27 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Joy321

Jeetje wat vreemd ook! Maar nu heb je nog geen duidelijkheid. Hoe voel je ...
Ja aan de ene kant klote en aan de andere kant weet ik niet wat ik moet voelen. Dit was de test die ik na de echo gedaan heb

6 dagen geleden

Reactie op Joy321

Vervelend dat je een miskraam hebt gehad 😞 hoeveel weken was je toen ?
Ik was 5 weken, vanochtend (eindelijk) een echo gehad en gelukkig zag alles er schoon/goed uit, toch fijn om even de officiële duidelijkheid te hebben. Ik ben het op een gegeven moment gaan zien als een wat late menstruatie, en vond het ook wel een fijn idee dat mijn lijf zo vroeg al merkte dat iets niet helemaal goed zat. Nu opnieuw proberen 🤍

Reactie op Joy321

Ja begrijp ik, ik heb toen na t weekend maandags gebeld (terwijl ik eigenli ...
Ik heb gebeld, maar mag niet eerder langskomen. Ze zijn bang dat ze me geen duidelijkheid kunnen geven nog.. dus wachten.. Ik heb vooral ‘s ochtend bloed. Hoe is/was dit bij jou?

5 dagen geleden

Reactie op OnbevreesdeKoraalrif975408

Ik heb gebeld, maar mag niet eerder langskomen. Ze zijn bang dat ze me geen ...
Jammer maar begrijp het wel het is denkik te vroeg nog dan. Ik heb het de hele dag het is niet zo dat elke keer m’n maandverband vol zit als ik naar t toilet ga maar wel elke keer zit er iets in en komt er iets uit als ik ga zitten /plassen en met afvegen. Het is een beetje als een beginnende menstruatie niet als hevige menstruatie. Het begon 2.5 week terug met heel weinig en nu is t al ruim een week zo.. ben blij als t volgende week dinsdag is dan mag ik voor de 2e echo komen.

5 dagen geleden

Reactie op shirleynaomi

Hii, ik zit in precies hetzelfde schuitje ik ben 7 weken onderhand heb cons ...
Jeetje! Met stolsels en krampen erbij?

5 dagen geleden

De gynaecoloog heeft gebeld. Het is waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarschijnlijk een vroege miskraam. Ik heb gevraagd om een bloedtest dus ik moet donderdag bloedprikken en vrijdag de uitslag. Volgende week dinsdag een echo om te zien of de baarmoeder leeg is 😔

5 dagen geleden

Reactie op xlsf

De gynaecoloog heeft gebeld. Het is waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlij ...
Ach jee wat rot. Ik hoop dat je het dan snel kunt afsluiten. Stom dat t weer een week duurt. Heel veel stertke. Mijn volgende echo is ook volgende week dinsdag.