120 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op evarachelle94
Vandaag toch een zwangerschaps shoot gedaan met 35+2 weken
Twijfelde eerst ...
Stoer
5 maanden geleden
Wat een ontzettend mooie periode in jullie leven, ik zeg gun het jezelf! Is echt een kado ❤️ Geniet ervan
5 maanden geleden
Wij hebben er een hele familieshoot van gemaakt. Na 3 prachtige dochters mogen we binnenkort onze zoon verwelkomen 💙
5 maanden geleden
Reactie op PHv
Een van de preview kiekjes met 33+4
Mag ik vragen waar jij bent geweest?😍
5 maanden geleden
Afgelopen week een shoot gehad met 36.5 week. Zo blij met de prachtige foto's.
5 maanden geleden
Vrijdagavond gedaan met 35+5 weken in de duinen en op het strand! Was erg wisselend weer met zon en wolken maar geeft ook een mooi effect. Nu al blij met de previews in ieder geval.
5 maanden geleden
Reactie op pln92
WAAUW! Ik ben zo moe van alles wat ik nog moet doen dat ik niet een tijd he ...
Ik ben nu ook 33 weken en ook nog op zoek naar shoot, combi van.zwangerschap en newborn .
Voor de zwangerschapsshoot zoek ik.naar minishoot want dat hoeft wat mij betreft niet heel uitgebreid, liefst wel buiten, waarbij ik hoop dat weer snel wat beter wordt. Heb paar fotografen via social media en netwerk gevonden, dus hoop dat ze binnenkort nog tijd hebben.
5 maanden geleden
Mijn 3de kindje maar van men partner zijn eerste zoontje dat komt maar wel al super pluspapa van men andere zonen 🥰
5 maanden geleden
Ook zo mega blij met deze 2 fotos, ze zijn zo gaaf geworden! Fotograaf wilde wat nieuws proberen en ze weet dat ze dat bij ons altijd kan/mag doen hahaha. Het resultaat is echt top 😍🤩
5 maanden geleden
Reactie op Rooss97
Prachtig! Waar is jouw jurk van?
Thanks! Bij "dit is lot" is een one size model ☺️
5 maanden geleden
De officiële foto’s zijn nog niet binnen, hierbij nog de preview.. maar zo blij mee 🩵🩷