3 Reacties

één maand geleden

Gewoon zelf vast houden is het allerbeste.

één maand geleden

Ik zou dan zelf gaan voor even vasthouden zelf. Wij hadden interesse in zo’n ring die om de nek gaat die ze gebruiken met floaten. Uiteindelijk niet gekocht en blij om want water was naar mijn mening te koud voor haar, was binnen 5 minuten aan het rillen met haar lippen. Dus uiteindelijk maar 5 minuten in het water gezeten toen onder een warme douche en haar in een grote badcape gewikkeld terwijl papa nog even het grote zwembad in sprong

één maand geleden

Reactie op Rooslm1990

Ik zou dan zelf gaan voor even vasthouden zelf. Wij hadden interesse in zo’ ...
Toen onze dochter 12wkn was zijn we met haar gaan zwemmen, op vakantie. Wij hadden zo'n zwemband waar ze een soort van in kon zitten/hangen. Dat was ook maar 5min want ze had het al heel snel heel koud.. zó zielig. Misschien juist wel door de zwemband, zo'n ding voelt al snel koud aan. Ik vond er zelf ook niet zoveel aan, had me er veel van voorgesteld maar haar zo oncomfortabel te zien maakte dat ik echt niet kon genieten.. Met onze tweede zijn we daarom niet gaan zwemmen toen hij zo jong was. Toen hij rond de 1jaar was werd het leuker, dan beseffen ze het ook meer. Zo'n baby float sessie lijkt me dan wel weer leuk, lekker warm water en minder gedoe met zelf ook omkleden enzo. 😀