120 Reacties

5 maanden geleden

Foto is gemaakt met 28 weken.

5 maanden geleden

Foto is gemaakt door mijn vader toen ik 31 weken zwanger was

5 maanden geleden

Dit was met 27 weken, had toen een shoot staan voor mijn dochter haar verjaardag. Van het weekend een studio shoot met 34 weken en volgende week nog een buiten met 35 weken. Wij gaan zeker ook een newbornshoot doen, bij mijn dochter kon het niet door corona en dat vond ik ontzettend jammer. Welke omgeving zoek je een fotografen?

5 maanden geleden

Reactie op Marjolijnnnn

Dit was met 27 weken, had toen een shoot staan voor mijn dochter haar verja ...
Ook een hele mooie setting! Ik had de shoot in een daylight studio met 30 weken. Deze shoot was toevallig in Dordrecht maar ik woon in Amsterdam dus die omgeving heeft mijn voorkeur!

5 maanden geleden

Waauw wat ben jij knap!!

5 maanden geleden

Reactie op yentllvdb

Ook een hele mooie setting! Ik had de shoot in een daylight studio met 30 w ...
Bytan.photography hebben wij onze newbornshoot staan, zij komt bij je thuis. Woont zelf in Purmerend. Shoot van 35 weken wordt bij haar. Hele leuke fotograaf, kan eventueel ook goed om gaan met andere kindjes en heeft zelf een paar maanden geleden haar eerste kindje gehad. (Ze heeft ook onze bruiloft gefotografeerd) Eleven11.photo, gaan wij van het weekend heen. Doet ook newborn in haar studio, in Almere.

5 maanden geleden

Mijn nicht is fotograaf en hebben haar de fotos laten maken op een magische locatie. 😍 newborn doe ik zelf. (Heb zelf ook fotografie gedaan)

5 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Mijn nicht is fotograaf en hebben haar de fotos laten maken op een magische ...
🥰

5 maanden geleden

Newborn shoot doen we opnieuw bij brechje!! Zo hebben we alles in 1 stijl (bruiloft heeft ze ook gedaan)

5 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Waauw wat ben jij knap!!
Hahaha wat lief 🥹❤️

5 maanden geleden

32 weekjes ❤️ zo leuk al die foto’s

5 maanden geleden

Drie jaar geleden, wil weer terug naar deze plek voor een nieuwe foto met buik en onze zoon inmiddels óp de boom 😁

5 maanden geleden

Wij hebben hem zaterdag gehad en kregen van de week een preview. Vond deze erg leuk! 🥰 Wij hebben bij onze fotograaf een pakket met zwangerschapsshoot, newbornshoot en een gezinsshoot als hij 1 jaar is 😄

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wij hebben hem zaterdag gehad en kregen van de week een preview. Vond deze ...
Oke de foto kwam niet mee? 😆

5 maanden geleden

30 weken hier! We hebben ook nog een newbornshoot staan, en als de kleine straks ouder is wil ik weer 🤣

5 maanden geleden

WAAUW! Ik ben zo moe van alles wat ik nog moet doen dat ik niet een tijd heb gehad om dit te regelen, maar ik wil zo graag een shoot. Ik ben al 33 weken en tr laat denk ik.. waar heb jij je foto's laten maken en hebben zij zelf jurken? En mag ik vragen wat je voor in je krullen gebruikt (ik heb ook krullen). Prachtige foto!!

5 maanden geleden

Wat een prachtige foto's allemaal dames!

5 maanden geleden

Reactie op pln92

WAAUW! Ik ben zo moe van alles wat ik nog moet doen dat ik niet een tijd he ...
Hahaha heel begrijpelijk! Ik heb de shoot met 30 weken gedaan en je bent zeker niet te laat. Ik heb foto’s laten maken bij @capturedbylai ik had haar profiel gevonden via insta en was meteen enthousiast. Ik had van tevoren al een jurk uitgekozen bij haar. Voor mijn haar gebruik ik leave in blueberry bliss van curls, shea moisture frizz free mousse en don’t shrink van aunt jackie. Was m’n haar met een lichte proteïne shampoo (olaplex) 🥰

5 maanden geleden

Reactie op pln92

WAAUW! Ik ben zo moe van alles wat ik nog moet doen dat ik niet een tijd he ...
Waar heb jij je foto's laten schieten? 😍

5 maanden geleden

Heel erg aan het twijfelen of ik het wilde, ben niet zo dol op m'n veranderde lijf, maar toch een mooie herinnering 🩷 #33weken