51 Reacties
één dag geleden
Heb dit ook al enkele dagen. Niet prettig maar weet nu als ik een verkeerde beweging maak, hoest of nies of mij bij ligt er een beetje in. Geen paniek! Positief blijven. Ik krijg er soms warme opvliegers van.
één dag geleden
Heb je hevige pijn? Een zeurend gevoel is normaal ook af en toe een kramp of steek. Alles is aan het groeien en wordt groter.
één dag geleden
Reactie op Ellen Boon
Heb dit ook al enkele dagen. Niet prettig maar weet nu als ik een verkeerde ...
Oh ppfff het zweet brak me uit toen ik het zag.. heb gister wel gemeenschap gehad maar lijkt me niet dat het daar nog van kan bloeden heb gister ook geen bloed gehad
één dag geleden
Reactie op Ellen Boon
Heb je hevige pijn? Een zeurend gevoel is normaal ook af en toe een kramp o ...
Nee helemaal geen pijn.. niks heb alleen de drang om nu elke 5 minuten te kijken of t erger bloed
één dag geleden
Reactie op BloeiendeParel960968
Nee helemaal geen pijn.. niks heb alleen de drang om nu elke 5 minuten te k ...
Snap het volledig. Deed dit ook. Ik voel het nu al opkomen bij niezen , hoesten of een verkeerde beweging. Ook als ik te moe aan het worden ben. Ik neem nu veel meer rust. Ik ben alle dagen thuis. Wij durven geen gemeenschap hebben. Schrik dat we iets verkeerd doen of het erger maken. 28/11 gaan ze kijken dat alles ok is. Nog geen onderzoek geweest. Ik ben een risico zwangerschap. Tweeling vorig jaar verloren en jaar daarvoor ook nog een kind. Wel al een gezonde dochter van 4 jaar. Voor jezelf zeggen dat je dankbaar bent en positief blijven. Hoe moeilijk het ook is. Uit je positief alles komt goed. Je kan aan jezelf werken door ademhalingsoefeningen te gebruiken. Zo kom ik meestal de dag door. 😊
één dag geleden
Reactie op Ellen Boon
Snap het volledig. Deed dit ook. Ik voel het nu al opkomen bij niezen , hoe ...
Jeetje wat heftig!!! Wat goed hoe jij nog zo positief overkomt! ❤️ en ik weet zeker dat deze zwangerschap bij jou helemaal goed gaat komen!!❤️
één dag geleden
Toen ik met de verloskundige belde vertelde zij mij dat ik de komende weken wat lichtroze of bruin bloed zou kunnen hebben in mijn ondergoed of bij afvegen en dat ik mij daar geen zorgen om hoefde te maken omdat dit normaal is. Als je geen pijn hebt denk ik dat je je nog geen zorgen hoeft te maken
één dag geleden
Reactie op RenskeC.
Toen ik met de verloskundige belde vertelde zij mij dat ik de komende weken ...
Ik vind dit wel echt heel spannend hoor want ik heb 3 kids en heb dit nog nooooit meegemaakt 😔 dan duurt donderdag ineens heel lang terwijl het zo dichtbij was
één dag geleden
Dit is hoe het eruit ziet toen ik afveegde
Bij het plassen heb ik dit soms. Zelfs heviger rood . Zolang je geen hard pijn hebt mag je gerust zijn. Het is niet prettig maar lieverdje dan er grote stukken stolsels komen.
één dag geleden
Reactie op Ellen Boon
Bij het plassen heb ik dit soms. Zelfs heviger rood . Zolang je geen hard p ...
Dat is zeker zo!
één dag geleden
Dit is hoe het eruit ziet toen ik afveegde
Hetzelfde bij mij! 😊 komt goed rustig blijven. Heb vertrouwen dat je lichaam hard aan het werken is. Je moet er in geloven. 😊😘
één dag geleden
Reactie op Ellen Boon
Hetzelfde bij mij! 😊 komt goed rustig blijven. Heb vertrouwen dat je licha ...
Echt? Hoelang heeft het bij jou aangehouden?
één dag geleden
Echt? Hoelang heeft het bij jou aangehouden?
Is nog af en toe. Nog steeds bij het vegen. Is nu toch al een paar dagen !
één dag geleden
Reactie op MMM4
Dat kan juist wel. De bloedvaatjes daar zijn allemaal wat gevoeliger, waard ...
Maar echt zoveel later? Misschien wel 16 uur later 🙈
één dag geleden
Maar echt zoveel later? Misschien wel 16 uur later 🙈
Hier pas na 4 of 5 uur . Of na een halve dag. Of enkel tegen de avond. Met de nacht niks. Binnenkant is nu gevoeliger en dan knapt er snel iets.
één dag geleden
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, de verloskundige gebeld en die zei ook dat het inderdaad kan komen doordat je baarmoedermond meer doorbloed is nu en dat bijv geslachtsgemeenschap of moeten persen voor ontlasting ervoor kan zorgen dat er zo’n klein vaatje knapt. Omdat daar bij mij op dat moment geen sprake van was en ik er zelf niet gerust op was, mocht ik de volgende dag komen voor een vroege echo. Bij mij bleek het toen helaas niet goed te zijn, maar door wat jij verteld denk ik dat het niet per se slecht is.
één dag geleden
Reactie op Chantal186
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, de verloskundige gebeld ...
Bij hoeveel weken verloor jij bloed? Was het dan hetzelfde roze? Ik ben al die tijd al onzeker want ik heb 3 kids en bij alle 3 vanaf het begin misselijk.. en bij deze heb ik dus amper symptomen wat mij al onzeker maakte en ik al vanaf het begin elke x na het plassen heb gekeken of ik geen bloed verloor. Heel raar alsof je zoiets al hebt aangevoeld…
één dag geleden
Bell effe je vk als mag komen voor echo je bent nu op termijn dat je inwendige echo kan krijgen