11 Reacties

18 dagen geleden

Een innestelingsbloeding kan 2 dagen duren

18 dagen geleden

In mijn ervaringen was bloedverlies slecht nieuws. Ik heb 3 miskramen gehad met 6 weken. Zonder krampen. Je hoort ook verhalen van vrouwen die bloedverlies hebben waarbij het wel goed gaat. Ik hoop dat het voor jou goed gaat uitpakken🍀

18 dagen geleden

mijn nichtje heeft dit ook gehad 10dagen lang bloedverlies maar de zwangerschap bleef goed gaan. Zelf helaas dit ook gehad en bij mij is het uiteindelijk wel uitgelopen naar een miskraam

18 dagen geleden

Het kan echt nog 2 kanten op. Ik heb bij de eerste tussen 4 en 8 weken ook best wat bloedverlies gehad, ook echt rood, maar dat is uiteindelijk gewoon goed gegaan. Wrs was m’n baarmoedermond toen heel gevoelig, want ik had toen ook na elke inwendige echo wat bloedverlies. Bij de tweede niet gehad en nu derde keer zwanger en gelukkig ook nog geen bloed gezien. Ik ga duimen dat het bij jou ook goed gaat 🤞🏻

18 dagen geleden

Hi! Beetje een gekke vraag, maar heb je nog getest de afgelopen tijd en zag je de testen mooi oplopen tot een knaltest? Ik heb in 2021 een miskraam gehad op 6 weken die begon met bruinverlies, maar mijn vk zei toen ook dat het echt twee kanten op kon en dat het echt niet altijd een mk is, kan ook een late innestelingsbloeding zijn bijvoorbeeld. Bij mijn mk toen liepen mijn testen niet zo mooi op tot een knaltest en bleven ze hangen op een iets vagere streep en bij de zwangerschap die wel goed ging vorig jaar bij mijn zoontje liepen ze echt heel goed op tot een knaltest. Misschien dat je daar nog iets aan af kan kijken? Geen idee of het klopt hoor!

18 dagen geleden

Innestelingsbloeding kan tussen de 4 a 7 weken komen

17 dagen geleden

Ik heb nu ook weer een bloeding gekregen in de nacht. Bij me eerste zwangerschap had ik tot de 12 week vaak bloedingen en het is helemaal goed gekomen. Bij de tweede zwangerschap in mei had ik helemaal geen bloeding en in de 7de week te horen gekregen dat het hartje was gestopt. Helaas kan het allebei kanten op. Ik ben nu pas 5de week dus de vk zou ook weinig kunnen zien nu. Dus het blijft afwachten 😕

17 dagen geleden

Ik heb sinds gisteren bloedverlies wat telkens doorloopt. VK zei dat het innesteling kon zijn of een miskraam. Mijn gevoel zegt een miskraam, maar ook afwachten… n.a.v. de hoeveelheid bloed beginnen wij de hoop te verliezen. Wij hebben alleen geen donker of roze bloed maar echt helder

17 dagen geleden

Ik heb hetzelfde. Het is nog niet veel maar vanochtend wel iets helderrood. Mijn test was ook bijna negatief dus het zal wel snel op gang komen. De vk zei dat ik mijn echo wel mocht laten staan als controle echo of alles schoon is. Heel veel sterkte allemaal!

10 dagen geleden

Reactie op Susu97

Ik heb nu ook weer een bloeding gekregen in de nacht. Bij me eerste zwanger ...
Vanaf hoeveel weken had je die bloedingen tot de 12e week ? Ik heb bij m’n eerste zwangerschap nooit bloeding gehad nu vanaf week 5 en steeds iets meer … eerst heel mini beetje toen bruin toen steeds wat meer ene kee erbij andere keer rood met “slierten” of hele mini stolsels in mn maandverband .. ik heb maandag en dinsdag een inwendige echo gehad toen 1.5 week teruggezet we dachten rond 8 weken maar bleek 6.5 te zijn (dinsdag stond de afspraak al maandag gekomen omdat ik zo gestrest was ) beiden echo’s waren goed en vk zei dat het niet vanuit de baarmoeder kwam maar toch maak ik mij nog steeds zorgen het bloeden stopt niet en ik moet sinds afgelopen weekend wel maandverband in (een groot maandverband zou na een hele dag wel redelijk vol zijn/ aan vervanging toe denk ik ) Ik blijf me zorgen maken 🥲 volgende echo staat 27 nov

9 dagen geleden

Veel sterkte allemaal 🍀❤️ Hoe moeilijk het ook is, proberen om toch hoop te houden dat alles nog goed komt! Ik heb twee miskramen gehad de afgelopen twee jaar en nu 4+2. Ook wat bloedverlies gehad eerder deze week dus herken die angst elke keer op die toiletpot.