7 Reacties

gisteren

Over slapen zelf heb ik zeker geen tips.. maar heb je verder lichamelijke dingen uitgesteld? Mijn zoontje werd ook heel zeurderig en huilerig toen bleek hij buikgriep te hebben en toen dat over was kwam er een oorontsteking achteraan Je weet zelf het beste of je denkt dat dit echt slaapgerelateerd is of dat het eventueel meer kan zijn

gisteren

Ja goeie. Ik denk dat hij best een beetje grieperig kan zijn want dat ben ikzelf ook. Mijn man idem en mijn oudste is ook aan het snotteren. Vind het altijd lastig wanneer je eventueel de huisarts belt. Hij heeft namelijk geen verhoging. Hoest wel af en toe met een droog hoestje. Ben jij toen voor de buikgriep naar de huisarts gegaan?

gisteren

Reactie op Carolienos

Ja goeie. Ik denk dat hij best een beetje grieperig kan zijn want dat ben i ...
Hoi hoi. Mijn baby loopt de laaste 2 maanden van een naar de andere virus. Elke keer naar de huisarts gebeld en gevraagd voor advies, hij had wel koorst, hoest, droog hoest, diarree... elke keer wilden ze hem zien omdat hij nog jong is (5 maanden) . Dus bellen naar de huisarts doet geen kwaad. Huisarts zei dat een virus is omdat hij naar de opvang gaat. Dat geloof ik.. hij blijf rustig en vrolijk en hij drinkt verder goed.

gisteren

Reactie op Carolienos

Ja goeie. Ik denk dat hij best een beetje grieperig kan zijn want dat ben i ...
Jaa ben wel naar huisarts gegaan maar hij gaf snachts over en daarna iedere 2 uur ook dus ik kreeg stress voor uitdroging of iets dergelijks maar met buikgriep moest ik het gewoon afwachten

gisteren

Reactie op xchharr

Jaa ben wel naar huisarts gegaan maar hij gaf snachts over en daarna iedere ...
Ahja precies. Ja ik vind hem te fit ogen, los van een beetje droog hoesten, dat het met ziek zijn te maken heeft. Maar goed je weet het niet zeker ook

gisteren

Reactie op Carolienos

Ahja precies. Ja ik vind hem te fit ogen, los van een beetje droog hoesten, ...
Jaa mijn zoontje was ook fit buiten het kotsen om, zelfs geen koorts, en hij vond het zelfs hilarisch hoe ik huilend met de huisarts aan de telefoon hing haha, maar ik zeg niet dat er perse iets moet zijn hoor maar het zou wel een verklaring kunnen zijn waar niet iedereen bij stil staat omdat ze ons nog niks kunnen zeggen

gisteren

Reactie op xchharr

Jaa mijn zoontje was ook fit buiten het kotsen om, zelfs geen koorts, en hi ...
Haha heerlijk, baby’s. Ik word om 14.30u teruggebeld door de huisarts. Beter 1x teveel gebeld dan te weinig. Dus dank voor je berichtjes