15 Reacties
17 dagen geleden
Ik heb het precies andersom 😅 ik heb zeven kinderen waarvan de jongste drie meisjes zijn en bij hen had ik elke dag overgegeven tot week 15. Nu heb ik steeds zoiets van gaat het wel goed waarom heb ik niet dezelfde kwaaltjes. Soms denk ik misschien is dit wel een jongetje. Ik weet het ook niet, vind het zo gek zo verschillende zwangerschappen.
17 dagen geleden
Mijn eerste zwangerschap was ik alleen heeel erg misselijk.
Bij de tweede zwangerschap ook 24/7 misselijk, gedurende de hele 39 weken. Ook had ik regelmatig blaasontsteking, bloedneuzen, bekkenklachten en 2x corona.
Nu zwanger van de derde en alweer misselijk 😂 Ben benieuwd wat er verder nog aan kwaaltjes bijkomt, maar ik hoop dat het meevalt 😂
17 dagen geleden
Ik herken dit ook wel! Dit is ook mijn tweede zwangerschap en ben nu 6 weken zwanger. Ik heb weinig tot geen symptomen. En dat maakt me wel onzeker. Mijn eerste zwangerschap was ik vanaf 6weken tot 16 weken elke dag misselijk. Heb afgelopen week wel 2x vreselijke buikkrampen gehad, wat denk ik met mijn darmen te maken heeft. Maar merk wel dat je zolang je nog geen echo hebt gehad erg onzeker bent🫢
17 dagen geleden
Ja herkenbaar! Mijn vorige zwangerschap is wel al 7 jaar geleden dus ik herinner me niet veel meer maar nu voel ik me veel slechter dan toen. Voel me helemaal niet lekker, last van mijn buik, buikpijn en vooral veel lucht die er niet uit komt. Echt heel vervelend, voel me af en toe echt zielig en zo down dat ik nu even pas op de plaats moet maken. Kan me dat van de vorige zwangerschap dus niet meer herinneren. Hoop dat het nog weg trekt 🤞🏻
17 dagen geleden
Hi mama’s ik merk vooral dat ik mij schuldig voel dat ik weinig “rust” met de eerste zwangerschap ging ik na het werk op de bank liggen lekker rusten theetje drinken buikje aaien warme sokken aan. Nu “begint” de avond “shift” met badje boekjes in bed stoppen etc daarna alles afruimen (man helpt ook maar werkt ook vaak savonds). Mijn dochter komt nu ook weer snachts uit bed (waterpokken en voelt zich niet lekker door de jeuk). Ik probeer de rust te pakken door mee te slapen weinig te plannen in weekend en op tijd naar bed te gaan, mja serie avond met mijn man? Is weer 1.5 week geleden. Heb het idee dat ik elke x ergens tekort schiet.
17 dagen geleden
Reactie op Blessed25
Dat denk ik dus ook. Er zit volgens mij wel degelijk verschil tussen een zw ...
Ik heb twee jongens en ben beide zwangerschappen de hele tijd misselijk geweest 🤷🏼♀️