16 Reacties

11 dagen geleden

Zwitsal sensitive is een aanrader. Het geur vind ik zelf iets anders ruiken.

11 dagen geleden

Ik gebruik ook met tevredenheid de zwitsal sensitive. Ruikt idd niet naar de welbekende Zwitsal geur

10 dagen geleden

Ik heb zowel zwitsal als kruidvat water wipes. Zwitsal gebruik ik alleen bij een 💩 luier. Ruikt echt naar zwitsal 🥰 zo lekker !

10 dagen geleden

Ik heb de zwitsal geprobeerd maar vond het in combinatie met de poeplucht echt heel smerig 😅 daardoor ging ik het lekkere zwitsal lucht associeren met poep dus ben er snel mee gestopt haha

10 dagen geleden

Wij zweren erbij. Pas 1x in 4,5 maand moeten smeren. Onze dochter reageert heel goed. We kopen ze met van die deals op bol of Amazon.

10 dagen geleden

Reactie op Bollie3003

Ik heb de zwitsal geprobeerd maar vond het in combinatie met de poeplucht e ...
Zelfde hier 🤪

10 dagen geleden

Reactie op Charis91

Ik heb zowel zwitsal als kruidvat water wipes. Zwitsal gebruik ik alleen bi ...
Aahoke, welke variant van zwitsal gebruik je? Ik lees namelijk dat de billendoekjes niet de welbekende geur bevatten

10 dagen geleden

Reactie op Oummouss

Aahoke, welke variant van zwitsal gebruik je? Ik lees namelijk dat de bille ...
Gewoon de normale doekjes. ( lotion) Ik vind die wel naar zwitsal ruiken 🤭

10 dagen geleden

Hier gebruik ik de sensitieve van Zwitsal. Super tevreden mee. Niet te nat, niet te droog. En ook handjes dat je maar 1 doekje tegelijk uit het pakje haalt ipv het halve pak bij menig merken billendoekjes.

10 dagen geleden

Wij zijn heel blij met de zwitsal sensetive nog nooit uitslag of iets gehad

9 dagen geleden

Hier uitslag van Zwitsal

9 dagen geleden

https://www.instagram.com/p/C2xYXvHo6J7/?igsh=YnZ5cWIxMXBhcmNl Misschien iets om te bekijken voor het aanschaffen van de doekjes🤎

9 dagen geleden

De beste vind ik water wipes !

7 dagen geleden

Altijd de lotion doekjes van zwitsal ik vind ze meeeeega fijn en vaak aanbiedingen!

7 dagen geleden

Reactie op Mom|Dad

Hier gebruik ik de sensitieve van Zwitsal. Super tevreden mee. Niet te nat, ...
Fijn! Ruiken ze lekker?

4 dagen geleden

Reactie op Oummouss

Fijn! Ruiken ze lekker?
Jaaa heerlijk Zwitsal baby geurtje. Ik gebruik het ook voor me eigen handen haha