8 Reacties

12 dagen geleden

Hoi Kimberly, ik snap je onzekerheid. Zit zelf in de zelfde positie ik heb in mei een miskraam gehad. Maar laten we er maar op vertrouwen dat het deze keer wel goed komt.❤️

12 dagen geleden

Reactie op Syl93

Hoi Kimberly, ik snap je onzekerheid. Zit zelf in de zelfde positie ik heb ...
Ah ja heb jij ook van die knaltesten.... bij me miskraam had hele lichte testen ook naar me nod?

12 dagen geleden

De strepen zien er goed en dik uit hoor, dat is een goed teken:)!

12 dagen geleden

Vervelend hè.. ik leef met je mee. Zit in precies hetzelfde schuitje. Eind juni miskraam gehad met 3 maanden nasleep. Eind september “schoon” verklaard door de gynaecoloog en nu een positieve test. Ik kan ook nog niet echt blij zijn, vorige zwangerschap is het na hart actie nog mis gegaan dus ben bang dat ik het 1e trimester met veel angsten door zal gaan. Sterkte gewenst en hopelijk kan je er toch een beetje van genieten 🌹

12 dagen geleden

Snap je helemaal. Dit is m'n 3e zwangerschap dit jaar 😅 vandaag een hartje zien kloppen maar ben er niet helemaal rustig onder.

11 dagen geleden

Reactie op KimberlyR91

Ah ja heb jij ook van die knaltesten.... bij me miskraam had hele lichte te ...
Ja nou je het zegt! Mijn testen waren toen idd veel lichter! Nu een dag voor Nod echt al een knaltest. Hopelijk is het een goed voorteken.🤞🏼

11 dagen geleden

Dit de test op 16dpo lopen wel op nog steeds

11 dagen geleden

Ja weet het maar ik voel totaal niet zwanget bijna geen symtomen af en toe opgeblazen gevoel en af toe pijnlijke borsten maar dat is het ook