7 Reacties

5 maanden geleden

Ik zou je laten brengen / halen. Ik voelde mij opzich goed na de ballon maar autorijden was wel te veel gevraagd

5 maanden geleden

Ik had een inleiding met ballon maar moest gewoon blijven dus geen idee. Maar zelf rijden met die ballon leek mij niet fijn. Na 2u was deze bij mij er ook uit en snachts weeën. Maar dit is je tweede? Misschien gaat rapper dan?

5 maanden geleden

Ik was blij dat mijn man mee was (inmiddels 2x ingeleid met ballon). Niet dat ik heel veel pijn had daarna maar ik voelde t bij elke drempel en bocht en had een niet fit gevoel

5 maanden geleden

Ik zou zelf zeker niet rijden ik kreeg de vorige keer 2 uur lang flinke weeën

5 maanden geleden

Ik heb dit 2 weken terug gehad en ben toen zelf terug naar huis gereden. Maar het ziekenhuis is maar 5 minuten van ons huis vandaan.

5 maanden geleden

Ik zou me laten brengen en halen. Had de vorige keer flinke weeën en moest overgeven tijdens de rit naar huis.

5 maanden geleden

Ik zou niet zelf rijden als het even kan. Heb vanochtend een ballonnetje gekregen, het plaatsen zelf vond ik vrij pijnlijk (viel me toch een beetje tegen en ben wel wat (pijnlijke) medische ingrepen gewend) en in de auto kreeg ik ook wel pittige krampen… Fijn dat mijn man heeft gereden.