10 Reacties

3 maanden geleden

Wij zullen wollen pyjamaatjes (lees boxpakjes) gebruiken. Dit hebben we ook bij onze oudere twee gebruikt en was warm genoeg. Wellicht dat het bij ons op de slaapkamer niet zo koud is..? Het is wel kouder dan in de zomer, maar tjah.. nog steeds binnen 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op KittyNootje

Eventueel een nunki lakentje? Die zitten extra strak. Of een slaapzak echt ...
Oh die voetenvrije slaapzak ziet er fijn uit, wist niet dat dat bestond 😄

3 maanden geleden

Reactie op Mamsiemoesie

Wij zullen wollen pyjamaatjes (lees boxpakjes) gebruiken. Dit hebben we ook ...
Oud huis uit 1903, het toch hier en daar wat 😅😅

3 maanden geleden

Van de kraamzorg kreeg ik als tip tegen het zakken ivm schuin bedje om een grote hydrofiel op te rollen. Deze leg je dan van oksel, onder de billen langs naar de andere oksel. Dan zakt de baby niet naar beneden. Maar als ze sowieso veel woelt is dat misschien niet een goed idee en zou ik voor een slaapzak met voetjes gaan!

3 maanden geleden

Lekker dik aankleden, of misschien is inbakeren iets voor jullie? Er zijn veel verschillende inbakerdoeken op de markt, waarvan de meeste ook echt wel goed aansluiten. Zo zal je baby (en jullie) hopelijk wat rustiger kunnen slapen 😁

3 maanden geleden

Ik snap wat je zegt over dat opkruipen van de slaapzak. Heeft dat iets te makem met dat er zoveel ruimte bij de benen zit? Misschien een gek idee, maar je zou de slaapzak wat kunnen inkorten met een haarelastiekje. Geen idee of dat helpt, maar moest eraan denken. Ik heb ook gemerkt dat dat opkruipen niet zo gebeurt met de puckababy vanwege die buikband.

3 maanden geleden

Je zou voor de koudere dagen een wollen buitenpak met pijpen kunnen overwegen.

3 maanden geleden

Mijn dochter heeft zware reflux gehad als baby. Nu een zoontje met verborgen reflux. Ik heb toen een tie gekregen van een kraamhulp dat is een onderbroek aan de hoeslakens vast spelden met van die veilgheidspeltjes speciaal voor baby's en de kleine dan in de onderbroekje leggen met beiden beentjes door een anderen pijp. En ze kunnen niet meer naar onder zakken. Maar draaien kunnen ze ook niet meer. Misschiens is dat een tijdelijke oplossing. Of een lakentje of xxxl hydrofiele doek oprollen en die over een beentje en onder het ander door vast leggen tussen de matrasje en ze zakken ook niet meer.

3 maanden geleden

https://www.emmanoah.nl/products/slaapzak-met-voetjes-3-5-tog-essential-beige?klar_source=google&klar_cpid=22041414234&klar_adid=726155795478&gad_source=1&gad_campaignid=22041414234&gclid=CjwKCAjwt-_FBhBzEiwA7QEqyGCJiBEmzsoMk23ZRzxhHHXPMR0l1uOIg34LuTcMmD8cn3iyaeOamhoCZfoQAvD_BwE En zoeits. Een slaapzak met voetjes dan kan ze niet helemaal met haar voetjes vast komen in slaapzak. Of echt kleinere maat slaapzan waar ze geen niet echt ruimte heeft. Heb nu 70 cm slaapzak van jollein en dochter heeft daar denk 5 cm maar over aan onderkant ofzo. Dis dat hoopt niet echt op.