13 Reacties
20 dagen geleden
bruin bloed ik vaak niet erg zegt mijn verloskundige, als het veel helderrood bloed is met stolsels, is het vaak niet goed, even in de gaten houden :)
20 dagen geleden
Poeh.. hopelijk niet! 🙏🏼 heb je al contact gehad met de verloskundige? Clearblue gaf bij mij 2-3 weken aan met precies 4 weken
20 dagen geleden
Reactie op Ons wondertje💫
Poeh.. hopelijk niet! 🙏🏼 heb je al contact gehad met de verloskundige? Cl ...
Jaa vk zegt dat ze niet zoveel kunnen doen nog op dit moment. Dus even afwachten nog. Maar nadat het bloeden was gestopt had ik wel weer hoop. En had ook zeker wel die 2-3 verwacht helaas. Toch maar weer wachten..
20 dagen geleden
Lastig.. late innesteling kan eerlijk gezegd niet, pas na innesteling ga je namelijk HCG maken, dus positief testen en als je vanaf 28-10 positief test is de innesteling daarvoor al geweest. Ik duim alsnog voor je 😘
20 dagen geleden
Reactie op MariekeD1986
Lastig.. late innesteling kan eerlijk gezegd niet, pas na innesteling ga je ...
Oh te vlug op enter gedrukt, wat ik nog wilde benoemen, stel nu dat je op 28-10 3 weken was (eerder kun je niet positief testen) zou je nu op 4w2d zitten en dan is de oploop verder helemaal prima!
20 dagen geleden
Ik heb iets soortgelijks. Ik heb afgelopen zaterdag een clearblue test gedaan toen was het 1-2 weken en vanochtend weer een test gedaan. Weer gaf de test 1-2 weken aan terwijl ik 4-4 zou moeten zijn. Heb toch onderschat hoe spannend dit allemaal is