13 Reacties

20 dagen geleden

bruin bloed ik vaak niet erg zegt mijn verloskundige, als het veel helderrood bloed is met stolsels, is het vaak niet goed, even in de gaten houden :)

20 dagen geleden

Poeh.. hopelijk niet! 🙏🏼 heb je al contact gehad met de verloskundige? Clearblue gaf bij mij 2-3 weken aan met precies 4 weken

20 dagen geleden

Reactie op Ons wondertje💫

Poeh.. hopelijk niet! 🙏🏼 heb je al contact gehad met de verloskundige? Cl ...
Jaa vk zegt dat ze niet zoveel kunnen doen nog op dit moment. Dus even afwachten nog. Maar nadat het bloeden was gestopt had ik wel weer hoop. En had ook zeker wel die 2-3 verwacht helaas. Toch maar weer wachten..

20 dagen geleden

Ohhh wat naar… ik hoop op een late innesteling voor je en niet opnieuw een miskraam!! Bij mij klopte de vorige miskraam de wekenindicator ook niet… maar alsnog is ie maar 93% betrouwbaar dus hij kan er ook gewoon naast zitten. Wat een onzekere tijd hè :(

20 dagen geleden

Ben nu 5+1 en sinds vandaag een 2-3 op clearblue. Afgelopen zondag was dit nog 1-2. Iedereens hcg loopt anders op.

20 dagen geleden

Hoe zien je streepjes eruit op de test? Ik denk dat dit meer duidelijkheid geeft dan de Clearblue

20 dagen geleden

Reactie op Mummabear

Ben nu 5+1 en sinds vandaag een 2-3 op clearblue. Afgelopen zondag was dit ...
Nou dat geeft hoop! Ik ga over een dag of 3 dan nog maar eens testen.. gefeliciteerd!!

20 dagen geleden

Reactie op BMZM

Hoe zien je streepjes eruit op de test? Ik denk dat dit meer duidelijkheid ...
Dit was t/m 4 en toen ben ik gestopt met die testen

20 dagen geleden

Reactie op MelHS

Ohhh wat naar… ik hoop op een late innesteling voor je en niet opnieuw een ...
Ja niet te doen, ik was best oké, tot dat bloed zaterdag. Nu helemaal zenuwen en onrust. Afwachten is helaas het enige.

20 dagen geleden

Reactie op Beebstwee

Dit was t/m 4 en toen ben ik gestopt met die testen
Dit ziet er gewoon goed uit hoor!

20 dagen geleden

Lastig.. late innesteling kan eerlijk gezegd niet, pas na innesteling ga je namelijk HCG maken, dus positief testen en als je vanaf 28-10 positief test is de innesteling daarvoor al geweest. Ik duim alsnog voor je 😘

20 dagen geleden

Reactie op MariekeD1986

Lastig.. late innesteling kan eerlijk gezegd niet, pas na innesteling ga je ...
Oh te vlug op enter gedrukt, wat ik nog wilde benoemen, stel nu dat je op 28-10 3 weken was (eerder kun je niet positief testen) zou je nu op 4w2d zitten en dan is de oploop verder helemaal prima!
Ik heb iets soortgelijks. Ik heb afgelopen zaterdag een clearblue test gedaan toen was het 1-2 weken en vanochtend weer een test gedaan. Weer gaf de test 1-2 weken aan terwijl ik 4-4 zou moeten zijn. Heb toch onderschat hoe spannend dit allemaal is