27 Reacties
7 dagen geleden
Hii, ik zit in precies hetzelfde schuitje ik ben 7 weken onderhand heb constant bloedingen ook echt veel en helder rood , afgelopen dinsdag een echo gehad en het vruchtje zat goed en zelfs een kloppend hartje gezien , ook ik verlies nog steeds wat bloed en met afvegen roze. Ze konden mij niet zo goed vertellen waar de bloeding door komt …lastig he en blijft zo onzeker allemaal..
7 dagen geleden
Reactie op shirleynaomi
Hii, ik zit in precies hetzelfde schuitje ik ben 7 weken onderhand heb cons ...
Wat vervelend ook voor jou. Ja bij mij zei de vk idd ook het komt absoluut niet uit je baarmoeder. Ja bij onze dochter 0.0 bloedverlies gehad en voeld eik me gelukkig (buiten misselijk enz ) goed maar nu voel ik me bijna elke dag ellendig. Zo onzeker. Wel fijn dat jij ook een goed eerst echo hebt gehad hoever was je toen ? En wanneer staat je volgende echo ? Moet je ook maandverband dragen en is het bij jou ook toegenomen ?
7 dagen geleden
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad vanaf 6 weken ongeveer alles was ook goed en niks aan de hand, maar toxh steeds bloeden, dit hield bij mij met ong 21 weken een beetje op. Af en toe nog wat maar gelukkig niet meer constant.
7 dagen geleden
Reactie op Joy321
Wat vervelend ook voor jou. Ja bij mij zei de vk idd ook het komt absoluut ...
Ze konden het niet precies zien hoever ik was omdat ze er ook achter kwamen dat ik een afwijkende baarmoeder heb dus slecht te zien allemaal maar rond de 6 weken. Volgende echo staat ook op 27 november bij mij .. het verschilt bij mij heel erg per dag ..ik had vandeweek na ontlasting inneens weer heel veel en helder rood bloed en nu al 2 dagen alleen roze met afvegen… geen maandverband nog nodig gehad… lees wel gelukkig meerdere vrouwen dat dit wel eens voor komt dus proberen positief te blijven!!
7 dagen geleden
Reactie op Jenske1210
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap ook gehad vanaf 6 weken ongeveer al ...
Pff jeetje. Was jij er ook onzeker van ? Vooral het eerste trimester ? Ik had al steeds lopen zoeken naar soortgelijke verhalen maar vond het eigenlijk niet echt of maar heel weinig bloedverlies of maar een paar dagen of geen goede afloop. Dit stelt me toch enigszins gerust. Ik ga proberen om er iets minder druk om te maken.
7 dagen geleden
Reactie op shirleynaomi
Ze konden het niet precies zien hoever ik was omdat ze er ook achter kwamen ...
Ja precies ga ook proberen om er iets minder druk om te maken maar ergens wel fijn om soortgelijke verhalen te lezen.
Toevallig dat je dezelfde dag weer een echo hebt. Ik zal tzt wel even laten weten hoe het was.
7 dagen geleden
Ik heb al bijna een week ook bloedverlies variërend van bruin, roze en rood. Moet hiervoor wel een maandverbandje dragen. Het is minder heftig dan mijn menstruatie en er zit ook geen slijmvlies tussen. Heb nog steeds allerlei klachten en heb morgen mijn eerste echo met 6 weken en 5 dagen. Ben heel benieuwd..
7 dagen geleden
Reactie op xlsf
Ik heb al bijna een week ook bloedverlies variërend van bruin, roze en rood ...
Fijn dat je morgen een echo hebt staan ! Wel spannend ook. Bij mij zit er wel echt slijmvlies bij en soms hele mini stolseltjes het is als een beginnende menstruatie denkik iig niet zoals de “ergste “ dag(en) maar dit verschilt misg ook per persoon.
6 dagen geleden
Ik ben 5+3 en heb al 2 weken bloedingen.. laatste dagen erger (wel alleen bij afvegen). Veel bruin en slijmerig, maar soms ook meer rood en met mini stolsels. De vk zegt dat het twee kanten op kan gaan. Ik ben zo bang, maar heb de 29e pas mijn eerste echo!
6 dagen geleden
Reactie op Joy321
Pff jeetje. Was jij er ook onzeker van ? Vooral het eerste trimester ? Ik h ...
Jaa zeker weten, constant. Nu ben ik dat met mn 2e zwangerschap zonder bloedverlies ook hoor..
6 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeKoraalrif975408
Ik ben 5+3 en heb al 2 weken bloedingen.. laatste dagen erger (wel alleen b ...
Ja begrijp ik, ik heb toen na t weekend maandags gebeld (terwijl ik eigenlijk die dinsdag erna meteen ‘s avonds de eerste afspraak had staan) omdat ik me zo naar en gestresst voelde. Toen mocht ik die maandag al komen en de afspraak van dinsdag ook gewoon laten staan. (Ik had wel vrij vlot na dat dat bloed begon dus de afspraak omdat ik/we dachten dat ik dan al rond de 8 weken zou zijn )
Misschien als je het echt niet trekt kun je bellen of je wellicht ietsje eerder mag komen ? Al is dat in jouw geval natuurlijk al vrij vroeg.
Ik heb in ieder geval rond 6.5 en dus de dag erna goede echo’s gehad hopelijk stelt dat je een beetje gerust Maarja ik ben nog steeds onzeker erover.