120 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op evarachelle94

Vandaag toch een zwangerschaps shoot gedaan met 35+2 weken Twijfelde eerst ...
Stoer

5 maanden geleden

Wat een ontzettend mooie periode in jullie leven, ik zeg gun het jezelf! Is echt een kado ❤️ Geniet ervan

5 maanden geleden

Wij hebben er een hele familieshoot van gemaakt. Na 3 prachtige dochters mogen we binnenkort onze zoon verwelkomen 💙

5 maanden geleden

Reactie op pln92

Ik blijf het bijna aan iedereen vragen! Mooie foto en jurk! Waar is jouw ju ...
Oeff ik heb deze mogen lenen van de fotografe zelf! Ze heeft een garderobe waar je uit kan kiezen als je zelf niks passends hebt 🙏🏼

5 maanden geleden

Ik wilde ook heel graag een zwangerschapsshoot doen, maar mijn vriend vindt het helaas te prijzig. ☹️

5 maanden geleden

🥰

5 maanden geleden

Reactie op gwen125

Ik wilde ook heel graag een zwangerschapsshoot doen, maar mijn vriend vindt ...
Vakantieveilingen

5 maanden geleden

Reactie op PHv

Een van de preview kiekjes met 33+4
Mag ik vragen waar jij bent geweest?😍

5 maanden geleden

Mag ik je een bericht sturen? Ben opzoek naar een fotograaf!
Hoiii, sorry zie dit nu pas! Ik ben nu zelf net met verlof. Maar je mag me altijd een berichtje sturen, wellicht kan ik je aan iemand uit mijn netwerk koppelen!

5 maanden geleden

Na lang twijfelen toch gedaan. Heel blij mee

5 maanden geleden

Afgelopen week een shoot gehad met 36.5 week. Zo blij met de prachtige foto's.

5 maanden geleden

Ik heb foto's laten maken door mijn lieve schoonzus! Toen rond de 32/33 weken. Ik ben een kop groter dan mijn vrouw 🤣 dus we konden er hard om lachen, maar we zijn ontzettend blij met het resultaat!

5 maanden geleden

Vrijdagavond gedaan met 35+5 weken in de duinen en op het strand! Was erg wisselend weer met zon en wolken maar geeft ook een mooi effect. Nu al blij met de previews in ieder geval.

5 maanden geleden

Reactie op pln92

WAAUW! Ik ben zo moe van alles wat ik nog moet doen dat ik niet een tijd he ...
Ik ben nu ook 33 weken en ook nog op zoek naar shoot, combi van.zwangerschap en newborn . Voor de zwangerschapsshoot zoek ik.naar minishoot want dat hoeft wat mij betreft niet heel uitgebreid, liefst wel buiten, waarbij ik hoop dat weer snel wat beter wordt. Heb paar fotografen via social media en netwerk gevonden, dus hoop dat ze binnenkort nog tijd hebben.

5 maanden geleden

Reactie op Deniisee1992

Vrijdagavond gedaan met 35+5 weken in de duinen en op het strand! Was erg w ...
Prachtig! Waar is jouw jurk van?

5 maanden geleden

Mijn 3de kindje maar van men partner zijn eerste zoontje dat komt maar wel al super pluspapa van men andere zonen 🥰

5 maanden geleden

Ook zo mega blij met deze 2 fotos, ze zijn zo gaaf geworden! Fotograaf wilde wat nieuws proberen en ze weet dat ze dat bij ons altijd kan/mag doen hahaha. Het resultaat is echt top 😍🤩

5 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Prachtig! Waar is jouw jurk van?
Thanks! Bij "dit is lot" is een one size model ☺️

5 maanden geleden

De officiële foto’s zijn nog niet binnen, hierbij nog de preview.. maar zo blij mee 🩵🩷

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem12345

Afgelopen week een shoot gehad met 36.5 week. Zo blij met de prachtige foto ...
Wat een leuke jurk! Waar heb je die vandaan?