37 Reacties
één maand geleden
Reactie op DoordachteEcho737428
Goedemorgen dames,
Ik ben vandaag 4 weken zwanger. Ik heb sinds vannacht ...
Ik lees ook veel over lichtroze/licht bloedverlies voorkomt bij innesteling, misschien stelt dat een beetje gerust..
één maand geleden
Reactie op RustgevendeCactus634124
Voel jij ook spanning trekkerig gevoel in je onderbuik?
Ja soms wel inderdaad
één maand geleden
Reactie op GezelligeVuurwerk951580
Ja soms wel inderdaad
Echt een leuke app dit. Ben hier nieuw nog ff aan het ontdekken. Bedankt voor je reactie😘
één maand geleden
Reactie op RustgevendeCactus634124
Echt een leuke app dit. Ben hier nieuw nog ff aan het ontdekken. Bedankt vo ...
Ja ik ook indd haha
één maand geleden
Vandaag 4+1. Ik heb het gevoel alsof ik een balonnetje in mijn buik heb, hier en daar wel een drukkend/trekkend gevoel. Verder nog niet misselijk. Slaap wel veel meer 😅.
Ik had wel de dag voor de positieve test hitteuitslag in mijn gezicht maar dat is nu minder.
één maand geleden
Hi ladies ik ben 4 +5
Gelukkig geen last van moeheid maar ik ben ook t type die al jaren supplementen neemt enzo
Ik hoop dat ik mij zo energiek blijf voelen
Ik zou jullie ijzer goed in de gaten houden want dat zorgt ook vaak voor moeheid
Ik voel wel van alles in mijn buik elke keer en heel soms vlaag misselijkheid.
Ik kijk uit naar de eerste echo! Wanneer staat deze bij jullie gepland?
één maand geleden
Reactie op Happiness91
Hi ladies ik ben 4 +5
Gelukkig geen last van moeheid maar ik ben ook t type ...
Ik ga vandaag de verloskundige en de huisarts bellen. Ik ben ook erg benieuwd naar wanneer de eerste echo zal zijn
één maand geleden
Vandaag 4+6, en vooral al een week een trekkend gevoel in me buik en opgeblazen. Zal de clearblue al 2/3 aangeven denken jullie?
één maand geleden
Reactie op kellyjohanna
Vandaag 4+6, en vooral al een week een trekkend gevoel in me buik en opgebl ...
Ik heb op precies 4 weken de ClearBlue digitaal gedaan, gaf toen al aan 2-3 weken.
één maand geleden
Reactie op kellyjohanna
Vandaag 4+6, en vooral al een week een trekkend gevoel in me buik en opgebl ...
Bij mij gaf gisteren de CB 2-3 weken aan. Ik was 4+4
één maand geleden
Bij mij gaf gisteren de CB 2-3 weken aan. Ik was 4+4
Ja bij mij ook 2 dagen geleden 2-3 dus het zit goed gelukkig
één maand geleden
Vandaag 4+4 en ik slaap vooral heel slecht. Al sinds voor de positieve test van afgelopen vrijdag "plafonddienst" vanaf ongeveer 3 uur wachten tot het ochtend wordt. Hierdoor ook heeel veel tijd voor alle fijne en bange gedachten. Overdag ben ik nog verrassend energiek ondanks weinig slaap. Verder nog weinig kwaaltjes op af en toe een lichte vlaag misselijkheid na.
één maand geleden
Reactie op kellyjohanna
Ja bij mij ook 2 dagen geleden 2-3 dus het zit goed gelukkig
Bij mij gaf de CB gister ook met 4+1 de 2-3 weken aan. Dat geeft een goed vertrouwen! Een eerdere zwangerschap gaf op die termijn 1-2 weken aan en toen bleek met de vroege echo dat er geen hartje klopte
één maand geleden
Reactie op Eva0892
Bij mij gaf de CB gister ook met 4+1 de 2-3 weken aan. Dat geeft een goed v ...
Ik had toevallig rond 4+2 een positieve CB test met 1-2 weken. Op 4+4 gaf CB 2-3 weken. Ik denk dat het HCG per vrouw verschilt.
één maand geleden
Ik had toevallig rond 4+2 een positieve CB test met 1-2 weken. Op 4+4 gaf C ...
Zeker hoor! Zolang de hcg toe neemt gaat het goed. De snelheid zegt echt niet zo veel. Bij mijn dochter liep mijn hcg langzaam op en bij mijn miskraam met 7 weken heel snel.