Hey dames!
Vandaag om 11:15 de eerste echo.
Ik heb er super veel zin in maar ergens ook bang dat er een leeg zakje is, het hartje niet klopt en/of dat het er meerdere zijn ! 馃檲
Nog meer mensen zulke angsten voor de 1e echo?
Geen idee hoe lang ik zwanger ben, ik heb pcos en wordt normaal niet ongesteld.
Nu 1x ongesteld uit mezelf en meteen raak 馃コ
Ik had het al 1,5 week geleden een clearblue gedaan en die zei 3+.
Kan het nu zijn dat het hartje nog niet klopt?
Liefs,
Een bezorgde mama!
Hey! Je bent zeker niet de enige ik heb zelf 25 november pas de echo maar ik ben ook heel bang dat er straks geen kloppend hartje is of dat er niks te zien is op de echo
Hey! Je bent zeker niet de enige ik heb zelf 25 november pas de echo maar i ...
Naar h猫 die angst continu.. ik ben al een pietje paniek maar in deze zwangerschap is het wel heel erg merk ik! In de zwangerschap van mijn dochter had ik dit totaal niet! Meer mensen meer angsten bij de 2e?
Hi! Ik heb 10-11 mijn eerste echo.. ben vandaag precies 6 weken.. maar heb er flink de zenuwen voor!! Pff en dat wachten maakt het niet makkelijker. Dus ik begrijp je helemaal!!
Hi! Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes zometeen!
Die angst herken ik ook. Gelukkig kunnen ze inwendig wel beter kijken hoe en wat dus maak je geen zorgen. :)
Ik twijfel nu ook om meerdere zwangerschapstesten te doen om te zien of het oploopt voor geruststelling.
Ik maak me niet perse zorgen maar merk wel dat er allerlei gedachtes door je hoofd gaan. Ik ben er vooral heel onrustig door.. Zelf krijg ik pas met 7/8 weken de eerste echo. Ben nu nog maar 4! Duurt nog zo lang.. Vreselijk
Hee, is heel normaal, ik heb dat ook maar laat het op je afkomen, je hebt het niet in de hand! Bij mn eerste was ik ook bang en was een hele mooie eerste echo 馃ス