9 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier zat er 1,5 jaar tussen de oudste en middelste en tussen de middelste en (nu nog) jongste ook 1,5 jaar. Was best pittig destijds. Maar nu het pubers zijn hebben ze veel aan elkaar (wanneer het hun uitkomt).

茅茅n maand geleden

Hier ook, heb nu een zoontje van 11 maanden dus die is tegen die tijd 1 jaar en 7 maanden, ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn, maar heb er wel alle vertrouwen in

茅茅n maand geleden

Reactie op Dounnnnn

Hier ook, heb nu een zoontje van 11 maanden dus die is tegen die tijd 1 jaa ...
Wat toevallig hier een dochter van 11 maanden

茅茅n maand geleden

Ja net! Zoon is van augustus 23 en nu begin juli uitgerekend. Ben benieuwd hoe het straks gaat 馃き

茅茅n maand geleden

ja hier ook, heb een zoontje van aug 21 en dochter van dec 23, zij zal dus 1 jaar en 7 maanden zijn als deze kleine geboren wordt, ben zo benieuwd hoe dat gaat, nu zat er 2 jaar en 4 maanden tussen bij mn zoon en dochter dus zoon kon al heel veel zelf.

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje is nu 13 maanden (20-09-2023) 馃グ.. ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe dynamiek straks!

茅茅n maand geleden

Reactie op Anno27

Wat toevallig hier een dochter van 11 maanden
Heel toevallig ben zo benieuwd hoe dat gaat zijn!

茅茅n maand geleden

Ik heb er al twee onder de 2. Een is nu 3 en de ander 5. Op twee weken na zit er net geen 2 jaar tussen 馃槄 Voordeel: je kan bijna alles hergebruiken. Ze zitten in dezelfde fase nu. Vinden hetzelfde speelgoed interessant, zelfde uitjes/pretparken etc. Nadeel: ze zitten elkaar ook wel in de haren haha.

茅茅n maand geleden

Reactie op Vogeltje1986

Ik heb er al twee onder de 2. Een is nu 3 en de ander 5. Op twee weken na z ...
Moest even nadenken over de voordelen van begin Ze zijn enorm schattig samen Ze doen als je het een beetje kan plannen dutjes tegelijkertijd 馃憤 Je bent al gewend aan een kleine baby/dreumes en je bent niet meer zo onzeker onzeker Je bent zelf rustiger/kalmer. Je maakt je niet snel druk of houdt elke mijlpaal bij of vraagt je af waarom die mijlpaal er nog niet is.