weer net zo’n rollade🙈

vorig jaar

Reactie op Anoniem02072024

Wat jurkjes en een jumpsuit 😀

vorig jaar

Heb even gekeken bij Swan and the people. Dat ziet er inderdaad leuk uit mi ...
Misschien heb je er wat aan om onder jurken een zwangerschaps(sport)legging te dragen? Ik draag die ook altijd onder een jurk, werkt een beetje corrigerend en vind het ook gewoon lekker zitten. 😊

vorig jaar

Reactie op Rosa ‘24

Misschien heb je er wat aan om onder jurken een zwangerschaps(sport)legging ...
Waar kan ik deze kopen? ☺️

vorig jaar

Reactie op Boomklevertje

Dankzij deze tip net voor een vermogen hier geshopt, wat een prachtig spul ...
Haha leuk! Ja die sale heeft mij nu ook weer verleid tot 2 dingen kopen 😂

vorig jaar

Leuk! Hopelijk voel je je hier een beetje goed in! Heb zelf ook weer 2 dingen gekocht haha.. Paisley jurk en denim jumpsuit, heb al de wit/zwarte polkadot jurk, babyblauwe jurk, zwart jurkje en 2 spijkerbroeken. Kost een vermogen maar heb je ook wat 😂

vorig jaar

Reactie op Rosa ‘24

Misschien heb je er wat aan om onder jurken een zwangerschaps(sport)legging ...
Ik heb zelf de Nike Zenvy modellen , echt heerlijke broekjes. Ik droeg deze ook al voor de zwangerschap tijdens het sporten en onder jurkjes. Nu dus de maternity gehaald en zit top. Zijn wel aan de prijzigere kant… https://www.nike.com/nl/t/zenvy-bikershorts-met-zakken-en-iets-ondersteunende-hoge-taille-dames-B55cb9/DV9433-010