4 Reacties

14 uur geleden

Phoe, het is alsof ik ons verhaal lees... ik word er helemaal moedeloos van. Het is zo'n strijd om de fles leeg te drinken. Ik had zo gehoopt dat het na sprong 5 beter zou zijn, maar het lijkt wel of het nog erger is geworden hier. Wij hebben al een speenmaat groter geprobeerd, omdat ik het idee had dat het voor hem te langzaam ging, maar dat gaat nog steeds veel te snel en hij geeft daarna ook veel terug. Ik was ook van plan om in de ochtend maar pap te gaan geven, want ook de ochtendfles is een drama. Ik probeer nu de flessen maar iets te verschuiven, omdat ik het idee heb dat hij beter gaat op hapjes en dan daarbij kv aan te bieden via een tuitbeker (gaat overigens wel heel goed!). Ik denk dat hij de fles gewoon een beetje zat begint te worden, alleen de fles van 1900 en 2230 gaan goed omdat hij dan moe is en die op zijn kamertje krijgt 馃槄

14 uur geleden

Zo herkenbaar, en ik merk dat het me echt zo dwars gaat zitten en dat ik me er zo slecht onder voel! Welke tuitbeker gebruik je als ik vragen mag? Ik heb zojuist een aanmelding gedaan voor de preverbale logopedie, niet geprobeerd is altijd mis..

14 uur geleden

Wij gebruiken de munchkin beker 鈽猴笍 Daar drinkt hij bij zijn fruitje water uit, bij zijn broodje (sinds vorige week mee begonnen) kv en bij zijn hapje ook. En dan maak ik gewoon 90cc en dan zie ik wel wat hij daarvan opdrinkt maar vaak wel rond de 60cc. Dus dan weet ik in ieder geval dat hij wat extra vocht binnen heeft gekregen als hij zijn flessen weer niet leegdrinkt Ja goeie de logopedist! Ik ga maandag ook even contact opnemen via het cb en hem dan even laten controleren of hij wel goed groeit en aankomt, dat zou me al een stukje rust geven denk ik

14 uur geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje wilde vanaf een bepaalde leeftijd absoluut niet meer op schoot drinken, maar als we hem zelf de fles gaven terwijl hij ergens lag dronk hij hem wel. Nu bij mijn dochter weer hetzelfde. De borst pakt ze uberhaupt niet meer overdag, 鈥榮 nachts wel. Flesje gaat redelijk maar alleen als ze hem zelf vast mag houden en als ze niet te veel afleiding heeft. Maar vaak gaat het echt in meerdere etappes voordat ie helemaal leeg is. Ik denk dat het te maken heeft met temperament en nieuwsgierigheid. Mijn kinderen zijn sowieso ook allebei kleine driftkikkers haha. Weet niet of je dat ook herkent?