38 Reacties

één maand geleden

Ik ben bijna al mijn zwangerschapskilo’s al kwijt na 6 weken. Ik was bijna 20 (! OMG!) kilo aangekomen, er moet nog ca. 1,5 kilo vanaf. Geen idee hoe ik zo aan het afvallen ben, doe niks bijzonders en heb vooral de eerste weken alle lekkere dingen ingehaald qua eten. Ik ga 1x per week naar mama en baby yoga, maar dat zijn hele rustige oefeningen voor het herstel van de bekken en onderbuikspieren

één maand geleden

Nu 2 weken bezig met intermittent fasting en bijna 4 kilo kwijt 🥳

één maand geleden

Yes! Ik was na me bevalling eigenlijk bijna al mijn zwangerschapskilo's kwijt. Maar omdat ik zwangerschapsdiabetes had mocht ik van mezelf de eerste 2 weken alles eten wat ik wilde 😍 alleen werden dat geen 2 weken maar veel meer 🤣 dus waren er weer kilo's bij gekomen. Sinds deze week begonnen met oefeningen thuis & 1 x per week baantjes zwemmen. Verder volg ik sinds deze week ook project gezond. Dus ik hoop dat de kilo's er snel afvliegen 😄

één maand geleden

Ik heb 1x per week een uur een personal trainer die veel weet van herstel na zwangerschap. Volg geen dieet, maar ik let wel goed op. Alcohol kan ik alleen écht niet laten staan 😂

één maand geleden

Na mijn bevalling was ik al 7 kilo kwijt. Nu de laatste 8 kilo doormiddel van gezond eten/ veel lekkers laten staan en probeer 3x in de week te sporten.. 😅

één maand geleden

Ik was in totaal 5 kilo aangekomen tijdens m’n zwangerschap en was 7 kilo afgevallen in anderhalf week weer. Heb wel een spoedkeizersnede gehad en had wel een klein buikje maar door die snede lijkt het erger omdat mijn snede heel diep naar binnen is gegaan. Vandaag weer voor het eerst naar de sportschool geweest, 10 minuten hardlopen en 8 minuten gerend. Hip abductions (5 x 15 ) en benen. Nog geen squats want dat durf ik nog niet

één maand geleden

Reactie op kayeli

Ik was in totaal 5 kilo aangekomen tijdens m’n zwangerschap en was 7 kilo a ...
Ben trouwens vandaag 8 weken pp

één maand geleden

Reactie op kayeli

Oh mij is verteld dat hardlopen/ rennen (àlles eigenlijk met demping) afgeraden door de bellen fysio voor de eerste 9/10 maanden na zwangerschap om problemen op latere leeftijd tevoorkomen

één maand geleden

Reactie op Atikaa

Oh mij is verteld dat hardlopen/ rennen (àlles eigenlijk met demping) afger ...
Oh hihi, ja mij werd verteld dat ik na 6 weken weer het sporten mocht opbouwen (ben nooit een fitgirl geweest maar probeer het nu wel te zijn). Dus nu ben ik 8 weken pp en heb ik weer gerend. Nergens last van gehad maar inderdaad misschien later wel? Ik hoop het niet

één maand geleden

Reactie op kayeli

Masseer je je litteken? Het kan zijn dat het verkleeft is als het zo naar binnen trekt!

één maand geleden

Ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap en ik heb er heel veel moeite mee. Ik ben nu sinds een week echt streng voor mezelf met eten/drinken en ik wandel elke dag. Voor mijn zwangerschap was ik ook al niet blij met mijn gewicht dus ik wil er nu 15 kilo af 😬 Ik geef volledig bv en heb constant honger dus het is wel lastig 🌝

één maand geleden

Reactie op Otto95

Masseer je je litteken? Het kan zijn dat het verkleeft is als het zo naar b ...
Nee ik masseer het niet omdat ik m’n litteken nauwelijks kan zien tenzij ik m’n buik omhoog hou zeg maar. Zo diep is het, ik durf het ook nog niet helemaal aan te raken laatstaan masseren. Ik doe nog steeds de wond onder de douche spoelen en deppen.. met wat masseer je je litteken en wanneer kan het weer? Omdat het zo diep is weet ik niet of het nou helemaal geheeld is, heel gek is dat..

één maand geleden

Reactie op Otto95

Masseer je je litteken? Het kan zijn dat het verkleeft is als het zo naar b ...
Dit is trouwens m’n litteken (negeer m’n striemen niet 😂😂). Is dit verkleeft? Dat klinkt echt eng namelijk

één maand geleden

Ik was heel snel na m’n bevalling bijna alle kilo’s kwijt, op 3 kilo na en die blijven hangen. Ik merk wel dat m’n buik wat strakker wordt, dus er is wel verandering gaande 😅 Wil sowieso meer afvallen omdat ik voor de zwangerschap wat was aangekomen door de hormoonspuiten, alleen ik beloon mezelf nu elke avond met een klein schaaltje M&Ms omdat ik weer een dag volbracht heb 😂

één maand geleden

Reactie op Atikaa

Oh mij is verteld dat hardlopen/ rennen (àlles eigenlijk met demping) afger ...
Dit is mij ook verteld door de bekken fysio! Kijk inderdaad alsjeblieft uit met hardlopen, dat kan vervelende klachten geven als je nog niet goed herstelt bent. https://sterkher.nl/hardlopen-na-je-zwangerschap/

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik ben bijna 10 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap en ik heb er heel ...
Ik heb dat ook haha, probeer gezonde salades of snacks zoals nootjes te hebben. Zalmwraps bijv of pure chocolade ipv wit

één maand geleden

Reactie op Isaaq

Ik heb dat ook haha, probeer gezonde salades of snacks zoals nootjes te heb ...
Goed bezig, heel veel succes! Nootjes eet ik alleen juist niet gauw weer 🥹 het is inderdaad wel gezond ivm gezonde vetten enz maar het is wel echt een calorieën bom niet normaal

één maand geleden

Ik ben vorige week gestart met “get fit girl”! Hier sport ik niet bij, maar probeer wel elke dag minimaal 8000 per dag te zetten! Hele handige app met mega veel recepten!

één maand geleden

Reactie op Linnie2024

Ik ben vorige week gestart met “get fit girl”! Hier sport ik niet bij, maar ...
Trouwens 9 weken pp en ik was in totaal 10 kilo aangekomen, waar ik er nog 2 van kwijt moet. (Zwangerschapgerelateerd dan). In totaal wil ik daarna nog minimaal 10kg er af hebben, dus we gaan er gewoon voor!

één maand geleden

Reactie op Linnie2024

Ik ben vorige week gestart met “get fit girl”! Hier sport ik niet bij, maar ...
8000 stappen denk ik? Heel goed ik probeer dat ook!!