6 Reacties
12 dagen geleden
Wat vervelend.. er gebeurd zo veel in je buik/lijf dus dat kan zeker de nodige pijnen geven. De baby is nog mini maar je baarmoeder groeit hard en daar kunnen je darmen veel last van hebben. Ik heb het ook, al is het in mindere mate. Goed dat je je rust nu neemt.
Regelmatig wat eten en drinken kan helpen. En droge dingen zoals biscuitjes, crackers of waar je maar zin in hebt. Onthoudt dat je lichaam nu even aan alles moet wennen maar over een paar weken is de kans groot dat alles afneemt en je je beter gaat voelen!
12 dagen geleden
Reactie op kimnnl
Het kan natuurlijk ook een gewoon griepje zijn ivm de zwangerschap. Is een ...
Daar zat ik ook aan te denken.. wellicht griep.. waardoor het dubbel voelt. Morgen hebben we een afspraak bij de verloskundige en echo ter controle. Hopelijk geeft dit duidelijkheid wat het kan zijn.
12 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Wat vervelend.. er gebeurd zo veel in je buik/lijf dus dat kan zeker de nod ...
Lief je tips!! Ik hoop het zo dat het snel beter word qua lijf en kwaaltjes. Het is in ieder geval een duidelijk signaal om rustig aan te doen. Morgen hebben we een afspraak bij de verloskundige met echo. Hopelijk kunnen ze dan even alles meten en kijken 👀
12 dagen geleden
Het klinkt als een buikgriep in combinatie met zwangerschapsmisselijkheid. Mocht de zwangerschapsmisselijkheid hevige vormen aannemen, bijvoorbeeld dat je dagelijks vaak moet overgeven, dan kunnen er medicijnen worden voorgeschreven. Eventueel in de vorm van zetpillen, zodat je het niet uitspuugt.
Ik hoop dat je gauw minder last hebt. Sterkte!
12 dagen geleden
Heb je heel misschien pds? Ik heb daar zelf last van en merk dat door de zwangerschap mijn buik echt rare dingen doet.