10 Reacties

2 dagen geleden

Ik ben nu ook een week op het wachtbankje gezet ik weet heel goed hoe je je voelt! Sterkte!

2 dagen geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

Ik ben nu ook een week op het wachtbankje gezet ik weet heel goed hoe je je ...
Vreselijk he? Het duurt gevoelsmatig nog langer dan de 3 weken tussen een positieve test en die eerste echo. Is jouw verhaal vergelijkbaar? Ook een week terug gezet?

2 dagen geleden

Reactie op Sabine85

Vreselijk he? Het duurt gevoelsmatig nog langer dan de 3 weken tussen een p ...
Ik had ineens vanaf woensdag einde van de dag roze bloed.. vk gebeld die zei dat kan niks aan de hand.. gister ochtend toch weer gebeld ik was toch onzeker mocht gister voor een echo komen. Uitgerekend was ik 7+3 maar het enige wat ze zei is het hartje klopt maar klopt traag en de baby is klein ik schat m zo op 6 weken zei ze… en omdat ik dus roze bloed verlies en ze zag bloed in mn baarmoederhals zei ze dat ik me moest voorbereiden op een miskraam maaaar dat het ook goed kon komen. Volgende week woensdag krijg weer een nieuwe echo. Vandaag stond de intake ben toch maar gegaan. Ze gaf aan dat als het woensdag niet gegroeid is het een missed arbortion is en dat ik pillen moet halen in het ziekenhuis. Nou dit gaat mij echt veeeel te ver! Ook vandaag weer een hartje gezien alleen vond ze het te traag. Bloeding zet niet door is nog steeds alleen maar roze met afvegen

2 dagen geleden

Hier ook hetzelfde, gister een week terug gezet van 7 naar 6 😓

één dag geleden

Ik krijg er inmiddels toch minder vertrouwen in. Gisteravond had ik 1x wat rood bloed bij afwegen. Ik verwachtte vanochtend bloed in mijn ondergoed/maandverband, maar dat is tot nu toe niet het geval. Maar heb wel menstruatie achtige buikpijn.

één dag geleden

Reactie op rasj

Hier ook hetzelfde, gister een week terug gezet van 7 naar 6 😓
Heel veel sterkte! Het kan ook goed gaan. Ik duim voor je!

één dag geleden

Reactie op BloeiendeParel960968

Ik had ineens vanaf woensdag einde van de dag roze bloed.. vk gebeld die ze ...
Ach jee wat een nare situatie. Dat is inderdaad heel spannend! Ik duim dat het bloedverlies stopt en het embryo volgende week is gegroeid!

één dag geleden

Ik was in sept ook 1 week teruggezet maar dat is helaas toch niet goed afgelopen maar ik ken ook heel veel vriendinnen die een week (of meer) zijn teruggezet en waar het wél goed is gekomen dus het kan beide kanten op. Deze week heb ik een eerste echo gehad waar nog geen vruchtje te zien was dus ik zit ook op het wachtbankje (had al 6wkn moeten zijn in theorie). Ik merk dat ik het deze keer niet zo’n hel vind om te wachten omdat ik al 2 keer teleurgesteld ben dit jaar en heel erg geloof dat als het meant to be is dit kindje in juli geboren wordt en zo niet, kan ik het een derde keer ook wel aan (raar hoe het brein werkt want de vorige keer was ik echt de hele week in paniek). Ik hoop voor jou dat het helemaal goed komt! Wat mij hielp was veel leuke dingen doen en dan kruipen de dagen toch voorbij! Oh en deze keer gelijk aan ouders en beste vrienden verteld zodat ik me niet zo alleen voel in de eerste weken en m’n verhaal kwijt kunnen is ontzettend fijn. Kun je er met iemand over praten (buiten misschien je partner om)?

één dag geleden

Reactie op Sabine85

Ik krijg er inmiddels toch minder vertrouwen in. Gisteravond had ik 1x wat ...
Meen je niet! Bij mij is het ook nog steeds rood en het hartje klopte gister nog wel dus ik hou nog wel de moed erin hoor! Het kan ondanks rood bloed als het maar geen stolsels zijn

één dag geleden

Reactie op Sabine85

Heel veel sterkte! Het kan ook goed gaan. Ik duim voor je!
Dankjewel, jij ook heel veel sterkte ❤️. Helaas is me dit in juli ook al gebeurd en dat is niet goed gegaan. Vandaar iets minder hoop dit keer