4 Reacties

4 maanden geleden

Hier een duidelijker foto

4 maanden geleden

Gelijk even verloskundige bellen, hoeft niks ergs te zijn, maar kan ook een oorzaak hebben waar ze even verder naar moeten kijken.

4 maanden geleden

Reactie op Bera0807

Hier een duidelijker foto
Ziet eruit als netelroos, dat kreeg ik toen ik 30 weken zwanger was. De verloskundige zei dat ik naar de huisarts moest als ik geen jeuk in m'n handen en voeten had (want dan zou het cholestase kunnen zijn). Uiteindelijk bij de HAP geweest en toen kreeg ik anti histamine pilletjes en een zalf en was het na een paar dagen weg! Ik zou dus even naar de huisarts gaan 😊

3 maanden geleden

Ik heb al sinds week 23 jeuk (nu 40 weken). Eerst werd het afgedaan als zwangerschapsjeuk, hoort erbij... mentolgel gesmeerd maar rond de 30 weken toch naar de huisarts gegaan. Geprikt op cholestase maar dat was het niet. De diagnose Puppp kreeg ik, met daarvoor hydrocortison zalf. En ja na 2 weken smeren werd het eindelijk veel minder. Tot week 36, weer vollop jeuk en galbulten. De Puppp is terug, weer zalf gekregen maar dit keer doet het niks. Knettergek wordt ik ervan, lig wakker vd jeuk en krab mezelf letterlijk open.. Hoop zo dat de kleine snel geboren wordt!