11 Reacties

8 dagen geleden

Dat angstig zijn herken ik enorm goed.. bij mij omdat ik zo stom geweest ben om een röntgenfoto onlangs te hebben gemaakt terwijl ik ‘weet’ dat we bezig waren met zwanger worden. Maar om terug te komen op je vraag: de schouder pijn is voltrekt logisch, past goed bij spanning (ik ben fysio). Je kan er oefeningen voor krijgen. Een goede tip wat mij het best helpt is afleiding zoeken en proberen te relativeren: je hebt er geen invloed op. Die angst mag er zijn en is nou eenmaal lastig. Bij mij bleef dat er zijn tot mijn kindje geboren was vorige zwangerschap maar wel op/en af. Succes en wat er gebeurt je hebt er geen invloed op 😘💕

8 dagen geleden

Ah dank je voor je reactie ! Heel fijn om te lezen 🥰 Echt bizar hè hoe angstig je kan zijn. Ik ben vanochtend gebeld door de fertiliteit en ook de klachten uitgelegd. Ze gaf al aan; jij had die klachten al voor een innesteling, het linkt niet aan je zwangerschap, maar aan zieke spanning oeps 😅 Dat wordt dus een fysio opzoeken 😬 Dank je voor je reactie

8 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Ah dank je voor je reactie ! Heel fijn om te lezen 🥰 Echt bizar hè hoe a ...
Succes 👍🏼 ontspannen is ook heel lastig zat er maar een knop op hè 🤭

8 dagen geleden

Ah lastig, ik ben weer zwanger na een bbz. Ik hou mezelf gewoon een mantra voor dat iedere situatie anders is. en ik blijf mezelf dat gewoon volhouden in de hoop dat het een beetje blijft hangen. Het is pas zeker tot de geboorte. Maar goed lastiger gezegd dan gedaan, veel sterkte!

8 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Ah lastig, ik ben weer zwanger na een bbz. Ik hou mezelf gewoon een mantra ...
Ach wat naar lieverd; maar zo bijzonder nu weer zwanger 🤰.. Ik ben/ was ook erg bang voor een BBZ… ook door schouder pijn; Maar hij mij wisselt t van schouder en de arts zei dat het nu te vroeg is om dit al te voelen,. En het ook in m’n rug vooral zit… Hoe voel jij je nu?

8 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Ach wat naar lieverd; maar zo bijzonder nu weer zwanger 🤰.. Ik ben/ was oo ...
Ja, dan ben je dubbel zo blij! Maar ik heb eigenlijk geen klachten. Maar mijn test is nu al positiever dan wat ik de vorige keer had (waardoor ik wist dat het niet goed zat). Dus ik zie het allemaal heel positief in eigenlijk. Ik heb nog wel zo een weken indicator liggen. Die ga ik met 2 weken gebruiken om me gerust te stellen dat er progressie in zit.

7 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Ja, dan ben je dubbel zo blij! Maar ik heb eigenlijk geen klachten. Maar mi ...
Super lastig om die 2 weken netjes te laten liggen vind ik. 🤭

7 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Super lastig om die 2 weken netjes te laten liggen vind ik. 🤭
Vind ik ook; ik zou het bijna elke dag willen doen , in ieder geval die neiging hebben haha Sinds ik iets meer rust heb in m’n hoofd, doordat ik m’n schouders laat ontspannen en echt beetje leer los te laten, heb ik ook minder schouder pijn! Zo fijn 🥰

6 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Vind ik ook; ik zou het bijna elke dag willen doen , in ieder geval die nei ...
Dat is heel fijn! Ik heb net de verloskundige gebeld en mag gelukkig 1 november al langskomen. Ze waarschuwde mij inderdaad voor schouderpijn dus ik snap de stress helemaal. En ja, 2 weken wachten is lastig. Maar een nieuwe positieve test gaat mij niet meer vertellen dan ik nu al weet. Dus straks met die digitale test hoop ik te zien dat het aantal weken oploopt, en daarvoor heb ik dus echt wel tijd nodig. Maar ik zei al tegen een vriendin, soms weet je gewoon dat het mis is. En dat had ik eigenlijk bijna direct bij de bbz. En nu heb ik gewoon het gevoel dat het goed zit, ondanks dat ik 0 klachten heb. Dat laatste maakt mij wel een beetje nerveus.

6 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Dat is heel fijn! Ik heb net de verloskundige gebeld en mag gelukkig 1 nove ...
Waarschuwde ze voor schouderpijn?

één dag geleden

Reactie op Tantetruus1992

Waarschuwde ze voor schouderpijn?
Ja, ze zei “als er iets is, je mag altijd bellen. Ook al is het iets kleins. En de kans dat je twee keer achter elkaar een bbz hebt is echt heel klein. Maar mocht je toch pijn tussen je schouders krijgen. Bel dan gelijk. Nogmaals ik verwacht het niet maar dan weet je dat”.