11 Reacties

één dag geleden

Hoi, wat leuk ik ben ook bijna 4 weekjes. Ik denk voornamelijk dat ik van alles voel maar in werkelijkheid valt het denk ik wel mee. Bij jou? ☺️

één dag geleden

Ik ben 3+6 ongeveer. In het begin voelde ik wat lichte krampjes, maar die voel ik nu niet meer. Ergens maakt het mij onzeker aan de kant probeer ik er vanuit te gaan dat het gewoon goed zit. Heb verder geen andere kwaaltjes nog

één dag geleden

Reactie op GezelligeVuurwerk951580

Hoi, wat leuk ik ben ook bijna 4 weekjes. Ik denk voornamelijk dat ik van a ...
Herkenbaar, haha

één dag geleden

Reactie op WonderlijkePioenroos961507

Herkenbaar, haha
Irritant hè, waar heb jij ‘last’ van?

16 uur geleden

Ben nu 4 weekjes, en vooral nog last van me onderbuik en af en toe beetje misselijk. Voorderest nergens nog last van 🤞🏼

16 uur geleden

Reactie op kellyjohanna

Ben nu 4 weekjes, en vooral nog last van me onderbuik en af en toe beetje m ...
En ohjaa ging gisteren huilen omdat me vriend ijs had meegenomen waarin alcohol zat🤣

15 uur geleden

Reactie op Mommylove12

Ik ben 3+6 ongeveer. In het begin voelde ik wat lichte krampjes, maar die v ...
Dat is precies wat ik heb! Ik ben er ook een beetje onzeker over dat je de ene keer iets voelt, en het andere moment heel lang gewoon niks... maar gelukkig kan je blijkbaar soms ook helemaal niks voelen 😅 moet eraan wennen

12 uur geleden

Reactie op kellyjohanna

En ohjaa ging gisteren huilen omdat me vriend ijs had meegenomen waarin alc ...
Hahahaha sorry ik vind dit heel grappig. Dit had ik laatst ook om iets, vet hard huilen me man keek me lachend aan en dacht denk echt die spoort niet haha

11 uur geleden

Hoii, ik ben vandaag precies 4 weken. Ik heb soms wat krampen onder in mijn buik, maar verder nog geen andere symptomen. Het is toch fijn om te lezen dat andere vrouwen dit ook ervaren, ik was toch wel een beetje bang dat het misschien niet goed zou zijn. Hoe voel jij je?
Hoi, hier 4+4 wel wat krampen gehad in de buik, en veel moeten boeren... herkent iemand dit symptoom ook?

Reactie op WonderlijkePioenroos961507

Hoi, hier 4+4 wel wat krampen gehad in de buik, en veel moeten boeren... h ...
Ja boeren heb ik ook. Ook af en toe ineens veel windjes laten.