34 Reacties
één maand geleden
Reactie op Mama-Eef
Geen zorgen, het hoort erbij. Als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts ...
Dank je wel voor je reactie. Dit is mijn 1e zwangerschap, waardoor ik mij zorgen maak. Is een lichte buikkramp ook normaal? Daar heb ik namelijk ook last van sinds gisteren.
één maand geleden
Reactie op DoordachteEcho737428
Dank je wel voor je reactie. Dit is mijn 1e zwangerschap, waardoor ik mij z ...
Voor mij is het de tweede en ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb vanaf ik ongesteld moest zijn tot nu, het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Je kan per week in de app lezen wat er gebeurd. Ook zou je kunnen kijken op 24baby.nl bij de symptomen per week. Vaak staat daar alles tussen.
één maand geleden
Hier hetzelfde, vandaag ook 4 weken! Ook eerste zwangerschap en al een paar keer met afvegen licht bloedverlies… Ik weet dat het erbij kan horen maar het maakt wel heel onzeker 🙁
één maand geleden
Heel begrijpelijk de spanning.
Ik heb het zelfde. Veeg nu 2 dagen bloed verlies weg. En t is afwachten welke kant t op gaat. Verlies of zwangerschap want het is een innesteling. Het zijn spannende tijden.
één maand geleden
Wat fijn om te lezen dat meer hier last van hebben, dit stelt mij iets meer gerust. Afgelopen zondag had ik een positieve zwangerschapstest en gisteren een klein beetje bruin bloedverlies en ook al een paar dagen krampen. Contact gehad met de kliniek en het kan er bij horen, een zwangerschap verloopt bij iedereen anders!
één maand geleden
Ik heb net ook met de verloskundige gebeld want had vanmorgen wat meer slijm en bloed. Zij stelde mij ook gerust; bloedverlies (met slijm) kan echt heel normaal zijn en zij maakte zich geen zorgen. Vooral blijven monitoren naar zo lang het niet meer wordt dan menstruatie en/of extreme krampen, geen reden tot grote zorg 🤞🏻
één maand geleden
Fijn om te lezen dat anderen hetzelfde hebben. Ik heb om de dag een heeeel klein beetje bloedverlies (ook lichtroze en soms bruinig) en gisteren ineens ook met slijm. Ik was gelijk verdrietig, maar dat was helemaal niet nodig. Vandaag is het weer helemaal over.
Mijn vriend stuurde me de link van de 'moet ik naar de dokter' site en daar stond dat je je pas zorgen moet maken als je echt een maandverband binnen korte tijd moet verwisselen.
één maand geleden
Reactie op SfeervolleMeeuw377644
Hier hetzelfde, vandaag ook 4 weken! Ook eerste zwangerschap en al een paar ...
Ik ben dus niet de enige die er last van had. Verlies je nu nog steeds bloed bij het afvegen?
één maand geleden
Wat een oplichting om te lezen dat er meerdere dames hier last van hebben. Ik maak mij toch wel zorgen, omdat de assistente vandaag bij telefonisch aangaf dat het alle kanten op kan. Miskraam of innestelingsbloeding. Het is ook vroeg (4 weken) en er kan niks gezien worden.
één maand geleden
Ik ben dus niet de enige die er last van had. Verlies je nu nog steeds bloe ...
Ja nog steeds af en toe, maar ik hoor van veel mensen die een miskraam hebben gehad dat het hierbij meteen heel heftig begon te bloeden binnen een dag. Bij mij nog steeds met afvegen af en toe, en krampen, maar ik begin wat positiever te worden (krampen schijnen er helemaal bij te horen).
Laten we duimen dat het allemaal goed blijft gaan voor ons 🙏🏼
één maand geleden
Reactie op SfeervolleMeeuw377644
Ja nog steeds af en toe, maar ik hoor van veel mensen die een miskraam hebb ...
Hoe ‘veel’ heb je als je afveegt? Bij mij blijft er ook wel komen maar het niet dat het echt in mijn ondergoed lekt bijvoorbeeld.. zo ontzettend onzeker en spannend allemaal dit bah..
één maand geleden
Dames is het normaal dat de lijn op de zwangerschapstest vaag blijft? Ik heb afgelopen dinsdag getest en deze was positief. Vandaag nogmaals getest en het streepje is nog steeds erg licht. Ik heb online gelezen dat juist de HCG stijgt om de 48 uur. Had ook nog eens een clearblue test gedaan en ook deze gaf zwanger 1-2 weken net als afgelopen dinsdag. Hebben meerdere hier last van?
één maand geleden
Dames is het normaal dat de lijn op de zwangerschapstest vaag blijft? Ik he ...
Ik heb de eerste 3 dagen getest en de lijn liep op maar niet heel, heel erg. Dat maakte mij super onzeker en gefrustreerd. De verloskundige gaf aan dat doortesten echt niet nodig is en het overal anders gaat met hcg. Zij raadde met klem aan om te stoppen met elke dag testen dus ik heb sinds maandag niet meer getest (maar dat vind ik erg moeilijk)
één maand geleden
Reactie op T1992B
Ik heb de eerste 3 dagen getest en de lijn liep op maar niet heel, heel erg ...
Ja ik snap je heel goed! Ik heb geen klachten als misselijkheid of wat dan ook. Dat maakt het ook lastig dat ik denk misschien klopt er iets niet. We gaan van het positieve uit.
één maand geleden
Reactie op T1992B
Ja lastig he.. wanneer heb jij je eerste echo? Ik 14 november, dus nog 3 we ...
Ja zeker spannend! Ik heb mijn eerste echo op 19 november.
één maand geleden
Reactie op T1992B
Hoe ‘veel’ heb je als je afveegt? Bij mij blijft er ook wel komen maar het ...
Lastig zeggen! Niet veel, 1 papiertje meestal. Lijkt totaal niet op een menstruatie iig, dus zolang dat niet is probeer ik positief te blijven! 18 november de eerste echo, echt toeleven naar die datum ❤️