34 Reacties
één maand geleden
Eerder vanavond had ik toch weer bruin bloedverlies en leek het best veel, maar volgens mij nog lang niet genoeg om zorgelijk te zijn. Ook denk ik ergens... zo lang het lichtroze of bruin is dan is het 'normaal'. Kunnen jullie je daarin vinden? Ergens voel ik bij elke druppel bloed al paniek, maar volgens mij hoeft dit niet
één maand geleden
Goed om te lezen dat sommigen van jullie het advies kregen + geven om te stoppen met testen. Dit doe ik namelijk ook steeds en het maakt me heel onzeker als de streep de ene keer duidelijker en de andere keer weer vager is
één maand geleden
Reactie op Esrraax
Hoe is het met je? Heb je nog getest de afgelopen dagen?
Het gaat goed met mij. Hoe is het met jou? Ik heb vandaag getest met een CB en die gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger ben.
één maand geleden
Hier ook 4 weken zwanger en vandaag met het afvegen donker en slijmerig bloed en de keer erna was het felrood en niet slijmerig. Ik maak me toch wel erg zorgen. Wanneer neem je contact op met de verloskundig? Of hoort dit er gewoon bij. Ben zo verdrietig, de eerste keer dat ik zwanger ben.
één maand geleden
Reactie op Esrraax
Wat fijn om te horen dat het beter gaat❤️ ik heb vandaag bloedverlies gehad ...
Misschien is het de innesteling. Hopelijk komt het helemaal goed!
één maand geleden
Hey dames,
Hier ook hetzelfde sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwanger ben (wss 3-4 weken). Zondag en gisteren had ik licht bruine afscheiding en vanochtend 1 klein sliertjes donkerbruin bloed. Verder geen bloed gehad. Maak mij wel direct zorgen. Maar inderdaad testen heeft geen zin.
één maand geleden
Reactie op Mommytobeuittwente
Hey dames,
Hier ook hetzelfde sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwange ...
En overigens ook buikkrampen (lichte ongesteldheidskrampen) al 3 dagen.
één maand geleden
Dag Dames, hier 4 weken en 1 dag bij juiste berekening. Clearblue gaf aan 1-2 zwanger en gewone test licht streepje.
Sinds gister ook licht bloed verlies/ bruinig even wat rood gehad maar nu weer bruinig.
Je weet dat er van alles kan gebeuren maar toch zeker ongerust.
Een wat zeurende buik en soms de onderrug maar dat heb ik wel vaker. Zo lastig vinden jullie ook niet ? Elke keer dat je naar de wc gaat is het weer spannend
één maand geleden
Reactie op Mommytobeuittwente
Hey dames,
Hier ook hetzelfde sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwange ...
Update, helaas 2 dagen veel bloed gehad en bleek het te zijn uitgedraaid op een MK 😔 . Ik duim voor jullie allen! En wij blijven positief voor de toekomst.