6 Reacties
22 dagen geleden
Hoi SharShar30!
Wat duurt je echo helaas nog lang.
Je bent niet de enige die je zorgen maakt, hier nog een! Gelukkig wel morgen al de 1e echo.
Krampen in je buik zijn normaal, dit kunnen of je banden zijn, of je groeiende baarmoeder.
Als je je echt zorgen maakt kan je altijd je verloskundige bellen, ze zullen je dan vast steunen en misschien mag je dan al eerder langs komen?
Veel liefs,
Nog een hele bezorgde moeder
22 dagen geleden
Gefeliciteerd! Ik ben zelf 4 weken en 4 dagen, vandaag mijn verloskundige gebeld omdat de afspraak op 30 nov stond en ik deze wou vervroegen. Ik heb de afspraak nu op 19 november staan. Puur op gevoel. De kans dat je het hartje hoort is er wel, maar miss ook niet. Als dit voor onrust gaat zorgen, dan miss beter afwachten? Maar mocht je gewoon eerder willen gaan ivm krampen, kan je dat prima aangeven. Heb ik dus ook gedaan..
22 dagen geleden
Reactie op Ons wondertje💫
Gefeliciteerd! Ik ben zelf 4 weken en 4 dagen, vandaag mijn verloskundige g ...
Dankje jij ook gefeliciteerd dankje wel voor je reactie ik ga het zeker bespreken met de verloskundige. Nog een mooie zwangerschap
22 dagen geleden
Reactie op Roosjes
Hoi SharShar30!
Wat duurt je echo helaas nog lang.
Je bent niet de enige di ...
Hoi Roosjes
Dankje wel voor je rustgevende reactie ik ga het idd overleggen met de verloskundige
Veel liefst en hopelijk houden we in juli onze baby vast !
22 dagen geleden
Wij hadden op onze zoon van 1,5 jaar ook meer dan 5 jaar moeten wachten. Ik vond het toen ook extreem spannend. Maar inderdaad krampen horen erbij. Ook had ik toen een paar keer bloedverlies wat er voor zorgde dat ik bij elke toiletbezoek gewoon bang was. Gelukkig kwam het allemaal goed. Je kan gewoon de verloskundige bellen en vragen of je eerder mag ivm met de lange kinderwens. Ik mocht toen echt vaak komen voor een echo omdat ik gewoon echt bang was.
21 dagen geleden
Ik herken het helemaal! Ik maakte me ook heel erg zorgen doordat ik telkens buikpijn/ bekkenpijn had. Mijn eerste echo zou ook de 13e pas zijn. Maar zondag trok ik het niet meer en had de vk gebeld. Met al mijn klachten dacht ik echt dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Door alle verhalen en het stomme internet. Ik mocht toen komen en alles is gelukkig goed. Ik ben precies 6 weken en er was al een hartje! ❤️ daarmee zijn mijn zorgen echt flink afgenomen. Dus als je het echt niet vertrouwd kan je altijd bellen. Dat vinden ze echt niet erg! 💋