21 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op antoniaS
Wat naar. Hoe hoog is je bloeddruk?
Vanochtend 160/102
4 maanden geleden
Hier ook zwangerschapshypertensie. Ik wordt deze vrijdag ingeleid daarvoor. Ben mogelijk ook vergiftiging aan het ontwikkelen. Hier onwijze druk op me borst en bij het minste geringste voel ik me erg licht in me hoofd en zwaar gespannen gevoel op de borst. Heel naar gevoel. Heb jij medicatie o.i.d. gekregen en overige onderzoeken wel gewoon oke?
4 maanden geleden
Momenteel niet maar bij de vorige zwangerschap wel. Ook daardoor ingeleid! Ik had 0,0 klachten voelde me topfit, alleen die hoge bloeddruk kwam niet onder controle..
4 maanden geleden
Hier vanaf 31 weken hypertensie, bij 33 weken gestart met medicatie hiervoor. Voelde me verder prima! Alleen nu pas meer beroerd door de medicatie die telkens verhoogd wordt.
Meerdere keren getest op mogelijke vergiftiging, maar dat is gelukkig niet het geval. Krijg wel extra controles maar hier moet de kleine gewoon blijven zitten tot de uitgerekende datum!
4 maanden geleden
Vorige zwangerschap vanaf 35 weken aan medicatie. Toen had ik ook geen klachten maar voelde me inderdaad ook door de medicatie heel slecht. Met 38 weken ingeleid.
Nu vanaf 36 weken steeds op het randje. Sinds gisteren overgenomen door het ziekenhuis. Krijg extra controles, maar gelukkig nu nog geen reden tot inleiding. Ben nu 38+3 en hoef in ieder geval niet meer aan de medicatie, daar ben ik erg blij mee.
4 maanden geleden
Reactie op Ammb
Same! Mijn bloeddruk is ongeveer 150/85. Zonder verdere klachten behalve oe ...
Wat spannend! Als het goed is hoef ik geen ballon meer omdat er al 2cm ontsluiting is, maar ik wens je veel succes!
4 maanden geleden
Reactie op Ammb
Jij ook heel veel succes !! Zeker spannend ;o hopelijk zien we onze kleine ...
Ik hoop het ook! Hoe ging het met de ballon?
4 maanden geleden
Reactie op Ammb
Het was niet nodig! Ik had 2-3 cm ontsluiting? Ben inmiddels thuis en morge ...
Wat top! Ik heb hetzelfde best wel fijn want dat scheelt weer een stap. Ik hoop dat ze het bij mij ook snel op gang willen brengen door de vliezen te breken. Voel me echt op 🥹
4 maanden geleden
Ik wordt over 1.5 week ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes, maar eerlijk gezegd ben ik wel blij dat het eerder is, het was geen geweldige zwangerschap met veel ongemakken... ik wens je heel veel succes!
4 maanden geleden
Hier maandag tijdens de controle een bloeddruk van 130/90, termijn van 36.3, derde kindje. Bij mijn eerste zwangerschap ook vanwege verhoogde bloeddruk een inleiding gepland, maar 5 min voor plaatsen ballon braken de vliezen en was onze zoon er in 3 uurtjes tijd... tweede zwangerschap totaal geen last van hoge bloeddruk, nu begint het dus wel weer te komen... morgen weer terug om te meten. Indien weer te hoog, gaan we weer het circus van onderzoeken opstarten. Heel veel succes allemaal, alles komt goed hoor!! 💕 Maar jezus, wat spannend he.... 😂
4 maanden geleden
Reactie op Ammb
Spannend ! Wanneer moet jij weer naar het ziekenhuis?!
Morgen 10:30 melden dan weer alle controles en bloeddruk meten en dan hoe nu verder als de uitslagen binnen zijn. Spannend morgen
4 maanden geleden
Reactie op KimJermaine
Ik wordt over 1.5 week ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes, maar eerlijk gez ...
Hoeveel weken ben je dan? Hier hetzelfde hoor was geen fijne zwangerschap
4 maanden geleden
Reactie op Annemiek33
Hier maandag tijdens de controle een bloeddruk van 130/90, termijn van 36.3 ...
Wat toevallig joh dat ze waren gebroken 5 min ervoor! Hier is geen ballon meer nodig, dus ik denk dat ze dan meteen de vliezen gaan breken