15 Reacties

één maand geleden

Heb je na 3 uur een nieuwe test gedaan of kwam het blauwe streepje op jou test na 3 uur wachten?

één maand geleden

Reactie op DaiB

Heb je na 3 uur een nieuwe test gedaan of kwam het blauwe streepje op jou t ...
Na 3 uur keek ik weer op de test en was deze positief

één maand geleden

Oh dit is wel echt positief hoor… ik zou voor de zekerheid een nieuwe h halen, maar vals positief gebeurd niet zo vaak…

één maand geleden

Reactie op miamia2023

Na 3 uur keek ik weer op de test en was deze positief
Dan kan je het beste voor de zekerheid even ben een nieuwe test doen maar in principe zou hij bij zwangerschap al positief moeten zijn binnen de afleestijd!

één maand geleden

Ik zou zeggen van niet😅.. na zoveel tijd krijg je valse uitslag of een opdroogstreepje. Maar ik zou dan eerder een nieuwe test doen en die aflezen binnen de tijd. 🤞 Borstvoeding is in mijn ogen geen indicatie om niet zwanger te worden.. ik ken er genoeg die toch prijs hebben gehad 🫣😊

één maand geleden

Nieuwe test halen, na afleestijd telt officieel niet.

één maand geleden

Een streep is een streep ben ik van mening… al mijn negatieve testen bleven blanco.

één maand geleden

Reactie op zwangerkindje3

Een streep is een streep ben ik van mening… al mijn negatieve testen bleven ...
In feite is een streep een streep maar ik heb vaak genoeg indroogstrepen gehad na de afleestijd. Dus je kan er niet blind vanuit gaan dat het wel positief is! Als je zwanger bent, zie je dat volgens mij al binnen de afleestijd.

één maand geleden

Deze van clearblue geven vaak een indroog streep zoals deze. Ik zou even kv 2 v 5 of gewoon action halen. In 3 jaar TTC heb ik met deze van clear blue na een aantal uren altijd zo penstreep gehad.

één maand geleden

Reactie op Chella0501

Deze van clearblue geven vaak een indroog streep zoals deze. Ik zou even kv ...
Idem! Ik moet zeggen, met action ook. Kruidvat 2v5 is het beste eigenlijk!

één maand geleden

Ik had ook zo een streep met clearblue en was toen niet zwanger. Wel na de afleestijd

één maand geleden

Heb je al weer een keer getest?

één maand geleden

Ik ben nu wel benieuwd…

één maand geleden

Als je geen positief resultaat hebt binnen de afleestijd is de test gewoon negatief

één maand geleden

Ik ben ook benieuwd