14 Reacties

21 dagen geleden

Hey! Je bent zeker niet de enige ik heb zelf 25 november pas de echo maar ik ben ook heel bang dat er straks geen kloppend hartje is of dat er niks te zien is op de echo

21 dagen geleden

Reactie op Teffany

Hey! Je bent zeker niet de enige ik heb zelf 25 november pas de echo maar i ...
Naar h猫 die angst continu.. ik ben al een pietje paniek maar in deze zwangerschap is het wel heel erg merk ik! In de zwangerschap van mijn dochter had ik dit totaal niet! Meer mensen meer angsten bij de 2e?

21 dagen geleden

Hi! Ik heb 10-11 mijn eerste echo.. ben vandaag precies 6 weken.. maar heb er flink de zenuwen voor!! Pff en dat wachten maakt het niet makkelijker. Dus ik begrijp je helemaal!!

21 dagen geleden

Hi! Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes zometeen! Die angst herken ik ook. Gelukkig kunnen ze inwendig wel beter kijken hoe en wat dus maak je geen zorgen. :) Ik twijfel nu ook om meerdere zwangerschapstesten te doen om te zien of het oploopt voor geruststelling.

21 dagen geleden

En hoe is je echo gegaan?馃崁

21 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Naar h猫 die angst continu.. ik ben al een pietje paniek maar in deze zwange ...
Heb precies hetzelfde, bij me 1e kindje nergens last van en ben ik als de dood dat het hartje 15/11 niet klopt

20 dagen geleden

Reactie op Rixt303

En hoe is je echo gegaan?馃崁
We hadden een kloppend hartje!! 馃槏馃グ ik ben geschat op 6 weken zwanger. Zo blij en gelukkig!!

20 dagen geleden

Reactie op kellyjohanna

Heb precies hetzelfde, bij me 1e kindje nergens last van en ben ik als de d ...
Ja vreselijk h猫! Wij hadden vandaag gelukkig een kloppend hartje 馃グ

20 dagen geleden

Ik maak me niet perse zorgen maar merk wel dat er allerlei gedachtes door je hoofd gaan. Ik ben er vooral heel onrustig door.. Zelf krijg ik pas met 7/8 weken de eerste echo. Ben nu nog maar 4! Duurt nog zo lang.. Vreselijk

20 dagen geleden

Reactie op Blondie_

Ik maak me niet perse zorgen maar merk wel dat er allerlei gedachtes door j ...
Ja precies!! Pfff nog 4 weken wachten.. veel sterkte deze 4 weken 馃┓

20 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Ja precies!! Pfff nog 4 weken wachten.. veel sterkte deze 4 weken 馃┓
Haha bedankt! 馃檲

20 dagen geleden

Reactie op Roosjes

We hadden een kloppend hartje!! 馃槏馃グ ik ben geschat op 6 weken zwanger. Zo ...
Wauw! Wat mooi馃槏

20 dagen geleden

Hee, is heel normaal, ik heb dat ook maar laat het op je afkomen, je hebt het niet in de hand! Bij mn eerste was ik ook bang en was een hele mooie eerste echo 馃ス

14 dagen geleden

Reactie op Roosjes

Naar h猫 die angst continu.. ik ben al een pietje paniek maar in deze zwange ...
Ja ik herken dit zo. Ook bij mijn eerste vol vertrouwen en nu vette angsten. Niet fijn!